• سه‌شنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400051208255
  • خبرنگار : 90047

پاکزاد: عملکرد میلاد وزیری در مرحله مقدماتی ضعیف بود

پاکزاد: عملکرد میلاد وزیری در مرحله مقدماتی ضعیف بود

مربی تیم ملی ریکرو با بیان این که عملکردمان در دور مقدماتی بازیهای المپیک خوب نبود، گفت: توانمان در ریکرو بیشتر از این نیست و باید با رزومه قویتری در المپیک حضور پیدا کنیم.

بهزاد پاکزاد در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد میلاد وزیری در بازیهای المپیک توکیو گفت: من قبول دارم که عملکرد میلاد وزیری در دور مقدماتی بازیهای المپیک خوب نبود اما باید بپذیریم که توان ما در ریکرو در همین حد و اندازه است. 

وی گفت: جو المپیک به حدی سنگین است که تنها کسانی می توانند به موفقیت دست پیدا کنند که سیستم ذهنی خود را به خوبی کنترل کنند، در حقیقت المپیک رقابت ذهن و چگونگی استفاده درست از توانایی های ذهنی است.

مربی تیم ملی ریکرو خاطرنشان کرد: میلاد وزیری می توانست در دور مقدماتی  عملکرد بهتری داشته باشد، اما فشار روانی به حدی بالا بود که حتی نتوانست رکوردهایی که در تمرینات به ثبت رسانده بود، در المپیک دوباره تکرار کند.

پاکزاد تصریح کرد: تا به امروز در کاپ جهانی، بازیهای آسیایی و ورد کاپ ها به چند مدال در ریکرو دست پیدا کرده ایم که با رزومه قویتری وارد المپیک شویم، ما باید در ابتدا رزومه قوی در ریکرو کسب کنیم و سپس حضور موفقی در المپیک داشته باشیم.

مربی تیم ملی ریکرو تصریح کرد: به اعتقاد من همین که در بین ۶۴ نفر شرکت کننده در ریکرو مردان، یک نماینده از ایران هم حضور داشت، افتخار بزرگی است.

وی با بیان این که بهتر و باتجربه تر از میلاد وزیری نداشتیم که به المپیک اعزام کنیم، افزود: ما متاسفانه همانند کامپوند تجربه کسب مدال در ریکرو را نداریم که با رزومه خوبی در المپیک شرکت کنیم.

پاکزاد در پایان گفت: در حال حاضر با پشتوانه های خوبی که در بخش نوجوانان و جوانان داریم این امیدواری وجود دارد که با سرمایه گذاری روی این پشتوانه ها در آینده شاهد موفقیت در ریکرو باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha