• چهارشنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400051309481
  • خبرنگار : 50311

بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران موفق به دریافت گواهینامه درجه یک اعتبار بخشی شد

بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران موفق به دریافت گواهینامه درجه یک اعتبار بخشی شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران موفق به کسب درجه یک اعتبار بخشی از سوی ارزیابان وزارتی شد.

وحید توانا با اعلام اینکه بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران موفق به کسب درجه یک اعتبار بخشی از سوی ارزیابان وزارتی شد، افزود: اعتبار بخشی مجموعه ای از استانداردهای بیمارستانی در حوزه های بالینی، تشخیصی، درمانی و مدیریتی بوده که بصورت دوسالانه انجام می گیرد و کسب درجه یک توسط بیمارستان بی بی حکیمه ناشی از کیفیت مناسب خدمات ارائه شده در این بیمارستان بوده که ضرورت دارد تمامی عوامل بیمارستان بر حفظ و ارتقای شاخص های ارائه خدمت در این بیمارستان اقدام کنند.
وی اظهار کرد: درجه اعتبار بخشی به شکل مستقیم بر کیفیت خدمات و همچنین درآمد بیمارستان تاثیر داشته و به بهبود تراز  مالی بیمارستان منجر می شود.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان کسب درجه یک اعتباربخشی را که در نتیجه پیگیری های ریاست محترم دانشگاه، معاون محترم درمان، اعضای پرتلاش تیم نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه، کادر مدیریتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان، کادر مدیریتی فعلی و قبلی بیمارستان بی بی حکیمه، تیم کارشناسی و درمانی آن بیمارستان رقم خورده است را تبریک گفت.
کیا جاوید مسئول تیم نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز با تبریک به کادر مدیریتی و پرسنل بیمارستان بی بی حکیمه تصریح کرد: بیمارستان تخصصی مادر و کودک بی بی حکیمه گچساران در دوره چهارم ارزیابی اعتبار بخشی بیمارستان های کشور و اولین ارزیابی این بیمارستان، موفق به اخذ "درجه یک اعتبار بخشی" شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ لازم به ذکر است ارزیابی اعتبار بخشی از بیمارستان ها توسط بازرسان و ارزیابان وزارتی هر دو سال یکبار انجام و درجه اعتبار بخشی بیمارستان تعیین می شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha