• چهارشنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 1400051309185
  • خبرنگار : 71021

انتقاد رییس جامعه تورگردانان به طرح مجلس

چرا زودتر اینترنت را قطع نمی‌کنید؟!

چرا زودتر اینترنت را قطع نمی‌کنید؟!

رییس جامعه تورگردانان ایران درباره طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: باعث تاسف است که نماینده‌های مجلس فقط به فساد در اینترنت اشاره می‌کنند. ما که از نیت آن‌ها از اجرای این طرح خبر نداریم، اما اگر قصد این است که کسب و کار و تجارت یک کشور را تعطیل و مردم را فقیرتر کنند، چرا درنگ می‌کنند؟! اصلا زودتر اینترنت را قطع کنند!

ابراهیم پورفرج با بیان این‌که آسیب این طرح فراتر از یک صنف و یا صنعتی مثل گردشگری است و کل تجارت بین‌المللی ایران را تحت شعاع قرار می‌دهد، در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی با اجرای طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، چه با قصد فیلتر کردن پلتفرم‌های خارجی و چه با کند کردن سرعت اینترنت، تجارت بین‌المللی و داخلی ایران را نابود می‌کند.

او افزود: بحث ما تکنولوژی است، تکنولوژی‌ای که در سراسر دنیا درحال توسعه است و ارتباط با دنیا فقط با استفاده از آن ممکن است. اگر دسترسی آن را محدود کنند، ارتباط ایران با دنیا را قطع کرده‌اند. طرح و استدلالی که مجلس دارد مثل این می‌ماند که در ایران مردم را به پراید محدود کنند، درحالی که در خارج از کشور مردم از بنز استفاده می‌کنند، به هر دو این‌ها می‌توان تکنولوژی گفت.

رییس جامعه تورگردانان گفت: کشور ما همین‌طوری هم ۴۰ - ۵۰ سال از تکنولوژی دنیا عقب است و به همین دلیل ارتباط‌مان با دنیا ضعیف بوده، سرعت اینترنت هم که همیشه مشکل داشته است، حال تصور کنید همین را هم قطع و یا سرعت آن را کمتر کنند، همه تجارت ایران نابود می‌شود، نه فقط بین‌المللی، بلکه کسب و کارهای داخلی را هم دچار مشکل و عقب‌گرد می‌کنند. مردم از این راه نان درمی‌آورند؛ نباید راه نان درآوردن مردم را مسدود کرد.

این فعال گردشگری در ادامه اظهار کرد: تمام ارتباط گردشگری ایران با خارج و داخل از طریق اینترنت است، اگر آپلود کردن یک فایل چند ساعت طول بکشد معلوم است فضا برای تعامل سخت و غیرقابل تحمل می‌شود. مخصوصا در ارتباط‌های خارجی که همکاری‌ها را ناکارآمد و بی‌معنی خواهد کرد. نباید از تکنولوژی فرار کرد و آن را مانعی برای پیشرفت دانست. یقین بدانیم با اجرای این طرح، فقط ایران را عقب نگه می‌داریم و رقابت در تجارت را متوقف می‌کنیم.

او همچنین گفت: باور مردم این است که نماینده مجلس، نماینده او است و انتخاب شده که مشکلات مردم را حل کند و تسهیلات و آرامش را با تصویب مقررات بهتر برای مردم افزایش دهد. تمام تلاش نماینده مردم در مجلس در راستای در اختیار گذاشتن امکانات زندگی باید باشد، به‌ویژه برای نسل جوان که باید شرایط و ابزار کار و تجارت را تسهیل کنند. زندگی و رقابت این نسل بدون تکنولوژی امکان‌پذیر نیست، قطع یا محدود کردن اینترنت فقط زندگی این نسل را عقب می‌راند.

او سپس بیان کرد: این‌که برخی مسؤولان و نمایندگان مردم از فضای فاسد اینترنت صحبت می‌کنند، واقعا ناراحت‌کننده است. هر تکنولوژی‌ای که به این کشور آمده با همین نگاه با آن برخورد شده است. مردم دنیا اثر منفی تکنولوژی را در کنار مزیت آن پذیرفته‌اند و برای آن راه حل پیدا کرده‌اند و مدام آموزش می‌دهند. این همه شبکه تلویزیونی داریم که این همه بودجه می‌گیرند، چرا از این ابزار برای آموزش مردم برای استفاده درست از تکنولوژی استفاده نمی‌شود؟ چرا فقط روی نقش غیراخلاقی و فسادبرانگیز اینترنت و تکنولوژی تاکید می‌شود؟ این فساد چگونه است که فقط یک عده نماینده متوجه آن شده‌اند. به هر حال در هر تکنولوژی مزیت و مضرات توأم وجود دارد، ولی چرا همیشه ما دنبال نقاط منفی هستیم، جای سؤال و بحث دارد. واقعا جای تاسف است که نماینده‌های مردم مدام به سایت‌های منفی و فساد اخلاقی در شبکه‌های اجتماعی اشاره می‌کنند. درست نیست؛ این‌قدر این مسائل را به رخ مردم نکشید، ما فکر دیگری درباره نماینده مجلس می‌کنیم. تکنولوژی ابزار است، استفاده درست از آن را آموزش دهید. مبارزه با تکنولوژی در شأن نماینده مجلس شورای اسلامی نیست.

پورفرج اضافه کرد: ممکن است تعدادی هم از فضای اینترنت استفاده منفی ببرند، اما آیا به خاطر آن‌ها، ۹۹ درصد مردم یک کشور را باید از نان درآوردن و کسب و کار محروم کرد و یک جامعه را عقب انداخت؟ چاقو هم تیز و برنده است، آیا نباید از آن استفاده کرد؟   

رییس جامعه تورگردانان ایران گفت: شنیدن این حرف‌ها و طرح‌ها از مجلس واقعا ذهن و روان را خسته می‌کند، احساس می‌کنیم نماینده مردم علیه مردم است. از مردم سوال کنید چند درصد با این طرح موافق‌اند، حتی همان نماینده‌ای که با این رأی موافق است اگر از خانواده خود سوال کند مطمئنا تعدادی از آن‌ها نظر و حرف دیگری دارند.

او در ادامه بیان کرد: اگر قصد نمایندگان مجلس این است که کسب و کار مردم را محدود کنند، چرا درنگ می‌کنند؟! اصلا زودتر اینترنت را قطع کنند! ما که از نیت آن‌ها خبر نداریم، شاید قصد دارند درآمد مردم را پایین نگه دارند و مردم فقیرتر شوند. این هم یک روش است تا مردم فقط درگیر نان روزمره شوند. شاید هم نیت آن نمایندگان و برخی مسؤولان این است که تجارت و کسب و کار مردم را رونق دهند و برای موفقیت نسل جوان کار کنند، اما چگونه؟! توضیح دهند واقعا نیت‌شان چیست و چرا این‌قدر برای سخت‌تر کردن شرایط زندگی تلاش می‌کنند.

رییس جامعه تورگردانان ایران گفت: امیدوارم نمایندگان مردم به‌راحتی از کنار اعتراض‌ها نسبت به این طرح عبور نکنند و چنین طرحی تصویب نشود و اجازه ندهند مردم با فقر بیشتری مواجه شوند. کرونا همین‌طوری مردم را فقیرتر کرده است؛ شرایط را از این بدتر نکنید.

پورفرج اظهار کرد: هر تصمیمی که امروز گرفته شود، چند سال دیگر اثرش مشخص خواهد شد. نمی‌توان زندگی مردم را بدون پذیرفتن مسؤولیت و عملکرد خود به خطر انداخت. اگر امروز نماینده و مسؤولی با اجرای این طرح مخالف است باید با همه وجود ایستادگی کند، چون بعدها خواهیم گفت در دوره شما چنین تصمیمی گرفته شد و همه آن‌ها باید پاسخگو باشند، نمی‌توانند شانه خالی کنند و بگویند ما مخالف بودیم. مخالف بودن بدون ایستادگی و اقدام عملی فایده‌ای ندارد. متاسفانه بسیاری از مسؤولان رودربایستی دارند، برای توسعه و رونق زندگی مردم که نباید رودربایستی کرد.

طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی که هفته گذشته با رأی ۱۲۱ نماینده مجلس از دستور کار علنی خارج شد و طبق اصل ۸۵ قانون اساسی، بررسی آن به کمیسیون ویژه و مشترک سپرده شد، اعتراض‌ها و واکنش‌های زیادی از افکار عمومی تا مسؤولان را برانگیخته است. مدافعان این طرح معتقدند برداشت‌های نادرستی از این طرح شده و از طرفی،  برای اصلاح این طرح عقب‌نشینی‌هایی شد، تا جایی که رییس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اصلاح طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی در بخش پلتفرم‌های پرکاربرد مثل اینستاگرام و واتس‌اپ تأکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۳:۴۰

فکر کنم منظور از اثر منفی تکنولوژی اینترنت افشای دزدیها و خیانت های مسئولین در قبال مردم است.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۷:۴۸

دقیقا

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۹:۳۶

می خواین گند کاری هاتون مخفی بمونه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۱:۲۰

افرین دقیقا

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۶:۲۸

,اره واقعا راست میگی 👍

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۴:۲۲

مجلس هم مثل صدا و سیما میلی شده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۴:۲۹

چرا زودتر اینترنت را قطع نمیکنید .آقایان زودتر دیش هایشان را بیارند و به راحتی بفروشند . مثل کاری که قبلا با ویدئو کردند .؟!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۴:۴۸

خودتونودرست کنین اینترنت هیچیشدنی خودتون خرابین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۰:۵۷

حق

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۴:۵۶

جلسه بگیرین مشکل مردم حل کنین بار مردم سنگین تر میکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۵:۰۵

به نظرم این مجلس اصلا پشتواته مردمی نداره وهمش بی برنا مه گی وبی تدبیریه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۷:۱۴

کاملا درسته

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۵:۰۵

خخخخخخخخ.😂😂😂😂.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۵:۰۹

نماینده ها با شام و پول مردم می خرن و میرن به مجلس که به مردم خدمت کنند این رویه سالهاست داره تکرار میشه و همه با تمسخر بهش نگاه می کردن و این طور میشه که الان دست های پشت پرده به اسم مردم دارن به خود مردم خیانت می کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۵:۱۲

هردم از این باغ بری می‌رسد البته که با این کار شان و شخصیت خودشون رو نشان دادند مشکل اصلی گوجه هستش به هر شکل و قیافه. مثل فرنگی. سبز. درختی. کال. لهیده و رب

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۵:۳۵

فساد های مالی در ایران مهم نیز رشوه اشکالی ندارد زنا که بیخیال تهمت عادیست تنها مشکل وجود اینترنت آنهم بخاطر لو دادن مسولین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۱:۴۷

نمیدونم شما چرا فواید انترنت رو نمیبینید هومم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۵:۳۹

آسیب‌های آن بیشتر از منافع آن است. شبکه ها و پلتفرم‌های داخلی جوابگو هستند البته باید ارتقا پیدا کنند. هرچه سریعتر باید این فضای مسموم خانمان برانداز قطع شود

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۱:۰۱

خخخخخ خدایا زودترخلاصمون کن😏😏🤔🤔

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۲:۰۶

عزیز می دونی چقدر درآمد زایی و شغل از بین میره اگه نت ملی بشه؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۳:۴۹

هی نداند که نداند که نداند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۲:۰۹

فکرکنم مدرک تحصیلیت سیکل ام نباشه با این نظر دادنت،چون فقط ۱میلیون خانوار از اینترنت نون میخورن یک میلیون بیکاری میدونی چیکارمیکنه؟پس قبل از دفاع از طرح صیانت چار کلاس درس بخون

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۳:۲۹

شما که بدت میاد چرا داری استفاده میکنی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۲:۴۴

تو امثال شما زنده آید ایران روز به روز بیچاره تر و عقب مونده تر میشه،

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۶:۲۴

ای خدا اندکی تفکر و عقل عنایت کن با اینا میشیم ۸۰ میلیون

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۱۷:۵۸

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۵:۴۱

سلام واقعا برای نمایندگان ملت متاسفم با این طرحتون یک قدم دیگر ایران رو به کره شمالی نزدیکتر کردید.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۵:۴۳

درودبرشما روشنفکران

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۹:۵۷

علا برکة الله

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۵:۴۶

زودتر قطع کنید ،، بگویند در زمان دولت روحانی بود ،، چرا شما اینقدر .....هستید ،،

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۶:۰۰

اقای نماینده بنشین سرجات ملت رامی خواهیدتواتاق حبس کنیدبرویدمشکلات دیگررا حل کنیدهویج شده کیلویی ۱۹۰۰۰هزارتومان سکوت کرده ایدافتاده ایددنبال اینترنت که چی حرف زیاداست اگرملت بیایددرمجلس حرف بزندنمی توانیدجواب ملت رابدهیدچون کم می اورید ملت ایران ازبی سواد و باسوادش خیلی خیلی چیز می فهمد ولی افسوس کسی نیست حرف ملت راگوشد نماینده فقط رای می خواهد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۵:۴۵

هویج کجا کلیو ۱۹تومنه؟😐بگید ما هم بیایم اونجا بگیریم.شده ۲۸تومن داداش

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۱:۲۰

چی میگین بیاین مرکز تهران کیلو ۵۰۰۰ تومن هست چرا علکی گرون میگید😒

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۲۰:۴۲

این جا ۱۰ تومن است 😑😑

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۶:۰۵

این مجلس انقلابی فقط بابت اجناس که روزانه گرون میشه انقلابی داره عمل می کند و جنس ها راگرون کرده آفرین قالیباف آفرین زاکانی انقلابی عمل کنید خجالت بکشید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۶:۳۵

وقتی در کشور ایران زندگی میکنید باید هر روز بیش تر از دیروز مشکل داشته باشید، چطور بعضی ها بعد از این همه سال هنوز نفهمیدند و مقاومت می کنند؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۶:۴۱

جناب امثال شما باید برن تو مدینه فاضلشون تو امریکا و اروپا زندیگی کنن البته اونجا هم به اندازه ایران اینترنت بی صاحاب نیست که هر بچه ای هرچی سرچ کرد بالا بیاد.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۶:۴۴

موقعی که یک نماینده از 121 نفر را با رای به مجلس می فرستیم باید فکر اینجاشو می کردیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۶:۴۵

اینترنت به درد آدم بیسواد نمیخوره - ببندینش بره.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۷:۰۱

فکر کنم تصویب نشده از مردم صیانت شد چون حس کردم سرعت دانلود نصف شد نت من سرعتش مثل ماشین ژیان شده .بقیه دنیا بنز سواری...

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۷:۰۶

سلام اثرات منفی چنین طرحی بر همگان مشهود است.اما اینکه چرا مجلس وقت و انرژی خودش را بجای صرف در بهبود اوضاع صرف چنین طرحی میکند حتما علتی دارد که ۸۰ میلیون نفر باید از آن بی اطلاع باشند یا فقط یک طرح برای پوشش ضعفهای مجلس و نمایندگان است.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۷:۲۲

دنیا داره به یه سمت می‌ره مسولان ایران سمت دیگر

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۷:۲۸

امان از بی تدبیری مسیولین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۷:۳۹

مرده وحرفش اگه راست میگید قطع کنید بابا دروغ دشمن خداست

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۷:۴۰

چراازاین ترنت میترسید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۷:۵۱

اصلا انترنت قطع نمی شود شیون نکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۸:۰۰

این کارو نکنید دیگه خستمون کردین حالمونو به هم زدید ...

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۸:۰۴

شماهایی که خودتون همه از از تمام پلتفرهای خارج وگوشی های آن چنانی استفاده یکنید آیا تصور کرده اید که بدون اینترنت این کوشی با گوشی های قدیمی نوکیا چه تفاوتی خواهد داشت . به شعور خودتان احترام بگذارید وبجای جا خالی دادن از مئولیت مشکلات ونهان شدن پشت اخبار دروغصدا وسبما بفر حل مشکلات مردم ورفع ایراد خودتان باشید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۴:۵۱

دلیل نمیش هر چیزی توو گذشته نبوده الانم‌نباشه !! قبلنا مردم خودشونو با برگ میپوشوندن چرا این کارو نکنیم😃😒

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۶:۴۲

شما خودت برو گوشی نوکیا استفاده کن. به ما چیکار داری.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۸:۱۶

اقتصاد از آن خر است.مگه در گذشته اینترنت بود؟ مردم که از گرسنگی نکردند!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۲۱:۴۵

تو گذشته نه برق بود نه یخچال و تلوزیون تو خونه ای که نشستی همه رو بنداز بیرون و برق رو هم قطع کن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۸:۱۶

کاملا مشخصه که منظور عقب نگه داشتن کشور هستش . و بریدن نون مردم ، وگرنه توی این دوره و زمانه که حتی خرید بلیط اتوبوس با اینتر نت انجام میشه حتی پرداخت قبض تلفن با اینترنت انجام می شه ، درس اول دبستان تا دکترا با اینتر نت انجام می شه چه معنی داره که اینتر نت محدود بشه . حرفهای بی معنی ای مثل فساد و امثال آن هم برای توجیه این طرح ضد مردمی هستش .

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۸:۲۲

اصولا اگر من مردم با این طرح موافق نباشم چه مجرای قانونی و صحیحی برای اظها مخالفت من و امثال من وجود دارد ؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۸:۳۵

اینترنت در ایران بی در و پیکر است و هیچ گونه نظارتی بر روی آن نمیشود وقتی کشوری خود را معطوف به استفاده از اینترنت و شبکه های مجازی کشورهای دیگر میکند از فرهنگ و مذهب خود عقب میماند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۸:۳۶

هرکی به فکر خویشه البته این یکی به فکر nsa هم هست صنعت گردشگری خارجی با ظهور کرونا سالهاست ورشکست شده و اگر گردش گری داخلی نبود معلوم نبود چه سر انجامی داشت بالعکس لین طرح به کسب و کارها علیرغم سیاه نمایی ایشان کمک بیشتری خواهد نمود امان از بی اطلاعی و اظهار نظر بی اطلاعان. یا بااطلاعان هدفمند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۸:۴۲

همه چی جامعه خوبه فقط مونده فسادتواینترنت:/

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۱۳:۰۸

بخدا :|

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۸:۴۵

دقیقا موافق حرف شناسیم درودبرشما

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۸:۵۵

چرا نمی زارید نظرمون بنویسیم نیمه کاره اونو قط می کنید پس نظر خواهی نکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۹:۱۰

جقدر مظلوم و بدبختیم که نماینده ای که بهش رای دادیم داره این به جای لطف این ظلم رو در حقمون میکنه اینها در تاریخ تا ابد میماند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۸:۰۲

بله دقیقا مثل کره شمالی همیشه از دنیا عقب باشیم معلومه از تکنولوژی هیچی حالیت نیست چقدر باسایت ها سرو کار داری چقدر مقاله میخونی؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۹:۱۱

چیزی که فضای مجازی رو به گند کشیده اینستاگرام و واتساپ هست، باید اینترنت پایه و اپلیکیشن های داخل کشور باشند ولی اینستاگرام و واتساپ و تلگرام از بین برن، در کل اینترنت بین الملل برداشته بشه اینترنت داخل باشه بهتره.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۱۸:۰۵

نظره تو مهم نیس نظر مردمو ببین :)))))))))))))

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۹:۱۳

دیگه باید مثل قدیم با نامه و روز نامه خبر کسی رو که میخوای بگیرب

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۱:۳۳

کم کم اونم میگیرن باس با آتیش علامت بدیم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۹:۲۰

هر کسی مجلسی و در دولت است نباید خودش و بچه هاش در خارج از ایران باشد در غیر اینصورت منافق و جاسوس آمریکا است بیرونشان کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۹:۲۶

سلام این نماینده برای چی میگه اینترنت رو قطع کنن جاش از جای گرم بلند میشه یا اینترنت برایش سود خوبی دارد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۹:۲۹

سلام برادران زحمت کش اگراینترنت مشکل مردمه باعث فسادمیشه قطعش کنید امامشکل نی من دیدم کسایی که اینترنتم استفاده نمیکننداماپرازفسادن پرازگناهن پرازدروغن بنده به عنوان یه خدمتکارازشماخواهش میکنم یه سربه نیروی انتظامی بزنید ببینید یابنده ای که نصف عمرم خدمت به خاک بومم بودیه کارآمدتری داشتم انقدطرف بدرفتاری کردکه بنده آزخودم بدم اومدبریداول برای بعضی ازافرادکه تو اداراتن کلاس صحبت بزاریدبعدفکربیکارکردن جوونابیفتیدخیلیادارن نون درمیارن جوونایه تفریح ندارن گاهی اینترنت روشن میکنن از مطالبش استفاده میکننداگرقطع کنیدکمال بی انصافیه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۹:۲۹

نیت کاملا مشخصه با حضور اینترنت ماهواره ای اینترنت را قطع میکنن بعد آقا زاده ها وارد شده و دستگاه دریافت اینترنت ماهواره ای رو وارد میکنن به همین سادگی پول هنگفتی به جیب میزنن مثل وارد کنندگان ریسیور

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۹:۳۰

شرط میبندم نزدیک به صد درصد مردم اصلا نمیدونن این طرح چیه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۹:۳۹

واقعا جای بسی تاسف است ، چرا که هر چوبی که این ملت میخورند فقط و فقط چوب بی مسئولیتی و بی تدبیری عده ای از نا مسئولان است . با امید به بهبود اوضاع اقتصاد و کرونا در کشور

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۹:۴۲

این مجلسیها چه سودی باهم تبانی کردند که به قطع کردن اینترنت اصراردارند؟؟؟؟؟؟نظرشان با مردم کاملا متفاوته؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۹:۴۶

توروخدا زود قطش کنیدهمه رو ریشه کن کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۹:۴۶

دمت گرم حرف درست رو زدی،اینترنت حقایق رو میگه،فساد کسانی که به نفعشونه اینترنت قطع باشه رو رسوا میکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۲:۵۶

شما توضیح بده عقل کل...

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۹:۵۰

خواهشاً چرت نگید این طرح خیلی هم خوبه فقط چون مجلس درباره‌ش توضیحی نداده شایعه براش به وجود اومده اصلاً هم قرار نیست اینترنت قطع بشه یا اینستاگرام و واتساپ فیلتر بشن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۹:۵۴

هر چه زود تر بهتر !

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۱۹:۵۶

ازاین طرح مجلس مخالف هستم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۰۴

مگر نخواستند پراید باشد حالا میخوان اینتر نباشد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۱۲

نه به مجلس

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۱۹

درود بر شرفت اقای پور فرج چرا نمایندگان مجلس جلو دزدی و اختلاس خودشون و مسعولین و بچهاشون که در خارج زندگی میکنن نمیگیرن.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۲۳

باسلام نمایندگان ملت اگر واقعا بفکر فساد اینترنت هستند، لطفا اول ترتیبی بدهند تا دست دزدان و غارتگران بیت المال از خزانه مملکت قطع بشه تا مردم با فقیر تر شدن رو به فساد نگذارند و دین و ایمانشان پایمال نشود که این دزدی‌ها باعث بی اعتقادی مردم شده، بعد بیان ایران رو از صفحه روزگار حذف کنن. کسی که ایمان داشته باشه دنبال فساد نمیره.... حتما یه چرخی در زندگی این حامیان قطع اینترنت بزنید فسادهای هست که رو هر چی فساد اینترنتی است رو سفید خواهد کرد.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۲۴

به رییس جامعه تو گردانندگان میگویم: یکی ازعوامل‌اشاعه فسادهمین تورهای خارج ازکشورشمااست.فیلم‌هایی که از ناهنجاری هاولخت‌شدن‌ورقص مختلط بعضی‌ازتورها بعددرفضای مجازی درزمیکندراانکارمیکنید؟بایدخانواده هارااز تخریب اینترنت رهاشده‌ نجات داد.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۰۷:۰۱

داشتی تو اینترنت چی سرچ می کردی که به قول خودت این ویدیوها رو دیدی؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۲۷

سلام یکی نیست بگه مگه فساد فقط در اینترنته؟ اگر واقعا بفکر مردمین جلوی دزدی‌های کلان رو بگیرید، با جهان تعامل کنید نه اینکه به کوشه ای بخزید تا از این هم بدبخت تر بشیم. اگر واقعا صلاح کردم دغدغه شماست، نام نمایندگانی رو که به این طرح رای موافق دادن اعلام کنید تا بشناسیم دلسوزان ملت رو.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۳۱

واقعن که می خوان مردم همش تو بد بختی باشن شما که خودتون مخه طرح ایده ندارید برایه درامد مردم حالا که مردم یه نونی از طریق اینترنت و اینطور کارها بدست می ارن می خواین اونم تخته کنید واقعن خواب بر سره ما که به آدمایه مثله شما رای دادیم برن مجلس برا سنگ انداختن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۳۵

لعنت اله علی آلقوم ظالمین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۳۵

سلام، واقعا حرف حق رو میگه، نماینده ها انتخاب مردم هستن حالا همون نماینده ها شدن زیرآب زن مردم، دارن کاری میکنن که مردم عقب بمونن از زندگی، واقعا خجالت آوره نماینده های مجلس ما چنین طرح هایی رو قبول میکنن، اینا چطوری نماینده شدن چجورین، ...

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۳۸

مسخره

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۳۹

قطع کنید . قطع کنید . دنیا گند کاریاتون رو نبینن . قطع کنین مردم متوجه نامردیهای بیشتر را نفهمن . کره شمالی 2 . بدتر از کره شمالی . بمراتب بدتر . قرن 21 هست نه عهد عتیق . بروید و فکر نون باشین که خربزه ابه .

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۴۰

بسمه تعالی بنده بعنوان یک شهروند نماینده گان مجلس شورای اسلامی را حلال نمی کنم ،چون نماینده گان وظیفه اصلیشان که همان دفاع از حقوق موکلهای خود است را نه تنها فراموش کرده اند بلکه قوانینی بر ضد موکلین خود تصویب می کنند خدا از تقصیر این چنین نماینده گانی نگذرد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۴۱

اینترنت روقطع کنن ومن دانشجو چجوری آنلاین برم سرکلاس.همین الان باصدتامکافات میرم سرکلاس سامانه پرتمون میکنه بیرون هی غیبت میخوریم.ترکی خداتومن پول میدیم تهشم حذفمون میکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۴۳

لیدر تور هم تئورسین شد، 😂😂😂

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۴۷

برو بابا،مگه برای ما روحانی جونت تجارتی هم باقی گذاشته؟!!! گردشگری هم در دوران دولت روحانی نمایشی بود،مثل بقیه چیزها!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۴۸

ی مشت آدم بیکار نشستن واسه مملکت تصمیم گرفتن ... طرح خیانت ب حقوق کاربران .. طرح صیانت از اقدامات مسئولان😒

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۵۱

کدام نماینده ملت !!؟؟؟ اصلا کدام ملت!!؟؟؟ این نماینده هایی که از طرف مثلا ماها رفتن در بهارستان ، فط کارشان تا همینجا بود که خودشان را با هر جان کندنی بود فقط برسانند به مجلس !!!! و دیگر تمام !!! همه چی فراموش میشود و فقط دنبال حق و حقوق خودشان هستن ! ماشینشان! پک کرونایشان!و.... جالب است همین آقایانی که رای به برچیدن این تکنولوژی جهانی داده‌اند ، اگر قرار باشد فردا مجددا برای ماندن در مجلس از طرف مردم رای جمع کنند ، همگی یکصدا در چهارراهها ! مجالس! مهمانیها! جلساتی که برپامیکنند ، به ملت قول میدهند که نه تنها نخواهند گذاشت اینترنت جمع شود ، بلکه همه اپلی‌کیشنهایی که الان فیلتر هستند را هم باز میکنند !!؟! واصلا از فردای شروع بکارشان نه تنها تلگرام!! بلکه همه گرامهای!!! موجود دنیا را به ایران میاورند!!!!؟؟؟!!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۵۳

اینترنت رو باید قطع کنن تا مردم بیشتر به زندگیشون برسن و رل و اینجور چیزا هم از بین بره

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۵۴

واقعا موافق این بحثم کامل بجا ،صریح و پر محتوا ، احسنت کاش حداقل به تعداد انگشت شماری ما در مجلس جمهوری اسلامی همانند دکتر پور فرج هارو داشتیم مطمئنا اوضاع مملکت خیلی بهتر از الان بود

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۵۵

چرا باید اینترنت قطع بشه؟ اگر اینترنت نبود چجوری بچه ها میخواستن برن مدرسه حالا اگر اینترنت هم نباشه که هیچی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۰:۵۶

یکی پیداشد ودو کلمه حرف حساب وعاقلانه زد اما وقتی نماینده ها منتخب مردم نیستند پس زندگی مردم هم بایشان معکا ندارد تمام وزرای پیشنهادی آقای رئیسی از فرماندهان وکار گزاران نظامی هستن اینجا کره شمالی ومیانمار نباید بشود اینجا تاریخ هزاران ساله دارد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۰۸

من فقط به یک نماینده رای دادم و مطمئن هستم جزو این نماینده نماها نبوده . اینها که به این طرح رای دادن نماینده مردم نبودند ...

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۷:۱۰

شما یک خودخواه واقعی هستی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۱۲

اگر انترنت قط بشه کسب کار ما رانندگان تاکسی خوب میشه اسنپ کارهای مارا خراب کرده من به قطع انترنت رازی هستم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۱۲

کاش کمی مطالعه و سواد اطلاعاتی داشتید آن موقع متوجه می شدید که این قوانین شما ره به جایی نمی برد .عقب نگه داشتن کشور ،باعث می شود جوانان و مردم به شما مدیران بی اعتنا شوند. و به کشورهای پیشرفته رجوع کنند. امروز ما در یک دهکده جهانی زندگی می کنیم. محدودیت و سانسور در دنیای امروز معنا ندارد.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۱۳

چرا بجای اینترنت ... ماهواره هایی که رو پشت بام خانه هاست جمع نمیکنن تو ماهواره که فسادش بیشتره...

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۱۷

فکرگرانی نیستند فکر بدبخت شدن مردم هستند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۲۲

به نظر من طرح فوق العاده خوبیه.هرچه دیرتر مفدخوری و کلاشان زودتر بدام می افتن. لابد یه چی هست که شاید فقط ۶درصد مردم بدونن.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۲۵

البته این تصویری که گذاشتین مربوط به نماینده های مخالف طرح هست که دارن عدد دو رو به نشونه مخالفت نشون میدن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۲۹

باید حقیقت گرا بود و بفکر آخر کار هم بود اگر اینترنت را قطع کنیم باید بفکر عواقب مالی اقتصادی علمی و فرهنگی آن بود ۴۳ تند روی و بی فکری ما را به کجا کشاند بقول علمای اهل علم و تفکر یکساعت تفکر بهتر از ۶۰ سال عبادت است و یا عالمی که از علمش بهره برند بهتر از هفتصد هزار عابدست

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۳۶

نمایندگان مجلس حتما متولی فروش قاچاقی اینترنت ماهواره ای هستند که اصرار دارند طرحشان اجرا بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۴۳

سلام

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۴۴

مردم در اینستا شغل دارن توی این کرونا شغل پیدا نمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۵۰

کار دیگری که بلد نیستند!! قطع اينترنت برایشان افتخار است.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۵۱

آفرین براین انسان فهمیده واقعا صحیح ودقیق می‌گویداحسن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۵۲

واسه کسی یاکسانی راه و دلیل میارندکه واسشون حقوق مردم منافع مردم ودارایی ونداری مردم مهم باشه نه کسانی که نمیدون مردم دارندفقط دست وپامیزنن تازنده بمونن .اونهایی که اب طبیعت منابع اقتصاد سیاست خارجی داخلی رابه فنادادندنه نامی نه نشونی ازشون هست واخرسرهم کی بودکی بودمانبودیمه مثل همه کارها

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۵۷

واقعا ممنون از شما که بفکر ما مردم عادی و رحمت کش جامعه هستید و درک میکنید که با اجرا شدن این طرح چه فشاری به ما مردم وارد میشود🙏🙏

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۱:۵۹

معلومه اینها خودشون خیلی سیر و سفر میکنن تو اینترنت که از چم و خمش خبر دارن میخوان بیشتر گناهکار نشن بدادشون برسید ،واقعا خجالت آورده، تا حد فکرهاشون بسته و مریضه ،دنیا داره مردم رو به مریخ میفرسته اینها هنوز تو فکر جمع کردن اینترنتن، از کجا اومدن اینها

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۰۲

عده ای دنبال بهانه برای شلوغکاری و مطرح کردن خودشان هستند وگرنه این موارد را خود نمایندگان و مجلس اگاهی دارند‌ و به ضرر مردم چیزی تصویب نمیشود

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۰۷

به قول آقای سهیلی کارگردان : این سینما رو ول کنید . حالا حرف ما هم همینه : ول کنید این کشور رو . بزارین مردم خودشون تصمیم بگیرن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۱۰

مگر به فکر کسب و کار مردم هستند؟ وقتی یکسال در شهرک صنعتی، محیط زیست طول میکشد تا بلامانع صادر کند یعنی قانون درستی هست؟ با وحود اینکه رهبر معظم چند سالیست برای تولید دستور دادند....

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۱۱

سلام . ایسنا . اصلاح طلبان باید با دولت جدید تعامل کنند .

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۱۳

همه همینتیی که دغدغه بچه های ملت رو دارن که تو فضای مجازی خدایی نکرده به بیراهه کشیده نشن خودشون تک تک فرزندانشون تو کشور های خارجی دارن زندگی میکنن اونم به صورت ازادانه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۱۳

اینترنت هرچه زودتر قطع شود .فساد مسئولین کمتر به چشم میاد ..وهرچه اختلاس .دزدی و فساد انجام دهند کسی نمی داند.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۱۹

آخه خود مسئله رو چرا پاک میکنید آقای برادر اگر واقعا دلتون میسوزه بشینید فکرکنید راه استفاده درست رو آموزش بدین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۱۹

چرت ننویسید...اینترنت قطع نمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۲۲

سلام.چرا اینقدر مردم را تحت فشار قرار میدهند؟شاید از عمد باشد که شورشی شود.چون همیشه دست روی نقاط ضعف مردم میگذارند تا ایجاد واکنش در بین مردم میشود.خدا باعث و بانیش را لعنت کند.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۲۲

بنظر میرسد این مجلس با همه قشرها مشکل داره

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۲۹

واقعا مجلس انقلابی داریم پس چرا در مورد شفافیت آراء خودشون را تصویب نمیکنند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۲۹

باسلام لطفا کلیه مشاغلی که از این طرح مسخره صیانت از فضای مجازی متضرر میشوند را نام ببرید تا آقایون بفهمند همه ی اینترنت فساد نیست وبسیار از مشاغل به آن وابسته است البته اگر هدف از این طرح باز درآمد زایی و سودجویی واسه اشخاص خاصی (اینترنت ماهواره ای) نباشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۳۲

آنقدر مثل بجه مدرسه ها حرف بی خود نزد راست می گویید یک قانون برای بی کاری و امنیت شغلی کارگران وحقوق کارگران که در فقر زندگی می کنند بنویسد شمتت حقوق نسبت به کارتان مناسب نیست شکم شماسیر ومردم گرسنه زیا حرف بزنید همان مردم که شما سر کار آورد از ومجلس بیرون خواهند کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۴۰

خدا به خیر کنه از این مجلس بابا مگه این اشخاص توی مجلس در ایران زندگی نمیکنن مگه سواد اقتصادی نمایندها چقدر ه خدا بخیر کنه امیدوارم که کاری نکنم که مردم جلو کارها بستن بیستن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۴۳

میخوهیم بریم به عصر حجر

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۴۳

خوب یکی از دلیل ان شاید اشتباه کاری های مسولین یا سوژه های که به اب میدن رو میشه دست به دست میچرخه از نحوه برخورد با مردم یا غذا خوردن نشستن یا وغیره میترسن اینطوری کارهای اشتباه وخلاف در پشت پرده باقی میماند وگرنه ماهواره وتلفن که هست تنها دلیل اصلی همین فیلم هاوکلیپ های مخفی ولحظه ایست از مسولین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۵۰

آن شالله اینستاگرام قطع شود به حق پنج تن کل دین ‌و ایمانمردم را به باد داده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۲:۵۰

سلام لطفآ اینترنت وسریع ترقطع کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۰۰

نظری ندارم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۰۱

واقعادمت گرم عالی بود

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۰۲

این نماینده ها اگر نماینده مردم هستند بهتر است نظر مردم را هم بپرسند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۰۸

خداروشکربینش وآگاهی مردم بالارفته.وطبیعتا همین آگاهی وبینش مردم است که....‌‌‌‌.........

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۱۲

شما ک دنیای واقعیمونو ازمون گرفتین لاقل دنیای مجازی رو ازمون نگیرین:)

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۱۴

چرا به ملت دروغ میگید کدام قطع اینترنت مگه الان تو این دوره زمانه می شه اینترنت قطع کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۱۹

با هزینه هر ساعت اداره مجلس شورا میتوان یک خانواده را خانه دار کرد و برایشان مسکن خرید حالا این رقم را در ۴۲ سال ضرب کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۲۴

غربی ها همه چیز را تحریم کرده اند جز اینترنت در هیچ جای دنیا اینترنت و فضای مجازی مثل ایران اینقدر بی درو پیکر نیست پور فرج دنبال منافع خودش و از بین بردن هویت دختران و پسران در قالب تور گردانی است ولی درپس این تورها چه اتفاقات ناصوابی که نمی افتد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۳۲

تاریخ شمارو قضاوت خواهد کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۳۳

تیغ بران گر بدستت دادچرخ روزگار هرچه میخواهی ببر امامبر نان کسی جناب مثلا نماینده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۳۴

هرچیزی یه خوبی یه بدی دارد ولی اون افرادی که میگن اینترنت راقطع کنید بیشتر از سایت های مبتذل استفاده میکنند چطور ما وارد این سایت ها نمیشیم یعنی همه مشکلات حل شده الان مشکل جامعه ما باقژع اینترنت حل میشه؟؟؟ واقعا که باید به شما پرفسورهای مجلس که از خود طرح میدید مرحبا گفت

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۳۵

مهم نیست فقط حفظ نظام از اوجب واجبات است حالا میخواد مردم به خاک سیاه بیوفتن مهم نیست بالاخره همه یه روزی میمیرن حتی بچه های همون نماینده ایی که بطرح رای داد و بچش تو آمریکا زندگی میکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۳۹

سلام من یک شهروند ایرانی هستم چرا میخوایید مرا عذاب بدین خسته شدیم بسته اینتر نت قطع نکنید ما راضی نیستیم به این کار

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۵۱

کم کم غارنشینی را هم تجربه خواهیم کرد.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۵۳

ببین کیا رفتن از ملت دفاع کنن اینها همان کسانی هستند که مرغ کیلوی ۴۵۰۰۰ کردن اب نیست کار نیست فقط مشکلشان اینترنت

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۵۷

نگا کن جون من هر کی ندونه فکر میکنه دلارو آوردن رو 4000 تومان که اینقد خوشحالی میکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۳ ۲۳:۵۹

باید کار شناسان کار بلد در این مورد تصمیم بگیرند نه هر کس از دید خودو برداشتی که از اینتر نت دارو عمل کنند این یک موضوع جهانی هست پس باید نسبت به چنین تصمیماتی کسانی نظر بدهند که کاملا عالم به چنین کاری باشند . و سواد کافی برای نظر دادن داشته باشند .

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۰:۰۱

بزا قط کنن تا اونموقع تازه بفهمن ما چی میکشیم. شماها بخوابین زیر پتو یا پشت میز با اینترنت پول دربیارین ما هم بیرون عرق بریزیم؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۰:۰۸

آقای پورفرخ،کاش اندکی هم نگران ناموس،شرافت،انسانیت،اصول،عقاید و....خود که در حال نابودی،می بودید.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۰:۱۴

سلام به نظرمن برق گاز مخابرات رو جمع کنند چه اشکالی داره برگردیم به دوران سنگی اصلا ملت به اینقدر امکانات نیاز نداره چند جفت کفتر رو جلد میکنیم میشه پیام رسان

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۰:۱۶

اینترنت خیلی خوب است ولی استفاده کردن بیجا اشتباه هست

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۰:۲۲

با سلام.خدایش کمترین چیزی که میشه راجب یه نماینده نوشت . واقعا اون حقوقی که از دولت میگیرید حرامه. این همه مشکلات تو کشور ریخته شما به فکر فیلتر گردانید..

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۰:۲۷

جناب خان هنوز چیزی تصویب نشده و شما بعنوان یک مسئول اول برو پیشنویس رو بخون بعد نظر بده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۰:۲۸

مثل این هست عکسه که گفتن کی غایبه گفتن مرجان بعد دست بالا کردن چرا دروغ میگی من اینجام 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۰:۳۰

اینها به فکر مردم نیستند میخواهند مردم فقیر تر شوند فکر نمیکنند که با این کار فساد درکشور زیاد می شود

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۰:۳۵

از وقتی شادو نصب کردم یادم رفته پیام رسان خارجی سر بزنم تلگرام ، واتساپ فقط گوشیم را اشغال کردن ایتا وسروش هم همینطور

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۰:۳۹

بیش از۴۰ ساله هرروزعقب تررفتیم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۰:۴۰

خیلی خوبه که فضای مجازی کنترل بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۰:۵۳

اخه نماینده مجلسی که میاد میلیاردی خرج تبلیغات میکنه که بیاد تو مجلس اینکه نمیتونه با مردم باشه و بنفع مردم حرف بزنه این باید اول خرجی که کرده در بیاد بعد اگر وقت داشت بفکر مردم میفته هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۰:۵۳

ما آدم فقر نشینم نه خانه داریم نه پولی فقط یک گوشی معمولی داریم یک اینترنت این قط کنی فقط بدخت ترین آدم روی زمین مایم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۰:۵۹

یعنی واقعاً در نظر آقای پور فرج فسادی در اینستاگرام و ... نیست و فقط نمایندگان مجلس این فساد را می فهمند و الا مردم عادی هیچ فسادی نمی بینند؟!! خیلی جای تعجب است!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۰۰

با نظر شما موافقم چرا جنبه منفی نگاه میکنید .دقیقا ما همینطوری از بقیه عقبیم چرا باید از اخر اول باشیم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۰۱

واقعاً براتون متاسفم دویی که با انگشت نشان داده می شود، نشانه ی مخالف رای دادن است آنها که این کار را کرده اند به دیگران توصیه می کنند رای مخالف بدهند.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۰۳

خیلی خیلی واجبه ک‌کلا اینترنت در ایران بطور کامل ریشه کن بشه، چون مردم ایران جز کثافتکاری و هرزه گری ،استفاده دیگه ای از اینترنت نمیکنن، آره

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۰۴

آقایون برن مسئله گرانی و دزدی بین خودشون رو حل کنند. اینترنت محدود بشه پول اختلاستون چطور بره کشور دیگه ،سرعتش کند میشه ها.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۰۵

👈 درباره ارائه طرح صیانت از فضای مجازی و تامین امنیت برای مردم و پاسخگو کردن سرویس دهندگان خارجی درایران که منافع ملی و مردم را در برخواهد داشت و در بسیاری از کشورها سالیان متمادی است که این قوانین اجرا میشود؛ سئوال جدی این است که چرا معاندان و منافقان خارج نشین و تفاله های غربگرا و اصلاح طلب یک دفعه بوحشت افتاده اند‌و‌شروع به سیاه نمایی میکنند؟ ⭕️جایی که دشمنان ملت و‌کشور با هم و هماهنگ و یکصدا میشوند؛ معلوم است که اصل طرح بسیار موثر بوده که اینطور جیغ بنفش میکشند؟ 😊البته همه میدانند تازه این یک طرح است و تا رسیدن به نقطه تصویب راههای مشورتی بسیاری را باید طی کند اما شروع بسیار خوب و مبارکی است! ☘🌸☘🌸☘🌸☘🌸☘🌸☘

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۰۷

کاش بجای کنترل اینترنت نمایندگان مجلس ایران بیشتر کنترل شوند،بجای حمایت از مردم با مسیولین شهرستان تابعه بدنبال منافع شخصی و کسب امتیاز برای خود و اقوام هستند،،،البته تعداد کمی هم شریف هستند،،،نگاه وضعیت مردم و جامعه مبین این سو استفاده هاست.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۰۷

با توجه به فرمایشات به حق جناب اقای پورفرج که از فعالین حوزه گردشگری کشور هستند و با کوله باری از تجربه ، تخصص، دانش روز صنعت گردشگری کشور که حداقل با چند وزیر و معاون رییس جمهور طی سالهای متمادی کار کردند در طرح جدید تجدید نظر نمایید و کار را از این که هست بدترش نکنید . بحران اقتصادی و کمبود نقدینگی فعالین عرصه گردشگری را فلج نموده است

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۱۱

اینترنت قطع کنیدبهتره دورتادورکشورهم دیواربزنیدبدنیست

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۱۶

شاید اگر حداقل خبرنگاران شبکه های خبری حرف نمایندگان مجلس و دلسوزانی که در این سال ها گفتند به جای این همه حمایت مالی سنگین از پلتفرم های خارجی از جمله همین اینستاگرام و تلگرام و...از شبکه های داخلی و طرح اینترنت ملی حمایت می کردید الان بی نیاز از استفاده نخاله های بیگانه بودید و همین کسب و کارها بدون درد سر در همین شبکه های داخلی با امنیت بیشتر انجام ‌‌‌‌‌می شد .

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۲۱

لطفا قطع نکنید من‌الان ی زن هستم ک وسیله ک درست میکنم صنایع دستی کار در خانه از طریق فرستادن عکس از وات ساپ فروش دارم این چه کاری داره ک اینترنت قطع کنید فقط مشکل برا مردم و خود دولت درست میشه لطفا زندگی را ازاین سخت تر نکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۲۳

قطع کنید آب وبرق و اینترنت رو قطع کنید صدای آزادی بیان رو قطع کنید رگ بی غیرت هارو قطع کنید دستان دزدها واخطاپوست هارو که پوست مردم رو کندن و خودشونم تو باتلاق فساد گرفتارن قطع کنیدبمانند یزیدوشمرو عمروعاص 😒✊

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۲۴

سلام به نظر من که یک کارشناس عمران هستم نماینده مجلس به هر کدام از نماینده‌ها یک کفتر بدهد که کار اینترنتی را انجام دهند بابا خجالت دارد دنیا داره پیشرفت میکند ما پس می رویم از دست این نماینده‌ها ی بی سواد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۲۴

چرا باید برای نصب و استفاده از وات ساپ و دیگر شبکه های خارجی آن ها از ما اجازه بگیرند که به همه مطالب داخل گوشی و رایانه شخصی ما دسترسی داشته و در شرایطی حتی در اختیار شبکه های امنیتی خارجی از جمله آمریکا و اسرائیل قراردهند. وات ساپ چند وقت پیش اجازه در به روز رسانی وات ساپ و ادامه استفاده کاربران این شبکه بدون دادن این مجوز اجازه استفاده از این شبکه را لغو میکرد . مردم چون زبان انگلیسی و مفهوم درخواست آن ها را متوجه نیستند پشت سر هم مجوزها رو تایید می کنند و نمی دانند که هر کدام یک تله امنیتی برای آن هاست خواهشا این ها را هم به مردم بگویید و با غوغا سالاری مبارزه کنید .با تشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۲۴

شما ها فقط به جنبه منفی اینترنت فکر میکنید جنبه مثبت اش چی؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۲۶

با سلام هر وقت نفوذیها را در مجلس شناسایی و رسوا کردند مشکلات رفع میشود هر وقت عوامل نارضایتی مردم به قوانین مجلس شناسایی شد مشکلات رفع میشود.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۳۱

آنها که وکیل الدوله هستندبهتره رفراندوم بذارند حساب دست خودشان بیاد.لجبازی با نظر اکثریت مردم ،کشورراباین فلاکت رسانده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۳۱

اصلا نظر مجلس بر قطع اینترنت و فیلتر و این برنامه ها نیست قدری به دنبال جستجوی واقعیت باید بود نه اینکه تصور غلط خود را به خرد دیگران بدهیم .

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۳۷

حالا مشخص شد که احمدی نژاد که میگفت به من گفتند ملت را باید در فقر نگاه داشت چه کسانی هستند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۴۳

خدا ما چکارکنیم از دست این مسولین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۵۰

مردم همینجوریشم دارن عذاب میکشن شما بااین کارهاتون دارین کبریت تو انبار باروت میندازین آقایون مثلا باسواد اگه یکم این مردم و کشور براتون مهم بود به یه همچین موضوعی رای نمی‌دادین کاری نکنین که بعدها به ضرر خودتون و این ملت بدبخت بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۱:۵۰

یکی نیست بهشون بگه آقای باسواد آقای سیاست مدار بنظر تو قطع کردن اینترنت پیشرفته؟ اگه اینجورکارها پیشرفته پس غار نشین ها پیشرفته ترین بودن .رک بگو دردت چیه؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۲:۰۷

اقایون نماینده..بخدا چشم بهم بزنی اون صندلی رو اززیرت میکشن ویکی دیگه جات میشینه..اگه توواقعا نماینده من ومردمم هستی چطورتصمیمی میگیری ک برعلیه ماست..هیچ حسنی ک برامون نداره ضررهم داره..لطف کنین انقدر مارو پشیمون ازرای دادن بهتون نکنین....مجلس بایدبایدبایدبایدقوانینی وضع کنه درراستای رفاه و تسهیل زندگی مردم..اگه غیراین باشه شماها نماینده مانیستید...پس نظر۸۰میلیون ادمی ک شمارو اونجاگذاشتن که خدمت کنین چی میشه..البته نمیدونم کلمه خدمت درسته یانه..

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۲:۲۴

در شرایط حادی که مردم امروز به نان شبشان محتاج هستند ونمایندگان در تبلیغات انتخاباتی شان همیشه دم از سفره پر برای مردم آرزو و...می کردند حال کار به کجا رسیده که همه اینها را ول ورها کردند وچسبیدند به موضوعاتی فرع وبی ریشه به کجا داریم می رویم ای نمایندگان خودخواه مگر شما جزئی از مردم نیستید نکنه آسمان سوراخ شده وشما همانند یک تخم مرغ از بالا آمدید پایین نه عزیزان دل شما هم از مردم هستید وفکری برای زندگی مردم بکنید .اینکه مردم را دارید می بینید زنده هستند زندگی نمی کنند مقوله زنده بودن وزندگی کردن دو مولفه متفاوت هست اگر نمی دانید.خطاب به بعضی از نمایندگان که هنوز پی به حقانیت این انقلاب نبرده اند واگر هم پی برده اند نق بی مورد می زنند.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۲:۲۷

ای درود بر شما .ما مردم که حرفمان به جایی نمیرسذ لااقل شما ها حرف بزنید قربون اون دهنتون.درود بر شما درووود بی پایان .درسته که گوش به این حرفا نمیدن وکار خودشونو میکنن.چون اگر نظر مردم براشون مهم بود الان وضعمون این نبود ولی حتما باید حرف دلمون رو بگیم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۲:۴۰

ایران = عقب افتاده ترین کشور روی کره زمین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۲:۴۲

مدتهابودازهیچ متنی انقدرلذت نبرده بودم عالی بود بدجوربه دلم نشست حرفای کاملامنطقی بابیانی زیبابدون کوچکترین بی احترامی درعین حال کوبنده وشجاعانه این اولین باری توسایتی نظرمونوشتم ممنونم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۳:۰۴

مطمئن باشند اگر اینترنت را قطع یا محدود کنند عموم مردم حتی گوشی های موبایل خود را خاموش میکنند بعد یکی از منابع درآمد دولت یعنی وزارت ارتباطات با چالش روبرو میشود

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۳:۰۴

والا راست میگه چرا زودتر قطع نمیکنن تا یه هدف واسه خودکشی داشته باشیم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۳:۰۸

سلام علیکم عرض خدا قوت به تیم ایسنا بنده خودم این طرح رو کامل نخوندم ولی نکته ای که وجود داره اول اینکه دلیلی نداره نگرانی در سطح حامعه منتشر بشه بابت این مساله چون این طرح قطعا کارشناس ها روش کار میکنند دوم اینکه فناوری خود به خود راه خودش رو باز میکنه و این طرح یکی از اهداف مهمش بحث نظارت بیشتر و دقیق بر روی بحث اینترنت هستش که خیلی مهمه پس دلیلی برای نگرانی وجود نداره و بنده البته حس میکنم روی سخنم با فردی که باهاش مصاحبه کردید نیست قطعا ایشون هم دغدغه خودشون رو دارن ولی در کل گویا جریانی وجود داره که نمیخواد این طرح تصویب بشه موفق باشید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۳:۱۵

دمت گرم شیر مادرت حلال یه بار یکی حرف دل مارو زد گناه ما فقط تو ایران به دنیا امدن بوده بس

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۳:۳۱

فکر انسان که خراب باشد همه چیز رو خراب نشون میده .میترسم امروز فردا به ما برنامه غذایی بدن که بر طبق اون /ذا بخوریم...واقعا یکی نیست به اینا بگه اطرافتون رو نگاه کنید دارید بر خلاف مسیر آب شنا میکنید اینجوری به آخر خط نمی‌رسید.دنیا به دنبال پیشرفت هست آقایان فکر سایتهای خراب کسی که دنبال این برنامه ها باشه هزاران راه پیدا میکنه تا وارد بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۳:۳۲

آقا چرا؟؟؟؟؟؟ با ملی کردن اینترنت چه سودی به ما مردم ایران میرسه؟؟ شما نماینده های مردم هستید باید تصمیماتتون به صلاح مردم و کشور باشه.الان تنها تفریح ما فضای مجازیه.بعد از این دیگه چی برامون میمونه؟؟ دلیل خوشحالیتون چیه؟؟ بگید باهم بخندیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۳:۴۲

اب که نداریم برقم که نداریم نتم که میخواد بگیرید ازمون میخواین خودمونو بکشیم زحمتو کم کنیم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۴:۲۵

واقعاً متأسفم برای خودم و امثال خودم که عمرمون داره به پایان خط میرسه بدون اینکه چیزی ازش فهمیده باشیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۴:۲۷

اینترنت خدمتی عالی و بروز است و فساد در همه چیز می تواند باشد اینها سرگرمی و اتلاف وقت است اگر راست می گویید به طور جدی با دخانیات که شروع فساد و اعتیاد است مبارزه کنید اگر با دخانیات مبارزه نکنید پس دروغگو هستید.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۵:۰۳

به نظر من نابودی قشر ضعیف جامعه میشود فلج شدن دنیایی ارتباتات با جهان

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۵:۰۸

اگر نظر میخواید پخش نکنید خوب همه چی دکنترلتون س لطف کنید مزاحمت براما مردم بدبخت ایجاد نکنید هرچی شما بگید ما هم همون انجام میدیم جریان همون شاه که پل ساخت

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۵:۳۸

چون خوب بعضی وقت ها فساد ها رالو می‌دهد و منعکس می‌کند و ضمن ما کشور دیکتاتور کره شمالی نیستیم و با گروه خونی ما نمی خوره

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۵:۵۰

احسنت آریایی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۵:۵۸

انشااله تلفن همراه این آقایون که اصرار به تصویب این طرح را دارند در قسمت ارتباط اینترنتی و فضای مجازی تا به الان فابریک و دست نخورده باشد شاید در این صورت بتوان گفت بله نگران مردم هستند خدا خیرشان دهد بهشت از آنهاست ناچارأ چون عده زیاده جهنم هم برای ما اینترنتی ها ی لا مذهب !

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۶:۲۶

دیروز یک مقاله ای می خواندم که نشان می داد فک وفامیل های طراحان اصلی این طرح همگی در راس مخابرات و ارتباطات بوده و نقش دارند و بصورت هزار فامیلی بر فضای مجازی حاکم هستند ، معلوم نیست چه فکر پلید مافیایی پشت این ماجراست که منافع اقتصادی عظیمی برای آنان ایجاد می کند و متاسفانه بقیه نمایندگان هم چشم بسته پشت سر آنان قرار گرفته اند .

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۶:۳۴

فقط میتونم بگم دمشون گرم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۶:۳۵

فقط منافع خودشون مردم سیری چند؟. مجلس هم از دولت دوازدهم داره سبقت میگیره. معلوم نیست چی بسر این کشور میارن.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۷:۰۴

باسلام کاش که یه مقدارم به فکر مردم بودن دیگه نمیشه گفت مجلس مردم نهاد من که دوسری رای ندادن دیگه هم رای نمیدم هر قانونی که تو مجلس تسویب میشه بار بیشتری رو دوش مردم میزاره بهجای اینکه باری از رو دوش مردم برداره

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۷:۱۸

رو چه حسابی قطع کنید؟؟ سواله واسه من

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۷:۴۴

چه فایده گلو هم جر بده چه فایده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۸:۰۸

سلام . ببخشید من معنی جمله صیانت از حقوق کاربران رو نمیدونم ! کسی هست این جمله رو معنی کنه ؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۸:۲۳

صد در صد قطع کنید.تا مردم مجبور بشوند بروند حضوری کاراشون انجام بدهند.هم دنیا و مملکت خودشون میبینندو هم جاهای دیگه دنیا.چهارتا دوست و آشنا پیدا میکنند.صله ی رحم جا می آورندو ب صنعت ایران گردی و جهان گردی هم کمک میکنند.مصرف برق پایین میاد.از تنبلی و صندلی نشینی مانع میگردد و هزار نفع دیگه ک ب عقل ناقص من نمی رسد و خود نمایندگان محترم حامی طرح فقط می دانند... قطع کنید و شک نکنید.گول این غرب زده های اینترنت ندیده هم نخورید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۸:۴۱

واقعا مجلس خوبی داریم خوووب

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۸:۴۱

بزرگترین منفعت قطع اینترنت اینه که ارتباط بین وتن فروش ودشمن قطع می شه حالا این کجاش بده در ضمن اینترنت داخلی که قطع نمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۸:۵۲

تنها دلخوشیمون اینترنته.. اینم میخوان بگیرن؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۸:۵۳

مگه نظرات مردم برای مجلسو مسئولین مهمه ک نظرخواهی میکنین؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۹:۱۲

اینترنت راقط کنید شاید خیانت وفساد کمتر شود وزندگی مردم بهتر

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۹:۳۲

اشتباه شما همین جاست اینها نماینده مردم نیستن خودشون خوب میدونن چطوری به مجلس راه پیدا کردن حالا هم با محدود کردن اینترنت راه را برای قشر عضیمی میبندن تا اینتر نت ماهواره ای برای کاسبی قشری اماده شود مردم خوب میدانن بیشتر از این خودتون را ضایع نکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۰۹:۵۹

خخخخخ پراید رو که شک نکن به اجبار محدود کردن ،۴۰_۵۰ سال تکنولوژی از دنیا عقبیم که واقعیته سرعت نت هم روز به روز کند تر میشه ،اینترنت 4G فقط اسمش مونده وگرنه سرعتش _4G منفی هم نمیشه ،نماینده ها هم که اسمشون نماینده مردمه وگرنه از جای دیگه خط میگیرن شدن مافیا هر چند تا نماینده یه گروه تشکیل دادن و مث مافیا یه نفرشون دستور میده بقیه اجرا میکنن خوب و بدش مهم نی ،اگه راس میگین شما که نماینده مردم هستین از خود مردم نظرسون رو بپرسید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۰:۲۶

هیچکس اینترنتو قطع کنه چون اینترنت یه چیز جهانیه هیچ ابر قدرتی نمیتونه اینترنتو کلا قطع کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۰:۳۶

چرا آخه الکی بزرگ میکنید خود جناب قالیباف گفت : اینستاگرام محدود نخواهد شد چون کسب و کار مردم در آن است

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۰:۴۲

اگرایینترنت قعطع شود تکلیف دولت الکترونیک چه میشود با این ویروس منهوس برای کوچکترین کاری ازمنزل بیرون بیایند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۰:۵۲

این مجلس با مصوبات اشتباهش ،،مثل لغو تحریمها،،،مردم بدبخت کرد..اینها نظرات خودشون و اعلام میکنن،،کاری به نظر شهرشون ندارن..باید رئیس مجلس به سرعت عوض بشه..والا اوضاع بدتر هم خواهد شد..

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۱:۰۱

اینترنت مردم ایران راتنبل کرده است اینترنت برای آنها که تازه به دوران رسیده اند وبخصوص دراین شرایط کرونا که دردست کودکان نوجوانان بی تجربه افتاده خطرناک است باعث تنبلی ذهن وجسم انهامی شود ودرعین فعال بودن کاذب آنها را منفعل وغیر فعال میکند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۱:۰۵

ظرفیت جوان ایرانی که آینده ساز کشور است با جوان آمریکایی وخارجی که اینترنت از دوران کودکی درکنارش بوده برایش و عادی است فرق دهرد وجوان ایرانی را تنبل می‌کندوفرصت های بیشماری را از او میگیرد درعین فعال بودن کاذب و گول زننده آن درعین پیشرفت کذب ان

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۱:۰۷

اینترنت جامعه را به فساد نمی کشد اینترنت فساد جامعه را به تصویر می‌کشد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۱:۱۲

همین مونده اینترنتی قط کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۱:۲۶

خیلی درست و عالی اخه چرا باید اینترنت از روی مردم بسته بشه ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۱:۳۲

خودتون هم میدونید که اینترنت قطع نمیشه تقلا واسه چیه تو زمین دشمن بازی نکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۱:۳۴

سلام ایا با قطع کردن اینترنت کشور بعضی از مردم از همین اینترنت زندگی شون میگزره پس مردم چیکار کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۲:۰۷

اگر ملت نماینده خود را محاکمه سر زنش کند به خودش اجازه نمی‌دهد سلیقه ای عمل کنند و ملت را بد بختر از این کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۲:۲۶

بابا هنو طرح معلوم نیس چیه بیان نشده دقیق چیه هر کی ی چیز میگه انقد داستان چیه پشتش که رییس جامعه تورگردانان(از همین سه چار جین اتحادیه و جامعه بی خاصیت) هم نظرش رو ایجا تیتر یک کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۲:۳۲

یعنی بلند شدن که یعنی اینترنت قد کنید چقدر تیز هوش مصنوعی است

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۲:۳۷

واقعآ باعث تاسفه مجلس در عوض اینکه مشکلات اساسی مردم را حل کند که این روزها داره مردم را سمت فقر و فساد و دزدی و نا امیدی و اعتیاد می‌برد به یک مسئله ای پرداخته که اوضاع را بدتر میکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۲:۴۲

عجله نکنید گاماس گاماس الان اولشه اونم قطع میکنند از این مجلس انقلابی همه چیز بر میاد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۲:۴۸

بخاطر اینکه لوازم اینترنت ماهواره ای وارد ایران شده و واردکنندگان محترم باز هم مثل همیشه با دادن حق حساب نمایندگان خود را خریداری کردند تا اینترنت را قطع کنند و انها به سود کلانی برسند و بعد تازه کشور با مشکل تازه ای مواجه شود که با داشتن ۳ الی ۴ شرکت فعال در این زمینه که با ورشکستگی روبرو خواهند شد چه کند؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۲:۵۰

نماینده های عزیز ما شمارو برای اینکه دردمون رو درمان کنید انتخاب کردیم نه که بیشترش کنید آقای پور فرج کاملا حق دارن الآن اگه سال دیگه درسا آنلاین باشه ، شاد خودش مشکل داره اینترنتم کند شه،بعد معلم یه سوال کنه من نبینم یا به خاطر اینترنت نتوانم جواب رو بفرستم چکار کنم؟ نمره منفی میگیرم لطفا به بچه ها هم فکر کنید🙏🏻

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۳:۰۲

شیری که خوردی حلالت باشد،حرف دل مردمو زدی،اینان نماینده مردم نیستند،دروغگویانی هستند که با فریب و مکر،وعده های دروغین رفاه اقتصادی دادند و کرسی های مجلس را اشغال کردند و حالا که شمشیر قدرت رو در دست گرفتند، میخواهند با همان شمشیر ریشه این ملت را قطع کنند،سوگند خوردند که به نفع مردم بکوشند،اما در عمل برای نابودی مردم کوشیدند،و شب وروز نقشه کشیدند که چگونه وعده غذایی مردم رو کوچکتر کنند و سفره ها را،اینان نیتشان مشخص نیست ،اما چیزی که به تجربه رسیده،نفع شخصی دارد،مانند صنعت خودرو سازی که وقتی که سهام کارخانه ها به ایشان هدیه داده میشود،چگونه انتظار میرود،که قیمت رو پائین بیاورند،اینقدر بالا میبرند تا سهام ۱ ریالیشان،میلیونی ارزش دار شود،در قطع اینترنت هم به همان تجربه،چیزی شبیه صنعت خودرو قراره بشه. خدا در قرآن میگه:شکم هایشان از حرام پرشده که همانا،ازچرک و ریم پرشده،وجهنمیان از بوی بدشان به خدا شکایت میکنند. مثلش مانند اکنون دنیای ماست،هرچند آخرت هم برایشان محفوظ بماند ان شاءالله پیشنهاد میشود،زودتر اینترنت رو تصمیم بر قطع اش گرفته اند،قطع کنند،زودتر.و به جای آن میخ و چکش و صفحات سنگی در اختیار مردم قرار دهند،تا به روش گذشتگان از خط میخی و صفحات سنگی برای ارتباط استفاده کنیم،ننگ باد بر کره شمالی که الگوی ما شده، و حرف آخر:مجلس ما،کسیست،که درمسجد را به خاطر یک بی نماز نمیبند،بلکه تخته میکند.لعنت خدا بر قوم ظالمین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۳:۰۲

حضرات با قطع اینترنت مردم فلج میکنید به جای این کارها چند کلاس بیشتر بخوانید تا سوادتون بره بالا

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۳:۰۳

رئیس جامعه تورگردانان!!!!!! کی هست؟؟؟؟؟ مینوشتید یه فرد عادی این حرف رو زده بهتر بود که .... رئیس جامعه تور گردانان؟؟؟ ایشون چه تخصصی تو این حوزه که اظهار نظر کرده داره؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۳:۱۷

خیلی خنده داره که نماینده ای به این نوع طرح وقطع اینترنت موافقط کنه ما همین الانش هم ۵۰ سال نه ۵۰۰ سال عقب هستیم از دنیا بهتر نبود به جای این طرح بحث سر این بود که تو افغانستان تو مسابقه بگن بی ارزش ترین پول دنیا کجاست بگن ایران روی این کار کنید ومردم رو در یابید واقعان اونایی که تو مجلس هستند توانایی این رو دارن که تصمیم بگیرند و کاری کنند نما

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۳:۲۴

اگرنان ما دراین اینترنت لجنزاراست عطایش رابه لقایش میبخشیم اگرمشکل فقط بااین حل میشه بسم الله یاعلی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۳:۲۵

الان مردم نامه بدن بهتره زودتر از ایمیل میرسه رفرش یا ریکاوری کنید برگردیم زمان ...

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۳:۵۹

بابا جمع کنید کاسه کوزه تون را بلانصبت شما منتخب مردم هستید واقعآ فکر شما برای ۴۰ سال پیشه دنیا را نگاه کنید به کجا رسیدن مسولان دیگر نقاط دنیا به فکر چی هستند شما به فکر چی چشمتان را باز کنید با واقعیت روبرو بشید گیرم اینترنت قطع خیالتون راحت در عرض مدت کوتاه باز همان آش و همان کاسه میشه سبک نکنید خودتان را پیش ملت

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۴:۰۰

من دوست دارم یکی توضیح بده چرا اسم محدود کردن فصای مجازی رو گذاشتند صیانت از کاربران؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۴:۲۴

صدا و سیمای میلی ، مجلس میلی و حالا هم دولت میلی ، هر بلایی که دلتان میخواهد بر سر مردم بدبخت بیاورید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۴:۳۵

واقعآ اگر این مصوبه مجلس به رای گیری میان همه مردم ایران بگذارند چند نفر به این مصوبه رای خواهند داد مطمئنا تعداد خیلی کمی رای خواهند داد پس می‌توان نتیجه گرفت که اینها نماینده مردم نیستند و نباید دیگر از مردم در دوره‌ای بعد مجلس توقع رای داشت

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۴:۳۷

درست بعضی ها از اینترنت در ست استفاده نمی کنند ولی قراری نیست که همه دراین آتیش بسوزند یک کلا راه بد رو ببندید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۴:۳۹

نت را قطع نکنید ولی راهنمایی و هدایت کنید واگاهی واطلاعات کافی بدهید تا کسی گمراه نشود

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۴:۴۱

به جای این مسخره بازیا به فکر تبدیل وضعیت حداقل بیست سی هزار نفر نیروی شرکتی باشید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۴:۴۲

هیچی دیگه یعنی برید خودتونو بکشید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۴:۴۷

آقای تورجردان شما خودتان یکی از مخلین بزرگ جامعه هستید مگر همین تورهای شما نیست که مردم روستاها رو عاصی کرده و همیشه باهاتون درگیرند شما مشکلتون چیز دیگه ای هستش که این طرح رو بهونه کردین هر موقع پلیس از جامعه واقعی جمع شد صیانت از جامعه مجازی هم جمع میشه این نکته همیشه بدونید که فقط خائنین و دزدها از طرح صیانت فراری هستند چون هر غلطی بخوان دارند میکنند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۴:۴۸

همش پوشش هست تا حواس ها از کردنا و گرانی و بی آبی پرت بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۴:۵۰

یکی از ابزار فساد،موبایل های هوشمند است،که میشه از کارها و رفتارهای خلاف شأن مسئولین فیلم برداری کرد! مجلسی های عزیز زود باشید طرح ممنوعیت استفاده از گوشی های هوشمند را هم تصویب کنند چون با اینترنت ماهواره ای باید فقط گوشی های هوشمند را حذف کرد! علی برکت الله

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۴:۵۶

همیشه میگن بالاتر از سیاهی رنگی نیس🖤

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۵:۰۲

بابا چه اشکال داره به قول اون که گفت چه اشکال داره مردم یه وعده غذا بخورند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۵:۰۲

اگه اینترنت قطع شه نصف ایران دیوونه میشن نصفشون سکته میکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۷:۰۳

یه عاشق تنها

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۵:۱۷

واقعاً این عادلانه نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۶:۱۶

قطع کنید کلا اینترنت را تلفن را اب زا برق را گاز را ...

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۵:۳۴

لاقل باز میگفتی حالا قطع کنن خودشون تکنولوژی خوبی در اختیار مردم میزارن یه چیزی چون این حقیقت که وضع کنونی اینترنت خیلی خرابه و سایتای نامناسب داره اجتناب ناپذیره

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۵:۳۸

شماها دنیا و آخرت ما را خراب کردید یه جوان سی ساله بیکار بی پول بی امید به زندگی به قرآن کریم در روز قیامت قرآن و مردم از شما ها شکایت میکنند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۵:۴۹

تا فیلترشکن دارین هیچ غمی نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۵:۵۲

مردم نون ندارن بخورن آقایون محترم میخوان اینترنتو قطع کنن.خیلی زرنگید یه فکری به حال ما بکنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۶:۲۴

مشکل مردم الان اینترنته؟ این همه مشکل فقط اینترنت؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۸:۲۸

خطای موبایلم قطع کنید لطفا...من دیروز خودم دیدم یارو داشت پشت تلفن حرفای زشت ورکیک وغیر بهداشتی میزد...تازه آخر حرفاشم پشت سر دولت گرامی یه حرفایی زد...قطعش کنید لطفا...بعدشم آبو قطع کنید..چون آب که باشه عذر میخوام ملت هر کثافت کاری میکنن بعدشم با خیال راحت میرن دوش میگیرن...باریکلا به نماینده های منتخبمون...

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۰:۴۳

همون مسئولینی که نمیدونم چی درسته چی غلط ولی چیزو خیلی خوب می‌دونم که مردم با سیلی صورتشونو سرخ نگه داشتن. خدالعنت کنه عاملای بی پولی و بی ایمانی و ازهمه پاشیدن زندگیارو

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۸:۰۵

مجلسی که به رفاه جامعه و مشکلات مردم توجه نمیکند مردمی نیست شما دارید کاری میکند که در انتخابات بعدی تعداد معدودی رای دهند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۸:۴۹

ای خدا من که از زندگی لفت ميدم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۳:۱۳

😂😂

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۹:۲۰

جالب این جا هست که هفتاد نفر از نمایندگان مجلس،غایب بودن و در این رای گیری برای این مسئله مهم ،شرکت نکرده بودند.زیبا نیست؟یعنی یه چی حدود بیست و پنج تا سی درصد نمایندگان حضور نداشتند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۹:۲۸

هرچه زودتر انستا فیلتر شه خدا کنه این انستا و...یکی از بهم خوردن زندگی خانوادها شده دوست یابی طلاق طلاق کشی هرچه کسافت کاری ک میتونن انجام بدن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۱۹:۵۵

سلام متاسفانه خودمان نمایید انتخاب کردم بلای جان و غیر شدند چیزی نیست آیند انشاالله تمام نماینده را مردم کنار می گذارد از جوانان جدید انتخاب می‌کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۰:۴۰

اه اه این چه وضعشه بابا دیگه اینترنت و چرا قطع کنید تو این وضعیت کرونا هم که نمیشه رفت بیرون حداقل این فضای مجازی رو هم از ما نگیرین.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۳:۳۴

بله لطفا اینترنت ها رو قطع کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۲:۰۴

اینترنت قطع نمیشه همه جنسو گرون کرده شما هواستون به اینترنت باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۲:۲۰

میخواین هوا رو هم از ما بگیرین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۲:۲۶

ضرر این کار صد برابرفایده شه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۲:۲۸

فقط و فقط و فقط ای کاش نت که قراره قطع کنین برای خودتونو بچه های ح...ز تونم قطع شه کاش فقط یه شب گشنگی بکشین فقط وفقط یک شب...

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۲:۳۰

لازم نکرده اینترنت رو قطع کنید برید گرونی رو درست کنید همه چیو خراب کردید هیچکس نمیتونه زندگی کنن بااین وضعیت گرونی اونوقت هم میگید ازدواج کنید باکدوم پول جوونا ازدواج کنن به جای این کارها ارزونی رو بیارید همش بفکر خودتونید فکرکردید با قطع کردن اینترنت همه چی درست میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۲:۳۰

مردم از طریق همین اینترنت انتقادخودرابیان می‌کردند خوب مشخصه که ...

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۲:۳۵

واااا برای چی نتو میخوان قطع کنن قطع کن چی کار کنیم خیلی ارزونیه بریم خرید کنیم 😬🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۲:۳۷

اینا اول و آخر کارشون رو میکنن البته خوزستان و سیستان رو یادمون نره

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۲:۴۲

طرح صیانت دام دشمنان ایرانه که میخوان خودمون به دست خودمون ایران رو نابود کنیم متاسفانه نمایندگان هم در این دام افتادن طرح صیانت از فضای مجازی =پیروی کورکورانه از اسرائیل

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۲:۴۴

تورا ب خدا اسامی این نماینده هایی که میخوان اینترنت قطع شه رو به مردم بگید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۲:۵۸

این نماینده گانی که من ازاول تاالان دیدم نماینده مردم نیستند بجزچندنفرانگشت شمارهمه وکیل دولتند!!شمافکرکردیداگروکیل دولت وبله قربان گوی دولت نبودنددولت به انها ماهی ۲۵۰میلیون ومسکن وخودروی لاکچری میداد!!فقط خداراهزارمرتبه شکرمیکنم تاالان حتی به یک نماینده هم رای ندادم تادرظلم وستم انان شریک باشم.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۳:۱۱

اگر با قطع کردن اینترنت پولهای دزدیده شده مردم برمیگرده وجلوی رانت واختلاس وغارت ثروتهامون گرفته میشه.واگر نون سر سفره کارگرانی که روزبروز فقیرتر میشن ویکماه ونیمه اعتصاب کردن میاد خوب قطعش کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۳:۱۴

درود... فکر خوبیه اینجوری فساد مجازی از بین می‌ره و آمار طلاق خیلی خیلی کم میشه در صورتی خوبه که ایرانی ها یه سرویس خوب و پر سرعت درست کنن و همه رو تحت کنترل بگیرن در کل با فساد خدا حافظی میکنیم...

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۳:۱۴

این حق اینجور ملتیه،،،، لطفا از این اتفاق ها عصبی نشید و واقعا به این فکر کنید که خودتون خواستین این بلا ها سرتون بیاد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۳:۲۹

به نظربنده بهتره زودتر کار یکسره بشه. به هر حال نمایندگان مجلس و رییس جمهور برگزیدگان جامعه و نخبه های این ملتند و چیزهایی رو میدونن و می فهمند که ما اطلاع نداریم اگر قانونی تصویب میشه همه باید اطاعت کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۳:۵۱

امیدوارم که اینترنت قطع نشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۴ ۲۳:۵۲

تازه تحریمات خارجی رو جا انداختین بانکا صرافیا و حسابای معتبر بین المللی که برای چنچ و تحویل پول خودمون یا بلوکن یا نمیشه فریفای کرد و هزار مشکل

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۰:۰۱

یعنی چه اینها بجای اینترنت دست دوستانشون از بیت‌المال قطع کنن شاید میخوای کسی از کارهاشون خبر دار نشه!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۰:۱۴

کره شمالی دوم ایران شعبه دو کره شمالی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۰:۳۸

از ماست که بر ماست وقتی مث شافتک ها میرید رای میدین نتیجه میشه این اینا نماینده مردم در مجلس نیستند اینا نماینده دولت در مجلس هستن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۰:۳۹

الله اکبر الله اکبر 😠😠😤😤چقدر پرو هستند اون از بنزين حالا هم اینترنت اقا رئیسی شما یه چیزی به اینا بگیت

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۰:۴۸

مردم الکی رای نماینده ندادن که سُفرشون خالی کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۰:۵۰

نه نگاه کنین اینکه حالا این خبر راست باشه یا نه یک بحثه ممکن باشه یا نباشه اما درباره‌ی این کار باید بگم به عنوان یک نظر عامیانه ویک عضو از مردم باید بگم باید برای کنترل اینترنت و جلوگیری و اثرات منفی بر روی مردم ، بخصوص نسل جوان،نوجوان و کودکان باید یک محدودیت هایی داشته باشه اما این کارم که بردارن اینترنت رو قطع کنن اشتباه چون اینترنت آینده جهان و اگر درست ازش استفاده بشه یک مسیر برای پیشرفت خواهد بود.مثل کسب کارهای اینترنتی و استارت آپ ها باید کنترل بشه بعدشم زیاد توجه نکنین این ها ودر حد شایعه است

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۲:۰۴

خدا از تون نگذره ما که کارامون اینترنتیه چکار کنیم به اینجا هم فکر کنید کل ملت با اینترنت کار می‌کنند برنامه خاصی هم که نشون نمیدین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۳:۱۷

آخه شما مشکلتون با انتر نت چیه برین خودتونو اصلاح کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۴:۰۰

اگه اینترنت قطع بشه درس و مدرسه بچه‌ها چی میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۴:۳۶

بنطر شما دلیل استفاده نادرست از این شبکه ها چیه دلیل اصلی نبود شغل و درامد هس اکثر جون ها بیکارن میشه گفت 80 درصد جون ها بیکار هستن یکیش خودم مهندسی عمران دارم ولی هیچ کاری برام نیس چرا بجای جلسه های الکی فکری برای این چیزا نمیکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۴:۴۷

والا گفتند صیانت از اینترنت معنی صیانت هم میشه پاسداری ،بعداز اون توبیشتر کشورای دنیا مثل امریکا،انگلیس،چین وغیره اینترنت زیر نظر نظامی هاست پس چراتوایران هم نره زیر نظر نظامی ها که اینقدر جاسوسی وترور انجام نشه وپاسداری بشه از اینترنت

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۴:۴۸

شما رو ب پروردگارمون قسم میدم جان ناموس خودتون قسم میدم اینترنت رو قطع نکنید .اگه نت قطع بشه مردم دیونه میشن افسرده میشن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۴:۵۵

فکرشو بکن ماشیینهای میلیاردی غیر قابل تعمیر 😁 یخچالهای ساید و لباسشویی های پیشرفته غیر قابل تعمیر حتی ایرانیشون چون اونا هم بردشون خارجی هست 😅 خدایی دمتون گرم من ب عنوان ی تعمیرکار مخم سوت کشید . خدایی هر جور فکر میکنم زندگی 90 درصد مختل میشه البته بعد چن ماه میفهمید که چ تصمیم اشتباهی بوده وقتی که مشکلات به جایی میرسه که حتی برای جبران اون چند ماه باید یک سال ملت زحمت بکشن تا اون چند ماهی که نت قطعه رو جبران کنن حالا چه برسه به اینکه چن سال تستش کنن اوون موقع یک قرن از کل دنیا عقبیم . برسی مجدد کنید . خودتون مشکلاتش رو نمیدونی از هر ی شغل یک سوال بکنید ببینید چی پیش میاد . من به عنوان تعمیرکار کارم به کل متوقف میشه بدون استثنا

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۵:۰۸

ازاین بیشتر انتظار نباید داشت از این آدما!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۶:۵۵

واقعآمتأسم برای بعضی، که نمی دونن این آقاکه این حرف روزده اصلآنماینده نیست، بعدش هم خیلی ازشماعزیزان هنوزنمی دونیدکه محتوای طرح چی هست، دلیلش این هست که همش تثفضای مجازی سرگرم هستیدوقدرت تحلیل نداربدوگرنه بی مورداین همه نظرنامربوط نبود،،، واقعآمتأسفم،،

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۷:۲۹

این اینترنت نیست که مردم رو به فساد می‌کشونه این فساد مردم است که اینترنت اون رو به تصویر می‌کشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۷:۳۴

از آغاز دهه شصت یادمونه، گشت کمیته انقلاب نوار کاست خانندگان رو ممنوع، و سپس مبارزه با ویدیو و سپس دوباره مبارزه با آنتن ماهواره که همگی با گذشت زمان و تکنولوژی بترتیب آزاد و در ویترین مغازه ها یافت شد! حالا گیر شده گیر اینترنت؟! والا از همین حالا آنتن اینترنت ماهواره‌ای رو هم با قیمت حدوداً دوازده میلیون تومان دارن میفروشن و سپس چند صباحی بعد اینم آزاد میشه فقط ملت باید هزینه دسترسی بسیار اضافه تری بپردازند!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۷:۳۹

دوستان من خانوادم در خارج از کشور هستند،من هر روز با آنها صحبت میکنم تصویری بدون هزینه،با خط ایرانسل ۵ ثانیه زنگ زدم شد ۱۵ هزارتمن،من برنامه نویسم و نیاز دارم به دیگر برنامه نویسان جهانی اطلاعات خود را بروز کنم و رایگان در اختیار مردمم قرار بدم.ایا وقت آن رسیده من هم از کشورم بر‌وم؟من در اینجا بدنیا امدم.عاشق کشورم هستم.و آرزو دارم در ان بمیرم.جلوی خانواده خود ایستاده ام،با مشکلات کشورم و گرانی کنار امده ام.من دیگر رای و نماینده ای انتخاب نخواهم کرد.نمایندگان بدانند تا اخر اون بالا نیستند و دوباره دست ب دامن مردم خواهند شد.اسیاب به نوبت.هر پستی در اینستاگرام حاوی لینکی هستش.با فیلتر کردن انها دسترسی را خارج کنید.یا بودجه ب ما بدین تا موتوری بسازیم ک خودکار اینکار را انجام دهد.من شکایت دارم چرا از دنیا عقبیم و همیشه رو به عقب میرویم بجای جلو،ما هزاران ترفند برای مجلس داریم.چرا از ما و جوانان استفاده نمیکنید؟نظرمان را نمیپرسید؟عمر انسان چقدر است؟ما تا ابد درگور تن شمارا میلررانیم و نفرین خواهیم کرد زیرا کشور رو بع عقب گرد است.مشکلات کمر مارا از شکستن رد کردن و حال ارد و خمیر شده.بس از جهل.این امکاناتات برای شما حیف است و لیاقت و جنبه میخواهد.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۷:۴۶

وقتی شهردار که کارش با جاده سازی و خونه سازی و آجر مصالح هست بشه ریس مجلس از این بهترم نمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۷:۴۹

فضای مجازی یزید های که در لباس امام حسین هستند و مملکت را به فلاکت انداخته آمد رسوا می کند.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۸:۰۰

منظور از صیانت شا یعنی چی!؟اصلاً خودتون متوجه شدید چی میخواهید!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۸:۰۲

دقیقن هر کاری باید با خواست و نظر مردم باشه مردم ناراضی هستند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۸:۲۴

این همه حرف زدی با فرض گرفتن قطعی اینترنت.ولی فرضت غلطه بزرگوار

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۸:۴۳

با سلام و احترام .. ژست نمایندگان دو حالت ایجاد میکند .. یا فتح الفتوح کردن یا شق القمر .. دیگر صیانت تورم . بیکاری جوانان اعتیاد . طلاق . هزار مشکل دیگر آیا حل میشود .. خدا عالم است ..

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۹:۰۶

اینستا بی درو پیکره.... تا واردش میشی باید صاف جلوت جنتا دختر بیصاحاب ظاهر شن و با کلی فکر و ور رفتن با خودشون ناز و گوز کنن و برقصنو....کاش میشد قوانین سفت و سخت تری برای این فاسدا بزارین... همه جا رو ب گوه کشیدن....و بله! مهمه این !از هن پاشیدن خونواده ها از راه ب در کردن جوونا توسط این خرابا ، موضوع کوچیکیه؟؟؟!!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۰۹:۵۸

وقتی رای نمیدیم دلیلش همینه،نمایده ای که انتخاب کردیم برام گربه میرقصونن،از ماست که بر ماست،این دیگه کار ایادی و استکبار نیست،کار نماینده ای هست که خودمون بهش رای دادیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۰:۰۴

مدیریت فضای مجازی دست اسراءیل وآنگلیس باشه خوبه و جاسوسی وبراندازی هم که نتیجشه هیچ منافاتی با استقلال وامنیت ممالک نداره. کی گفته باید خود هر کشوری طبق منافع جامعه براین فضای پر از ولوله نظارت کنه. غلط کرده. مگه میشه مگه داریم؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۰:۵۹

آموزش درست استفاده کردن از اینترنت بدین راه کسب کار مردم به سمت پول دار شدن بکشید سر مردم گرم بشه به کاسبی تا قول شما عزیزان نماینده راههای بد بد انتخاب نکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۱:۱۸

انقدر بی سوادین که نمیدونین این دو که نشون دادن به معنی کلید شماره دو یعنی مخالفه نه به معنی پیروزی!!! چهار هم یعنی موافق

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۱:۴۴

یکی نیست به این آقایون کم فهم بگه با این وضع کرونا و آنلاینی اموزش دانشگاه و مدارس از سر عمتون اینترنت بیارن واسه اموزش

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۲:۰۸

استفاده از فضای مجازی سالم حق همه است و احساس امنیت در فضای مجازی خوب است اما نماینده محترم مجلس از تفکر منفی فساد زا بودن اینترنت حرف میزند ،باید پرسید نماینده محترم زمانی که همین اینترنت را برای تبلیغ رای خود استفاده کردید صیانت نمیخواست؟بجای صیانت بفکر شفافیت ارا باشید،چرا آن رای نیاورد، نماینده محترم شما با رای من انتخاب شدی که برای مردم کار کنی نه برای خود و این عمل با توجه به شرایط جامعه مقبولیت ندارد،

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۲:۰۸

ای مجلس صد درصد مردمی! ای خانه ی ملت! ای مجلس ان قلابی لطفا همونطور که برای حقوق کارمند و کارگر سقف گذاشتین برای تورم و اختلاس و دزدی هم سقف بزارین. از شما ممنونیم. اینترنت رو هم قطع نکنین قول میدیم که شتر دیدی ندیدی بشیم. خداوندا این همه سال تورو پرسیدیم و عبادت کردیم لطفا کمکمون کن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۲:۳۰

ههههههه آره بیشتر خون مردم بکنین تو شیشه 😒

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۳:۰۹

قطع کردن اینترنت مشکلی از کشور حل نمی‌کند مجلس فکری به حال تورم بکند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۳:۴۲

مرحله بعد چیه? لابد سوزاندن کتاب ها? هرچی رمان و کتب فلسفی و شعرِ ((غربی))رو از کتابفروشی ها جمع کنید و یکجا بسوزانید. البته ایرانی ها رو هم باید بسوزانید. چون هنرمند ها و فلاسفه ی ایرانی به شدت متاثر از غرب بودند! مرحله ی بعد هم لابد پاره کردن شلوار های جین ما هنگام قدم زدن در خیابانه? البته خداروشکر خودم سه ساله جین ندارم، چون پولم فقط به کتان می رسه.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۳:۵۳

بنده به شخصه حمایت میکنم از طرح عاااااالی😐😐 فقط به شرطی که اول طرح شفاف سازی آرا نماینده ها بعدم شفاف سازی دریافتیشون رو تصویب کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۴:۲۸

اگه به فکر خود مردم نیستید حداقل به فکر بچه های مردم باشید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۴:۴۷

دغده ایی دیگر نداریم و همه چیز مملکت و مردم روال عادی هستند ، که فقط هم و غم این یاران منتخب مردم شده قطع اینترنت و تمام فساد ها و مناقشات مملکت با قطع اینترنت حل میشود در واقع نه میخواهند ماه پشت ابر با خیال راحت بماند ، دقیقاً برای چشمان هیز باید با بی حجابی برخورد شود و به چشمان هیز و مریض کاری نباید داشت و بر هر امری راحت باشند!!!؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۶:۰۹

ميخواهند به عصر غار نشینی برگرديم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۶:۱۴

این طرح خیلییی بی فکری هست. مردم خودشون رو از طریق اینترنت سرگرم میکنند چرا مردم رو ازار میدید ؟!!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۶:۳۲

دولت دیگه زده به سیم آخر. آخرین بلاها. را داره سر ملت میاره. آخرش هم بمب هسته ای می سازه میندازه رو سر ملت و خلاص

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۲۲:۳۵

همینو داریم اینم میخواین قطع کنین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۲۲:۳۷

چرا اخه میخواهید اینرنتو قط کنید.😐کل زنگیم تو اینترنت اینو هم میخواهید از ما بگیرید😐

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۰۹:۴۱

لطفا اینترنت رو قطع کنید مگه چی میشه شما متوجه زحمت مسولین نمیشد برق اب و گاز رو قطع کنید و صادر کنید مگه چی میشه وقتی بزرگی گفت اگه گوشت نخورید مگه چی میشه راستی از دکل نفتی گم شد چ خبر ؟از سعید طوسی چ خبر ؟از مردم خوزستان چ خبر ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۱۰:۲۴

کاش نمایندگان مجلس هم تفکر جناب پور فرج رو نسبت ب کشور و مردم داشتن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۱۲:۱۱

😐🖖🏿

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۲۳:۰۳

شایعه درست نکنید. قرار نیست اینترنت قطع بشود. امنیت افزایش میابد.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۷ ۰۲:۰۵

شما اگه راست میگید به مشکلات مردم رسیدگی کنید مردم خودشون شعور دارن میدونن چی براشون خوبه چی بد نمیخات جایه مردم تصمیم بگیرید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۷ ۱۳:۰۵

واقعا متاسفم که تو ایران بدنیا امدم خاک بر سر این مسئولین اینترنت تو ایران ضعیف هست همیجوریش ملی کنن دیگه هیچی نیست هر کی میتونه بره منم میخام برم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۱ ۲۰:۲۹

این اینترنت مفتش گرونه اخه اینترنتی که نه میشه فیلم نگاه کرد نه میشه بازی کرد نه میشه...... به چه درد میخوره? چهار تا دونه عکس رو با زور باز می‌کنه همش قطع و وصل میشه سرعتش هم فکر کنم زیر ده کیلوبایت در ثانیه باشه چون پنج تا عکس که رو هم رفته میشه ۵۰۰ کیلوبایت رو میمیره تا باز کنه هیف پول که خرج این اینترنت کنی من الان نزدیک سه ماه هستش تمام بازی های انلاینم رو پاک کردم تمام راه کار ها هم برای بالا بردن سرعت انجام دادم از قند شکن و DNS گرفته تا تغییر دادن APN و تنظیمات سیم کارت گوشی اما هیچ کدوم کار نکرد(((پینگم توی همه بازی ها 999/600/500/400/ هستش و دائم قطع و وصل میشه.گاهی هم قطع میشه و اصلأ دیگه وصل نمیشه که مجبور میشم از بازی بیرون بیام و اینترنت رو خاموش و روشن کنم))) ما پلیر های ایرانی با این پینگ و اینترنت اشغال باید با پلیر های خارجی که پینگشون 10 یا 50 هستش بازی کنیم😧😭😰😥😢😕😐😶