• چهارشنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400051309396
  • خبرنگار : 50223

واکسیناسیون خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد علیه کرونا

واکسیناسیون خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد علیه کرونا

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از واکسیناسیون خبرنگاران این استان علیه کروناویروس خبر داد.

محمدعلی پیرسبزی در حاشیه واکسیناسیون خبرنگاران یاسوج در سالن کوثر این شهر گفت: واکسیناسیون خبرنگاران استان که عضو خانه مطبوعات می باشند از روز دوشنبه۱۱ مرداد آغاز شد و همه خبرنگاران استان واکسینه می شوند.
وی با بیان اینکه خبرنگاران از ابتدای شیوع کرونا در کنار کادر درمان و نظام سلامت و همپای مسئولان بوده اند، اظهار کرد: به دلیل حساسیت شغلی اصحاب رسانه و جهت سلامتی آنها ضرورت داشت برای در امان ماندن از خطر ابتلا به کروناویروس خبرنگاران واکسینه شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همه هماهنگی‌های لازم در سایر شهرستان با مجموعه علوم پزشکی استان برای واکسیناسیون خبرنگاران انجام شده است.
پیرسبزی تصریح کرد: روز ۱۲ مرداد و از ساعت ۱۲ ظهر نیز واکسیناسیون خبرنگاران مرکز استان علیه کروناویروس در سالن کوثر یاسوج اجرا شد.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های خستگی ناپذیر کادر درمان و نظام سلامت در مقابله کروناویروس بیان کرد: از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و هئیت مدیره خانه مطبوعات استان به جهت همکاری واکسیناسیون خبرنگاران قدردانی می شود.


همچنین سید داود موسوی منش، رئیس خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در خط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا جهت پوشش خبری و اطلاع رسانی به آحاد مردم در خصوص این بیماری ویروسی حضور دارند.
وی با بیان اینکه واکسیناسیون خبرنگاران با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی انجام شد، افزود: مکان تزریق واکسن خبرنگاران یاسوج در سالن ورزشی کوثر در کوچه رجا ۵ یاسوج واقع است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha