• پنجشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400051410029
  • خبرنگار : 50180

فرماندار کرمانشاه:

مراسم تحلیف شورای شهر کرمانشاه هفته آینده برگزار می‌شود/ "طلوعی" هنوز شهردار است

مراسم تحلیف شورای شهر کرمانشاه هفته آینده برگزار می‌شود/  "طلوعی" هنوز شهردار است

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهر کرمانشاه در اوایل هفته آینده خبر داد.

فضل الله رنجبر امروز(۱۴ مرداد) در مراسم تحلیف اعضای شورای شهرهای تابعه شهرستان کرمانشاه-ماهیدشت، کوزران، هلشی و قلعه- اظهار کرد: مراسم تحلیف اعضای شورای شهر کرمانشاه به دلیل اعلام هیئت مرکزی نظارت در خصوص رد صلاحیت دو تن از منتخبین شورای شهر کرمانشاه تا تعیین تکلیف نهایی به تعویق افتاد و در این خصوص منتظر تعیین تکلیف نهایی هستیم.

وی افزود: احتمالا اوایل هفته آینده مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه سنی و دائمی شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد. 

وی با بیان اینکه رد صلاحیت دو تن از منتخبین شورای شهر کرمانشاه هیچ ارتباطی با روند برگزاری انتخابات ندارد و تنها مختص شورای شهر کرمانشاه نیز نیست، گفت: عدم انجام مراسم تحلیف اعضای شورای شهر کرمانشاه به هیچ وجه ارتباطی با روند برگزاری انتخابات ندارد و صحت انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان کرمانشاه از سوی تمامی مراجع قانونی تایید شده است.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: در انتخابات شورای شهر کرمانشاه حتی یک رای هم چه در شعب اخذ رای و چه در مراکز تجمیع جابجا نشده و حتی موقعی هم که بازرسانی از تهران آمدند یک رای کم و زیاد نشد.

وی با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای شهر کرمانشاه، گفت: مردم بدانند بر خلاف شایعات فضای مجازی، انتخابات شورای شهر کرمانشاه در سلامت کامل برگزار شده است. 

وی در ادامه در خصوص وضعیت شهردار کرمانشاه هم گفت: اگرچه آقای طلوعی شهردار کرمانشاه استعفا داده، اما تا زمانی که این استعفا در صحن علنی شورا مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری نشود، آقای طلوعی همچنان مسئولیت داشته و شهردار است.

وی در ادامه این مراسم اظهار کرد:  بر اساس قانون روز ۱۳ مرداد سال ۱۴۰۰ روز پایان فعالیت اعضای شورای پنجم شهر و روستا بوده و از امروز(۱۴مرداد) بعد از برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهر و انتخاب هیئت رئیسه سنی و دائمی، فعالیت اعضای شورای شهر ششم در شهرهای تابعه شهرستان کرمانشاه آغاز خواهد شد.

 در ادامه این مراسم تحلیف، انتخاب هیئت رئیسه سنی و دائمی شهرهای ماهیدشت، کوزران، هلشی و قلعه در دو مراسم جداگانه در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد و بعد ازاینکه اعضای منتخب مردم در برابر کلام الله مجید سوگندنامه شوراها را قرائت کردند، هیئت رئیسه سنی تشکیل و سپس با رای گیری مخفی هیئت رئیسه دائمی تشکیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha