• سه‌شنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400051208423
  • منبع : نمایندگی ایلام

زمان ارسال اثر به جشنواره استانی «رووژنا» تمدید شد

زمان ارسال اثر به جشنواره استانی «رووژنا» تمدید شد

ایسنا/ایلام دبیر اجرایی اولین جشنواره استانی «رووژنا» با موضوع مصرف بهینه برق از تمدید ارسال اثر به دبیرخانه خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند تا 16 مهرماه آثار ضبط شده را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

«محمد محمدیان شمالی» در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره افزایش سطح مشارکت کودکان در رابطه با بهینه‌سازی مصرف برق است علاوه بر آن، کودکان آموزش دیده و فرهنگ صحیح مصرف در آنها به عنوان آینده سازان جامعه نهادینه شود.
دبیر اجرایی جشنواره استانی رووژنا با بیان اینکه حجم فایل ارسالی باید کمتر از 20 مگابایت باشد، افزود: تولید آثار نمایشی در قالب کلیپ یک دقیقه‌ای به صورت استند آپ کمدی، آیتم‌های نمایشی، آموزشی و نمایش عروسکی بوده و شرکت کنندگان باید فایل ویدیوئی را در فرمت Wmv یا mp4 به دبیرخانه ارسال کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید در فیلم ضبط شده، فاصله اجتماعی و راهکارهای مراقبتی فردی در ایام پاندمی ویروس کرونا رعایت شود، گفت: شرکت کنندگان علاوه بر ضرورت و رعایت موازین شرعی باید آثار اورجینال تهیه کرده و از کولاژ و ادیت کردن ویدئو پرهیز کنند.
محمدیان‌شمالی اولویت‌های جشنواره را ضرورت صیانت از منابع ملی به ویژه مدیریت مصرف برق؛ تاثیر شگرف برق در زندگی بشر؛ مصرف بهینه برق و آموزش به فرزندان و کودکان؛ ضرورت پایداری انرژی برق در ایام پاندمی ویروس کرونا؛ کودک، آینده و لزوم تداوم انرژی برق و همچنین نقش کودک به عنوان همیار انرژی (برق) در مصرف بهینه برق در خانه و جامعه برشمرد.
دبیر اجرایی جشنواره خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار را به واتساپ یا تلگرام به شماره 09371411007 و یا به شبکه شاد به آدرس PJILAM97_1 ارسال کنند.
وی جوایز نفر اول تا سوم را به علاوه بر دریافت تندیس و لوح تقدیر به ترتیب هفت، سه و دو میلیون ریال اعلام کرد و تاکید کرد: 10 نفر از برگزیدگان امکان استفاده از دوره آموزشی مهارت محور پژوهش سرا را در رشته‌های کد نویسی اسکرچ، نجوم، نانو فناوری، آزمایشگاه‌های علوم، دوره روش تحقیق و پژوهش، فتوشاپ، برنامه‌نویسی پایتون و C++ دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha