• دوشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400051107431
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

بازرس‌کل استان هرمزگان:

معضل معطل ماندن مردم در ادارات باید برطرف شود

معضل معطل ماندن مردم در ادارات باید برطرف شود

ایسنا/هرمزگان بازرس‌کل استان هرمزگان در راستای اجرای دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور به منظور بررسی و شناسایی عوامل معطل ماندن مردم در ادارات و سازمان‌ها و همچنین جلوگیری از ترک فعل مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی از اداره‌کل امور مالیاتی استان بازدید کرد.

رضا مختاری در این بازدید با صدور دستورات لازم جهت تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده، عملکرد واحدهای مختلف خدمات‌دهنده به مردم را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه این بازدید مسائل و مشکلات مربوط به این دستگاه طی نشستی با مدیرکل امور مالیاتی بررسی و مصوباتی جهت پیگیری تا حصول نتیجه در دستور کار قرار گفت.

بازرس‌کل استان هرمزگان در این نشست ضمن تاکید بر تکریم ارباب‌رجوع با خدمت‌رسانی کیفی و زودبازده، بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های اجرایی را از رویکردهای مهم نظارتی سازمان بازرسی در راستای پیشگیری و مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان برشمرد.

مختاری افزود: سعی ما بر این است که میزان رضایتمندی مردم در همه شهرها و بخش‌های استان مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد تا موانع و دلایل معطل ماندن مردم در ادارات و سازمان‌ها احصاء و راه‌کارهای برون‌رفت از این موانع مشخص و جهت مرتفع نمودن به دستگاه‌های مربوطه اعلام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.