• سه‌شنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400051208418
  • خبرنگار : 90047

آقاکوچکی: بسکتبال باویلچر ایران در پارالمپیک زنگ تفریح نخواهد بود

آقاکوچکی: بسکتبال باویلچر ایران در پارالمپیک زنگ تفریح نخواهد بود

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با بیان این که در بازیهای پارالمپیک توکیو زنگ تفریح سایر تیم ها نخواهیم بود، گفت: در پارالمپیک توکیو علاوه بر این که به دنبال حضور شایسته هستیم و نیم نگاهی هم به کسب سکو خواهیم داشت.

عباس آقاکوچکی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر در اردوی ششم اظهار کرد: اردوی ششم تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان با حضور ۱۲ بازیکن اعزامی به توکیو از هفتم مرداد در اصفهان آغاز شده و تا ۱۵ مرداد ادامه دارد، در این اردو تمرکز اصلی بیشتر روی کارهای گروهی و مرور تاکتیک های حمله و دفاع است تا تیم را کم کم برای شرکت در بازیهای پارالمپیک آماده کنیم.

وی گفت: برای آماده سازی بهتر تیم دو بازی تدارکاتی با بازیکنان منتخب مخابرات اصفهان در این اردو پیش بینی شده تا با بررسی نقاط ضعف بازیکنان و تقویت نقاط قوت، هماهنگی لازم را بین بازیکنان داخلی و لژیونرهای تیم ایجاد کنیم.

آقاکوچکی افزود: با وجود این که بازیکنان واکسینه شدند، اما برای حفظ سلامتی آنها قبل از برگزاری هر اردو، بازیکنان و کادر فنی باید تست PCR بدهند، همچنین کلیه فوق برنامه ها را نیز در جریان اردوها کنسل کردیم تا مشکلی برای بازیکنان از نظر کرونا ایجاد نشود.

وی پیرامون این پرسش که وضعیت تیم ایران را در پارالمپیک توکیو چگونه ارزیابی می کنید، خاطرنشان کرد: با آمادگی خوبی که بازیکنان دارند حضور شایسته تری نسبت به پارالمپیک ریو خواهیم داشت و ضمن ارتقاء جایگاه خود از رتبه دهمی، نیم نگاهی هم به کسب سکو در پارالمپیک توکیو داریم. در حقیقت زنگ تفریح سایر تیم ها نخواهیم بود.

وی همچنین درباره وضعیت بازیکنان از نظر ویلچر گفت: تمام ویلچرها بازسازی شده و بازیکنانی که نیاز به ویلچر نو و استاندارد داشتند با حمایت کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون و هیات های استانی اقدام به خرید ویلچرهای مدرن و استاندارد کرده اند و مشکلی از نظر ویلچر برای شرکت در بازیهای پارالمپیک ندارند.

آقاکوچکی افزود: پس از پایان اردوی ششم ۱۸ مرداد کاروان ایران عازم مشهد خواهد شد و سپس از ۲۰ مرداد آخرین اردوی خود را که وصل به اعزام است در سالن بسکتبال فدراسیون برگزار می کنیم و ۲۷ مرداد راهی توکیو می شویم.

 وی در پایان گفت: مسابقات بسکتبال با ویلچر از ۴ شهریور شروع می شود که براساس هماهنگی انجام شده با تیم بسکتبال با ویلچر ژاپن و در صورت مساعد بودن شرایط از نظر کرونا یک بازی تدارکاتی پیش از شروع مسابقات با تیم ژاپن برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha