• دوشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۰:۴۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400051107078
  • خبرنگار : 50311

شمار جان باختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۴۲ نفر رسید

شمار جان باختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۴۲ نفر رسید

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۴۲ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه سه هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۴۰۸ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری هستند که از این تعداد ۱۸۱ نفر مبتلای قطعی و ۲۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۵۲۸۶۹ مورد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از ۸۰۲ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۴٢ درصد موارد مثبت بودند و به ترتیب در گچساران، بویراحمد و باشت بیشترین موارد مثبت را داشتند. همچنین از ۴۴۴ نمونه تست سریع، ۳۶ درصد موارد مثبت بودند و عمدتا در بویراحمد، کهگیلویه و چرام بودند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ یزدان پناه عنوان کرد:  افزایش تعداد موارد مثبت و بیماران بستری به خصوص بیماران بخش مراقبت های ویژه نشان از تشدید بی رویه بیماری در استان دارد که ضروری است با رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از برگزاری مراسمات و تجمعات در راستای کاهش میزان شیوع بیماری تلاش کنیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۱ ۰۲:۰۸

این رو به آقای ظفری شهردار گچساران بگید که روز عید غدیر در خ بلادیان اتوبوس گل زد و شیرینی داد و مردم را دور هم جمع کرد نمیدونم امروز روش میشه تو صورت مردم همیشه در صحنه نگاه کنه یا اون گروهی که زیر حسینیه باوی روز عید غدیر تار و تمبک زدن و مسولین برخود نکردن. فقط بلدن بازار رو تعطیل کنن و فکر بازاریان بدبخت نباشن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۱ ۰۸:۵۰

چندین بار در دستگاههای مختلف گوشزد شده است ؛ حضور کارکنان در ادارات شهرستانها و استانها را کنترل کنید مدیران کوته نظر حضور همه کارکنان را دستور می دهند . استانداری ها را موظف به نظارت کنید.