• پنجشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400051410078
  • خبرنگار : 71506

معرفی فینالیست‌های اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم/ چامیزو هم قربانی محمداف شد!

معرفی فینالیست‌های اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم/ چامیزو هم قربانی محمداف شد!

با برگزاری دیدارهای نیمه نهایی اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم، نفرات راه یافته به فینال مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، نفرات راه یافته به فینال اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو مشخص شدند که در این میان دو نماینده ایران از راهیابی به فینال بازماندند.

مصطفی حسین‌خانی در ۷۴ کیلوگرم با شکست در همان دور نخست مقابل کایل دیک از آمریکا حذف شد و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز در نیمه نهایی مقهور گنو پتریاشویلی کشتی گیر عنوان دار و باتجربه گرجستانی شد و از رسیدن به فینال بازماند.

در جریان دیگر دیدارهای نیمه نهایی این دو وزن، گیبل دن استیوسن کشتی‌گیر ۲۱ ساله آمریکایی که پیش از این با نتیجه سنگین ۸ بر صفر طاها آکگل قهرمان جهان و المپیک را شکست داده بود، در نیمه نهایی نیز مقابل مونختور از مغولستان ۵ بر صفر پیروز شد و با اقتدار راهی فینال شد تا برای کسب مدال طلای المپیک بعد از ظهر فردا(جمعه) به مصاف گنو پتریاشویلی دارنده ۳ طلای جهان و یک برنز المپیک از گرجستان برود.

در دو دیدار مرحله نیمه نهایی وزن ۷۴ کیلوگرم نیز زائوربک سیداکوف چهره عنوان‌دار کشتی روسیه با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر داینار کایسانوف قزاق را برد و کادزی محمداف بلاروس در ادامه درخشش خود اینبار نیز با نتیجه ۹ بر ۷ از سد فرانک چامیزو کشتی‌گیر کوبایی‌الاصل ایتالیا و دارنده ۲ طلای جهان و یک برنز المپیک گذشت. این کشتی‌گیر روسی‌الاصل بلاروس در یک چهارم نهایی نیز با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر از سد کایل دیک دارنده ۲ طلای جهان از آمریکا گذشت و شگفتی‌ساز شد.

نفرات راه یافته به دیدار فینال اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم المپیک توکیو به شرح زیر است:

وزن ۷۴ کیلوگرم: زائوربک سیداکوف(روسیه) - محمدحبیب کادزی محمداف(بلاروس)

وزن ۱۲۵ کیلوگرم: گابل دن استیوسن(آمریکا) - گنو پتریاشویلی(گرجستان)

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha