• چهارشنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400050604072
  • خبرنگار : 50295

/جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/ رئیس حوزه هنری استان زنجان:

افزایش رشد شاخص‌های خودباوری و خوداتکایی در جوانان، ویژگی‌ بارز جهاددانشگاهی

افزایش رشد شاخص‌های خودباوری و خوداتکایی در جوانان، ویژگی‌ بارز جهاددانشگاهی

ایسنا/زنجان رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی در دوران فعالیت خود توانسته با اقدامات بسیار موثر در بخش‌های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی خدمات مفیدی را برای اقشار و طیف‌های مختلف جامعه به ویژه جوانان داشته‌ باشد.

امیر نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه جهاددانشگاهی از جمله نهادهای انقلابی است که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاسیس شده، اظهار کرد: این نهاد انقلابی در دوره فعالیت خود با ترویج فضایل اخلاقی و ارزش‌های انقلاب و تربیت جوانانی با روحیه جهادی و فرهنگی، اقدامات بسیار ارزشمند و اثرگذاری را در جامعه داشته‌ است.

وی افزود: جهاددانشگاهی در دوران فعالیت خود توانسته با اقدامات بسیار موثر در بخش‌های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی خدمات مفیدی را برای اقشار و طیف‌های مختلف جامعه به ویژه جوانان داشته‌ باشد که بر اساس خدمات ارزنده‌اش و نیاز فرهنگی و اجتماعی کشور و استا،ن موفق به افزایش رشد شاخص‌های خودباوری و خوداتکایی در جوانان شده‌ است که از ویژگی‌های بارز این نهاد در جامعه محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه پیشگامی این نهاد انقلابی در اشاعه‌ فرهنگ خودباوری، خوداتکایی و دانش‌بنیانی و نیز جذب نخبگان علمی جامعه و تحقیق و پژوهش در زمینه تولید فناوری‌های نوین و تقویت موسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار چشم‌گیر و ارزنده بوده‌ است، تصریح کرد: روحیه‌ جهادی حاکم بر این مجموعه، سبب جذب نیروهای مبتکر و خوش‌فکرِ متعهد، مؤمن و کارآفرین شده‌ است و در شرایطی که جامعه با بحران کرونا روبه رو بود، توانستند با حذف وابستگی‌های علمی، فرهنگی و آموزش‌های مبتنی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار عمل کنند.

نعمتی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در بخش‌های فرهنگی در سطح استان اقدامات بسیار ارزشمندی را داشته‌ است، ادامه داد: مشارکت و هم‌افزایی با دستگاه‌های فرهنگی و همکاری برای جذب و تربیت نیروهای توانمند و همین‌طور ارتقای سطح معرفتی و ترویج فضایل اخلاقی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در بخش‌های گوناگون فرهنگی هنری از دیگر اقدامات موثر این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط دو سویه حوزه هنری و جهاددانشگاهی زنجان در برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌های فرهنگی هنری و بهره‌مندی از نیروها و هنرمندان متعهد و متخصص که از ظرفیت‌های هر دو مجموعه است، سبب افزایش تعاملات این دو نهاد فرهنگی هنری شده‌ است که در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی در استان می‌تواند بسیار مثمرثمر واقع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha