• سه‌شنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400051208337

مسئول بسیج دانشجویی فارس:

برای آئین اربعین از ظرفیت دانشجویی استفاده شود

برای آئین اربعین از ظرفیت دانشجویی استفاده شود

ایسنا/فارس مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی برای آئین اربعین و تولید محصولات چندرسانه‌ای ویژه این ایام، گفت: تعمیق باورهای دینی و انقلابی در اذهان دانشجویان از اهداف آیین مذهبی اربعین است.

سعید یوسفی سه‌شنبه ۱۲ مرداد در جلسه ستاد دانشجویی اربعین حسینی با اشاره به آغاز عملیات و اقدامات فرهنگی اربعین حسینی، شرایط ویژه امسال و استقبال گسترده مخاطبان، گفت: آئین اربعین مرکز ثقل وحدت میان همه مسلمانان و موجب همدلی در جهان اسلام است.

او حضور دانشجویان و مردم در آیین اربعین را اقدامی در مقابل دیدگاه منفعل غربی برشمرد و افزود: زنده نگه داشتن نهضت، اندیشه‌ها و مواضع امام حسین(ع) در دانشگاه‌ها، ایجاد پیوند مستحکم میان دانشجویان، جوانان و اساتید اعم از شیعه و سنی و ملیت‌ها و اقوام مختلف، ایجاد عزم و اراده استوار برای حرکت و جانفشانی جامعه دانشجویی در مکتب سیدالشهدا از اهداف آیین اربعین دانشجویی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر انعکاس رویدادهای اربعین حسینی در رسانه‌ها، اضافه کرد: در این راستا نیز نسبت به وحدت و تقویت جبهه مقاومت در تولید محتوا توجه جدی انجام می‌شود.

جمشید فیروزی، مدیر اردویی و حفظ آثار ناحیه بسیج دانشجویی فارس از تشکیل قرارگاه اربعین دانشگاهیان در این استان خبر داد و عنوان کرد: هیئت‌های دانشجویی در ایام محرم و منتهی به اربعین حسینی، فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی خود را در چارچوب دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا انجام می‌دهند.

فیروزی همچنین از ایجاد بانک اطلاعاتی خادمان دانشجویی اربعین در استان فارس و آموزش و سازماندهی آنها خبر داد و گفت: تولید محصولات چندرسانه‌ای اربعین و جریان سازی رسانه‌ای نیز در دستور کار ستاد دانشجویی اربعین استان فارس و تشکیل کمیته‌های تخصصی اربعین حسینی قرار گرفته است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha