• چهارشنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400050604239
  • خبرنگار : 71565

در پاسخ به سعیدی

خضریان: امروز روز مبارک و عیدی برای نمایندگان است

خضریان: امروز روز مبارک و عیدی برای نمایندگان است

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در پاسخ به نماینده چابهار که گفته بود امروز روز خوبی برای مجلس نبود، تاکید کرد: امروز روز مبارک و عیدی برای همه نمایندگان است و باید به همه آن ها تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، علی خضریان در جلسه علنی امروز مجلس در پاسخ به انتقاد معین الدین سعیدی نسبت به تصمیم مجلس در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی که گفته بود “امروز روز خوبی برای مجلس نبود” بیان کرد: به نمایندگان مجلس درخصوص اقدام درست، صحیح و انقلابی درباره موضوع فضای مجازی تبریک می گویم، نمایندگان مجلس امروز اقدام صحیحی در رابطه با فضای مجازی انجام دادند، بنده بیش از نمایندگان دیگر دغدغه سیستان و بلوچستان را دارم و همه ما این دغدغه را داریم، همین امروز طرح تحقیق و تفحص از سازمان آب و فاضلاب با تاکید بر سیستان و بلوچستان را شخصا به کمیسیون بردم.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: نمایندگان مجلس یازدهم در زمان بررسی و تصویب قانون بودجه بیشترین اعداد و ارقام را به مناطق محروم از جمله سیستان و بلوچستان اختصاص دادند، این مجلس دغدغه مناطق محروم را دارد و ما دست بوس مردم مناطق محروم هم هستیم، اما این به معنای رها کردن فضای مجازی نیست. ضمن آنکه مجلس یک نظر جمعی دارد و باید به آن احترام بگذاریم و آن را قدر بدانیم، امروز در مجلس گامی برای دغدغه مقام معظم رهبری برداشته شد لذا امروز روز مبارک و عیدی برای همه نمایندگان است و باید به همه آن ها تبریک گفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۶ ۱۴:۲۹

آنی ور آنی تایم ، کسب و کارهاتون رو تعطیل میکنیم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۶ ۱۴:۵۶

بله بله بله چی چیو تعطیل میکنید؟!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۶ ۱۵:۳۳

مردم نمیفهمند باید به این مردم بگیم کی خوبه و کی نیست کدوم خبر رو بخونید کدوم رو نه... خسته نشدین از بس به مردم تحکم کردید.. کی خسته میشید؟ لااقل تعداد سربازاتون زیاد کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۶ ۱۹:۵۳

مردم می فهمند.حداقلی ها نمی فهمند.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۶ ۲۰:۰۰

حقوق شهروندی ما در این قانون نقض شده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۷ ۰۱:۳۴

آقای عزیز عید ما روزی است که ملت اون عیدو به رسمیت بشناسند با یک گل بهار نمیشود

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۷ ۱۷:۱۸

بله واقعاً

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۹ ۱۱:۵۰

بالاخره به همت نمایندگان انقلابی اینترنت ماهواره ای به تهران رسید و در حال خرید و فروش شدن است...!!! واقعاً روز مبارکی برای مردم نیز هست که از دست ممیزی شما و سرعت پائین اینترنت خلاص شدند!!! ممنون برادران انقلابی ادامه بدهید!!!