• جمعه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۱۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400051510303
  • خبرنگار : 71506

المپیک ۲۰۲۰ توکیو

حذف زودهنگام ملی‌پوش ایران از المپیک/ تانک روس برنده محمدیان را ۱۰-۰ کرد

حذف زودهنگام ملی‌پوش ایران از المپیک/ تانک روس برنده محمدیان را ۱۰-۰ کرد

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران پس از شکست در دور نخست المپیک توکیو، از دور رقابتها حذف شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو، الیزابر اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان که در دور نخست مقابل محمدحسین محمدیان با نتیجه ۶ بر ۳ پیروز شده بود، در دومین مبارزه برابر عبدالرشید سعدالله‌یف دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از روسیه با نتیجه سنگین ۱۰ بر صفر شکست خورد، تا با این شکست محمدیان از دور رقابت ها کنار برود.

دیگر نماینده ایران در دو وزن پایانی مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم است، که در دور نخست مقابل حریفی از تونس به پیروزی رسید و در دور بعد باید برابر باجرانگ از هند مبارزه کند.

برنامه مسابقات نیمه نهایی۹۷ کیلوگرم:

عبدالرشید سعدالله یف (روسیه) - رینریس سالاس پرز (کوبا)

کایل اسنایدر (آمریکا) - سلیمان کارادنیز (ترکیه)

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

من به عنوان یک بیننده عام وقتی کشتی گیران ایرانی میان رو تشک، متوجه اشکال بدنسازی و قدرت و آمادگی جسمانی کشتی گیران ایرانی میشم . فقط تکنیک و فن مهم نیست لطفا" بدنسازی به روز و حرفه ای مثل آمریکا و کوبا رو در کشتیاجرا کنید تا برگردین به جایی که باید باشید کمی از پولهایی که برای فوتبال حرام می کنید صرف کشتی و ورزش های مدال آوری ایران کنید. عدالت عدالت عدالت

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۰:۵۴

من هم موافقم،کافیه فقط نصف پولی را که صرف فوتبال مسخره میشه که هیچ نتیجه ای تو آسیا و دنیا نداره، صرف کشتی و کاراته و تکواندو و والیبال و سایر رشته های مدال آور بکنن،سرآمد دنیا خواهیم شد.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۱:۴۱

زنده باد کاملا موافقم.مسئله دیگر دفاع مناسب هنگام زیر گیری حریف است.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۴:۳۵

یکی از عوامل باخت کشتیگیران ایرانی در مسابقات المپیک، استرس و فشاری بود که روی دوش مربیان و تیم کشتی بود، اگر دقت کرده باشیم، در تمام کشتی ها، همین کادر فنی و مربیان تیم بودن که استرس رو از کنار زمین، به کشتیگران انتقال میدادن....البته این موضوع یکی از عوامل باخت بود که کاملا هم مشهود در تمام مسابقات به خوبی دیده میشد.