• یکشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1400051006832
  • خبرنگار : 71656

بیست و هشتمین جشنواره تجسمی جوانان کلید خورد

بیست و هشتمین جشنواره تجسمی جوانان کلید خورد
عکس تزیینی است

بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که هر ساله در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود، امروز ـ یکشنبه ـ دهم مرداد ماه رسما کلید خورد.

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاح رسمی این جشنواره که به صورت مجازی برگزار می شود، با حضور سید محمدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی همراه بود.

حسینی و مظفری در جریان این حضور از کارگاه های جشنواره، بازدید و برای لحظاتی با استادها گفت وگو کردند.

کارگاه های آنلاین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در موزه معاصر

رضوان صادق زاده، دبیر جشنواره در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به پرسشی درباره برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب هنرمندان جوان، خاطرنشان کرد: «امسال به دنبال این هستیم که نمایشگاهی مجازی از آثار منتخب برگزار کنیم اما هنوز این رویکرد در حد احتمال است و قطعی نیست.»

او همچنین با یادآوری اینکه در جشنواره بیست و هفتم امکان برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب فراهم نشد، ابراز امیدواری کرد که در سال 1400 و در بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران این مهم محقق شود.

به گزارش ایسنا، جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که هر ساله در رشته‌های طراحی، نقاشی، ارتباط تصویری، مجسمه‌سازی، خوش‌نویسی و سایر رشته‌ها پذیرای شرکت کنندگان است، امسال نیز با توجه به پیک پنجم کرونا و نبود شرایط مناسب برای برگزاری حضوری، به صورت آنلاین برگزار می شود.

این جشنواره با ریاست هادی مظفری، دبیری رضوان صادق زاده و دبیر اجرایی عبدالرحیم سیاهکارزاده از ۹ تا ۱۵ مردادماه به صورت مجازی در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود و ۱۵۰ هنرمند جوان از سراسر کشور به صورت مجازی حضور دارند. 

کارگاه های بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان هم به صورت مجازی از دهم تا دوازدهم مرداد ماه با حضور استادان کارگاه در موزه هنرهای معاصر برگزار خواهد شد.

کارگاه آنلاین جشنواره
بازدید معاون هنری و مدیرکل هنرهای تجسمی از کارگاه های جشنواره

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha