• یکشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400051006600
  • خبرنگار : 30054

معرفی جدیدترین گوشی و بهترین لپ تاپ سال ۲۰۲۱

معرفی جدیدترین گوشی و بهترین لپ تاپ سال ۲۰۲۱

این روزها همه افراد برای کاربردهای متفاوت نیاز به لپ تاپ و گوشی دارند .

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لوتوس، خرید جدیدترین گوشی که با نیازهای روز مطابقت داشته باشد و بهترین لپ تاپ که بتواند نیازهای مورد نظر ما را حل کند، یکی از دغدغه های بسیار مهم ما است. بروز بودن یک تکنولوژی شاید موثرترین عامل برای خرید آن باشد. به همین دلیل در این مطلب به معرفی جدیدترین گوشی و بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۲۱ و بررسی ویژگی های هر یک از آنها خواهیم پرداخت. 

معرفی جدیدترین گوشی سال ۲۰۲۱

مهمترین معیاری که برای خرید یک گوشی باید مدنظر قرار داد؛ بروز بودن آن است. به همین دلیل در اینجا به بررسی جدیدترین گوشی سال ۲۰۲۱ از ۲ برند مشهور، اپل و سامسونگ می‌پردازیم.

جدیدترین گوشی آیفون: IPHONE ۱۲

اپل چهار نسخه متفاوت شامل آیفون ۱۲، پرو، پرومکس و مینی را منتشر کرده است و آنقدر طرفدار دارد که با وجود قیمت بالا، بسیاری از افراد خرید آن را ترجیح می‌دهند. این گوشی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که افراد را به خرید آن مشتاق می کند.

از ویژگی های این موبایل می‌توان به کیفیت بالای دوربین آن اشاره کرد. حافظه داخلی آن از ۱۲۸ گیگابایت تا ۲۵۶ گیگابایت که بالاترین آن می باشد؛ که این میزان، بالاترین عملکرد گوشی را سبب می شود.

اتصال به شبکه اینترنت ۵G، از دیگر ویژگی های مثبت آن است و با توجه به اینکه شبکه اینترنت ۵G روز به روز بیشتر گسترش می یابد؛ این موضوع یک مزیت رقابتی برای این موبایل محسوب می شود.

از ویژگی های فنی که در آن برتری ایجاد کرده و آن را به یکی از بهترین و جدیدترین گوشی اپل تبدیل کرده است؛ می توان به ضد آب بودن، قرار گرفتن درگاه USB-lightning، قابلیت ذخیره شارژ بیشتر باتری و کیفیت بالای عکسبرداری در نور ضعیف اشاره کرد.

این گوشی دارای سپر سرامیکی است که از آن در برابر خش افتادن محافظت می کند. جدیدترین گوشی اپل با داشتن نمایشگر ۱۲۰ هرتز و صفحه نمایش اولد، کارایی و کیفیت بهتری را به نمایش می گذارد.

جدیدترین گوشی سامسونگ: GALAXY S۲۱ ULTRA

جدیدترین گوشی که در سال ۲۰۲۱ از برند سامسونگ عرضه شده است، گلکسی S۲۱ ULTRA است. این گوشی با داشتن صفحه نمایش بزرگ ۶.۸ اینچی و بهترین دوربین در بین گوشی های سامسونگ، انتخاب مناسبی است. دوربین های این مدل از گوشی های سامسونگ به راحتی با آیفون ۱۲ قابل مقایسه هستند.

در این گوشی از نمایشگر LTPO OLED استفاده شده است و نمایشگر این مدل از گوشی سامسونگ نرخ بروز رسانی ۱۰ تا ۱۲۰ هرتزی دارد. به این معنا که در شرایطی که شما یک کار سبک با گوشی انجام می‌دهید مانند نگاه کردن به عکس، با نرخ بروزرسانی ۱۰ هرتزی به شما نمایش داده می شود و مصرف آن کاهش میابد. اما به محض اینکه با این گوشی به بازی بپردازید؛ با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی به شما نمایش داده می شود.

جدیدترین گوشی سامسونگ دارای گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی با رنگ‌های ۱۲ بیتی است که می توان با کیفیت بسیار بالایی با آن عکاسی کرد.

معرفی بهترین لپ تاپ سال ۲۰۲۱

لپ تاپ یکی از ابزارهایی است که برای کار، بازی یا تحصیل مورد نیاز است. تقریبا در همه موقعیت های زندگی برای پیشرفت در کار، تحصیل یا حتی گیمینگ، به بهترین لپ تاپ احتیاج خواهیم داشت. به همین دلیل شناخت بهترین لپ تاپ برای کاربردهای متفاوت می تواند به ما در یک خرید مناسب کمک کند. در اینجا به بررسی بهترین ها در این سه زمینه خواهیم پرداخت.

بهترین لپ تاپ برای کار: Lenovo ThinkPad X۱

این مدل از لپ تاپ لنوو، یکی از بهترین لپ تاپ های موجود برای استفاده کاری محسوب می شود. این لپ تاپ یکی از باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ های ۱۳ اینچی است.

پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i۵ و ۸ گیگابایت حافظه رم می توانند از پس کارهای سنگین برآید و اگر به دنبال دستگاهی برای کار خود هستید که بتوانید با آن حجم بالای کار خود را به نحو احسن انجام دهید، این مدل از لنوو یکی از بهترین لپ تاپ ها در این زمینه است.

بهترین لپ تاپ دانشجویی: لپ تاپ سرفیس مایکروسافت ۴

بهترین گزینه برای استفاده دانشجویی، لپ تاپ سرفیس است. علت این موضوع را می توان وزن کمتر از ۲.۸ پوند آن دانست که به واسطه آن به راحتی قابل حمل است.

به علاوه این لپ تاپ عمر باتری بالایی دارد و می تواند کل روز شارژ داشته باشد. این لپ تاپ هزینه کمتری نسبت به دیگر محصولات هم رده خود دارد که خرید آن برای یک دانشجو، مقرون به صرفه است.

بهترین لپ تاپ گیمینگ: Lenovo Legion ۵

بهترین گزینه لپ تاپ گیمینگ که با بودجه کمتر بتوان آن را خریداری کرد، لپ تاپ Lenovo Legion ۵ است. این لپ تاپ با پردازنده AMD Ryzen ۷، لپ تاپ مخصوص بازی Lenovo Legion ۵ است که یک گزینه فوق العاده مقرون به صرفه است.

این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی FHD، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی  ssd است. این لپ تاپ یکی از بهترین گزینه های مخصوص بازی است که می توانید خریداری کنید.

کلام آخر

در این مقاله سعی شد بهترین و جدیدترین محصولات حوزه تکنولوژی را معرفی کردیم. شما می توانید برای خرید هر کدام از این محصولات یا دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت لوتوس لپ تاپ www.lotuslaptop.com  مراجعه کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha