• جمعه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400051510493

خطیب جمعه کامفیروز تاکید کرد:

توجه به مصلحت عمومی در انتخاب شهردار و دهیاران توسط شوراها

توجه به مصلحت عمومی در انتخاب شهردار و دهیاران توسط شوراها

ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز با اشاره به آغاز فعالیت ششمین دوره شوراها در کشور، تاکید کرد که اعضای این شوراها باید در انتخاب شهرداران و دهیاران، مصلحت عمومی را مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه‌های نماز جمعه کامفیروز با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: امام حسینی که قرن هاست برای او نه تنها شیعیان بلکه آزادگان جهان گریه و عزاداری می کنند، هدف از قیام خود را امر به معروف و نهی از منکر بیان کرده است.

او با بیان اینکه انسان مصون از خطا نبوده و نیست، ادامه داد: اگر یک نیروی تذکر دهنده و بازدارنده در کنار ما وجود نداشته باشد، فساد جامعه را در بر خواهد گرفت، کما اینکه در برخی نقاط به وضوح می‌توانیم این مسئله را مشاهده کنیم.

امام جمعه کامفیروز گفت: اگر به دنبال جامعه ای امن و سالم برای خانواده خود و فرزندانمان هستیم، راهی جز احیای امر به معروف و نهی از منکر، با زبان نرم و خوب، نداریم. 

تقی زاده با آرزوی موفقیت برای اعضای شوراهای شهر و روستا در کشور، از اعضای محترم تقاضا داریم که در اولین گام مسئولیت خود که انتخاب شهردار و دهیار است، فارغ از هرگونه اعمال سلیقه شخصی، با در نظر گرفتن مصلحت عمومی و شایستگی های فردی عمل و شخص اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه کامفیروز گفت: اعضای شوراها در طول این ۴ سال باید متوجه باشند که توقع مردم از آنها، صَرف بودجه بیت المال در راه آبادانی شهر و روستا است.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: مردم نمی پذیرند عده‌ای ۴ سال امور عمرانی و آبادانی شهر و روستا را به دست بگیرند و پس از انقضای این مدت تغییر محسوسی در این جهت مشاهده نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha