• دوشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۰:۵۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400051107083
  • خبرنگار : 50223

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج خبر داد

مصدومیت زن و شوهر یاسوجی در پی انفجار چاه فاضلاب خانگی

مصدومیت زن و شوهر یاسوجی در پی انفجار چاه فاضلاب خانگی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر یاسوج از مصدومیت زن و شوهر در پی انفجار چاه فاضلاب خانگی در یکشنبه شب خبرداد.

"هاشم یوسفی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در پی تماس یکی از شهروندان در ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه یکشنبه شب با مرکز پیام این سازمان و اعلام انفجار چاه فاضلابی در منطقه مادوان دو اکیپ از نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.
وی اظهارکرد: این انفجار منجر به مصدومیت زن و شوهر حدودا ۳۰ ساله شد که بعلت شدت موج انفجار مرد خانه را به پشت بام همسایه پرت کرد که آرماتور انتظار پشت بام در بدن این مرد فرو رفت.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر یاسوج خاطرنشان کرد: مردم مصدوم پس از رها سازی و برش آرماتورها توسط دو آمبولانس اورژانس ۱۱۵با آرماتورها به مراکز درمانی یاسوج منتقل شدند که تحت عمل جراحی قرار گرفت.


یوسفی با اشاره به باور غلطی که در بین مردم رایج شده است، تصریح کرد: این انفجار بر اثر بی احتیاطی و عدم توجه به نکات ایمنی و ریختن سنگ آهک در چاه فاضلاب جهت ته نشین شدن اتفاق افتاده بود که متاسفانه در این حادثه یک زن و شوهر مصدوم شدند.
وی به شهروندان هشدار داد: استفاده از سنگ آهک در چاه فاضلاب خطرناک است چراکه وقتی با آب مخلوط می شود منجر به انتشار گاز و انفجار می شود که امیدواریم شهروندان دیگر اقدام به چنین کاری نکنند تا شاهد حوادث ناگوار دیگری نباشیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۱ ۰۵:۰۵

فا ضل اب گاز متان (مرداب) تولید می کنه که قا بل احتراق هست . به نسبت اینکه درصد گاز چقدر هست اگه فرد با سیگاریا شمع وارد توالت بشه امکان انفجار هست. قدیم که من سرباز بودم دم در توالت زده بود ورود با سیگار ممنوع-خطر انفجار. هموطنان حتما در توالت تحویه مناسب نسب کنند. خدا انشاالله این دو هموطن رو هر چه زودتر شفا بده.