• یکشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400051006385
  • خبرنگار : 50167

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز زنجان

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز زنجان

ایسنا/زنجان معاون فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز زنجان تا ۲۰ مردادماه امسال تمدید شد.

محمدرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز استان زنجان، اظهار کرد: این جشنواره در هفت رشته هنری با موضوعات دفاع‌مقدس و شهدای دانشجو برنامه‌ریزی شده و هدف اصلی برگزاری این جشنواره، شبکه‌سازی و شناسایی نیروهای هنرمند دانشجویی و دانشگاهی انقلابی در بخش‌های مختلف هنری و فرهنگی و نیز تولید محتوای فرهنگی هنری در موضوعات دفاع‌مقدس و شهدای دانشجو است.

وی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز زنجان خبر داد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و حضور نداشتن دانشجویان در دانشگاه‌ها و نیز محدود بودن ارتباط با دانشجویان و دانشگاهیان و با توجه به مصادف شدن جشنواره با ایام انتخابات ریاست‌جمهوری و امتحانات پایان ترم دانشجویان، این جشنواره تا ۲۰ مردادماه تمدید شد.

این مسئول با بیان اینکه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز زنجان ارسال کنند، تصریح کرد: تاکنون حدود ۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز زنجان ارسال شده که اکثر موضوعات ارسالی با محوریت شهدا و دفاع‌مقدس بوده است.

معاون فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی استان در رابطه با محورهای جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز زنجان، گفت: محورهای این جشنواره شامل ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت، شهدای دانشجو، راهیان‌نور و بازتاب جهانی، بازشناسی مفاهیم هنری با مفهوم دفاع‌مقدس، نقش خانواده شهدای دانشجو در دوران دفاع‌مقدس، بازآفرینی هنری وصایا و تصویر شهدای دانشجو، جبهه بین‌المللی مقاومت و دانشگاه، رسالت‌های دانشگاه در بازشناسی نقش شهدای دانشجو، جو حاکم در جبهه و نقش آن حکومت مهدوی، تفاوت مدیریت دفاع‌مقدس با مدیریت موجود و دانشگاه دفاع‌مقدس است. قالب‌ این جشنواره نیز شامل هنرهای تجسمی، تئاتر و نمایش، فیلم کوتاه، ادبیات داستانی، شعر و عکس خواهد بود.

عیسی‌خانی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۲۱۲۶۲ و یا حساب fznbso@ در همه پیام‌رسان‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha