• چهارشنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400050603797
  • خبرنگار : 50184

آغاز رقابت 17 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در کرمانشاه

آغاز رقابت 17 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه از آغاز رقابت داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

سجاد دادفر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز آزمون کارشناسی ارشد 1400، اظهارکرد: از ساعت 6:30 صبح امروز(ششم مرداد) درب حوزه های امتحانی کارشناسی ارشد همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه باز شد.

وی ساعت شروع آزمون کارشناسی ارشد را 8:30 صبح اعلام کرد و گفت: آزمون ارشد 1400 از امروز(چهارشنبه) تا روز جمعه به مدت سه روز تنها در نوبت صبح برگزار خواهد داشت.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه تعداد داوطلبین شرکت کننده از استان در این رقابت کشوری را 17 هزار و 68 نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد 8821 نفر خانم و 8247 نفر آقا هستند.

وی خاطرنشان کرد: جمعا در سطح استان کرمانشاه هفت حوزه امتحانی اصلی شامل دانشگاه رازی، دانشگاه صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش در سطح شهر کرمانشاه و سه شهرستان اسلام آبادغرب، سرپلذهاب و کنگاور برای برگزاری این آزمون تدارک دیده شده است.  

دادفر یادآورشد: باتوجه به تشدید شیوع بیماری کرونا در استان و به منظور حفظ سلامت داوطلبین و عوامل اجرایی، تمام اقدامات لازم را برای رعایت پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته ایم  و با دانشگاه علوم  پزشکی نیز دراین رابطه هماهنگی صورت گرفته است.

به گفته این مسئول، برای داوطلبینی هم که مبتلا به بیماری کرونا شده اند تمهیدات لازم اندیشیده شده تا آنها نیز بتوانند در فضاهایی جدا در این آزمون شرکت کنند.  

دادفر در پایان با تاکید براینکه با هرگونه تخلف حین آزمون برخورد جدی صورت می گیرد، افزود: از داوطلبین می خواهیم که از آوردن وسایل الکترونیکی همچون گوشی و هندزفری به محل آزمون خوددداری کنند و درصورتی که داوطلبی هم حین تخلف شناسایی شود به مراجع قضایی معرفی و با آن برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha