• پنجشنبه / ۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400050704689
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو:

دست دوم بودن سی تی اسکن بیمارستان ماکو شایعه ای بیش نیست

دست دوم بودن سی تی اسکن بیمارستان ماکو شایعه ای بیش نیست

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: دستگاه سی تی اسکن مستقر در بیمارستان ماکو دست دوم نیست و با نشر دهندگان این اکاذیب برخورد قانونی خواهد شد.

دکتر رحیم صمدی در پی درج خبر و نشر شایعات مبنی بر دست دوم بودن دستگاه سی تی اسکن بیمارستان فجر ماکو در بستر فضای مجازی در گفت و گو با ایسنا گفت: جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع همشهریان می رساند دستگاه سی تی اسکن بیمارستان فجر ماکو،  ۱۶ اسلایس ساخت کمپانی توشیبا ژاپن بوده که به قیمت ۳۵۰ هزار دلار با مساعدت مالی سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو از آذر ماه سال ۱۳۹۸ خریداری و در بیمارستان نصب شده است.

وی تاکید کرد: تمامی مراحل قرار داد، سفارش، خرید، تحویل دستگاه مذکور کاملا قانونی و زیر نظر کارشناسان و بازرسان قانونی صورت گرفته که مستندات مربوطه نیز  موجود است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو با اشاره به اینکه این دستگاه موجود در بیمارستان ماکو یکی از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاههای سی تی اسکن حال حاضر دنیا است و در دوران سخت کرونایی اصلی ترین  نیازهای درمانی بیماران را مرتفع کرد، افزود: هر عقل سلیمی قبول می کند که هر وسیله الکترونیکی در اثر استفاده بیش از حد نیاز به تعمیر و بازسازی پیدا می کند و دستگاه فوق نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دکتر صمدی همچنین افزود: در حال حاضر طبق اعلام شرکت طرف قرارداد و نمایندگی سی تی اسکن کانون "توشیبا" در ایران اینبار قطعه دستگاه نیاز به خرید از شرکت طرف قرارداد دارد که در این مورد نیز سفارشات لازم انجام  و بعد از تحویل قطعه مورد نظر، تعمیر و به چرخه خدمت بازخواهد گشت.

 وی تاکید کرد: بدین وسیله شبکه بهداشت و درمان ماکو، دست دوم بودن دستگاه را به شدت تکذیب کرده و نسبت به منتشر کنندگان شایعه فوق الذکر برابر مقررات از مجاری قانونی پیگیری لازم به عمل خواهد آمد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha