• سه‌شنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400051208059
  • منبع : نمایندگی اردبیل

با تزریق روزانه یک‌هزار و ۶۰۰ دز واکسن؛

رکورد واکسیناسیون در پارس‌آباد شکسته شد

رکورد واکسیناسیون در پارس‌آباد شکسته شد

ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: با تزریق روزانه یک‌هزار و ۶۰۰ دز واکسن،‌ رکورد واکسیناسیون در دومین شهر پرجمعیت استان اردبیل، پارس‌آباد شکسته شد.

ابراهیم امامی ۱۲ مرداد ماه در جریان بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در پارس‌آباد اظهار کرد: در حال حاضر شش مرکز تجمیعی و بهداشتی تزریق واکسن در شهرستان پارس‌آباد فعالیت می‌کند و در کنار این مراکز در روستاها نیز در مراکز جامع بهداشتی تزریق واکسن برای گروه‌های سنی ۴۰ سال به بالا شروع شده است.

وی تصریح کرد: در شهر پارس‌آباد گروه سنی بالای ۵۰ سال تزریق واکسن را انجام می‌دهند و از دیروز جامعه فرهنگیان، رانندگان تاکسی و کارکنان شعبات بانک‌ها نیز به جمع دریافت‌کنندگان واکسن ضد کرونا اضافه شدند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: عمده تزریق‌ها از مجموع واکسن تأمین شده کوایران برکت است که اهالی با استقبال خوب از این واکسن سعی می‌کنند به گسترش واکسیناسیون در سطح این شهرستان پرجمعیت کمک کنند.

امامی به راه‌اندازی یک مرکز تجمیعی تزریق واکسن در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با وجود شیوع دلتا کرونا در این شهرستان بر اثر بی‌احتیاطی مردم آنچه که ما را امیدوار به کنترل بیماری کرونا کرده توسعه و گسترش واکسیناسیون است که به طور متوسط یک‌هزار و ۶۰۰ دز تزریق واکسن ضد کرونا انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: برای پیشگیری از گسترش این بیماری امیدواریم دورهمی‌های خانوادگی به ویژه مراسم عروسی و عزا انجام نشده و خود مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کنترل این بیماری کمک کنند.

امامی اضافه کرد: خبرهای رسیده از گسترش ویروس دلتا در مناطق شهری و روستایی دارد که بهتر است ساکنان این مناطق الزامات بهداشتی را رعایت و مانع از انتشار این ویروس خطرناک شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha