• جمعه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۹:۴۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400051510580
  • خبرنگار : 71468

غلامرضا محمدی: پیش‌بینی کسب ۳ مدال  داشتیم/ یزدانی مسلط کشتی گرفت

غلامرضا محمدی: پیش‌بینی کسب ۳ مدال  داشتیم/ یزدانی مسلط کشتی گرفت

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت : کسب سه مدال در رقابت‌های المپیک را پیش‌بینی کرده بودیم.  

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ضمن خسته نباشید به اعضای کاروان به خصوص اصحاب رسانه گفت: پیش از این پیش‌بینی می‌کردیم که در ۳ وزن شانس کسب مدال خواهیم داشت که آن هم در اوزان بالا همانند ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم و سنگین وزن بود که شانس بیش‌تری داریم البته اتفاقاتی افتاد از قبیل این‌که محمدحسین محمدیان دور از انتظار ظاهر شد اگر او از سد حریف گرجستانی می‌گذشت قطعاً می‌توانست یکی از شانس‌های مدال ما باشد و پیش‌بینی ما تا حد زیادی به واقعیت می‌پیوست‌.

او ادامه داد: در مورد کشتی حسن یزدانی نیز ما برای لحظه به لحظه این کشتی برنامه داشتیم و آنانی که از کشتی شناخت دارند شاهد بودند که حسن یزدانی بسیار مسلط و با برنامه کشتی را شروع کرد و تا انتها ادامه داد و سایر اتفاقاتی که رخ داد در ورزش غیرقابل پیش‌بینی  است؛ همانطورکه شاهد بودید امروز هم کشتی‌گیر گرجستانی زیر یک ثانیه به کشتی‌گیر آمریکایی نتیجه را واگذار کرد.

محمدی در پاسخ به این سوال که قرعه آزادکاران بد هم بود گفت: بله در هیچ وزنی قرعه، به ما روی خوش نشان نداد البته تمرکز ما روی آن بود که بچه‌ها خوب کشتی بگیرند و همه زحمات‌مان را کشیدیم و تلاش‌مان را کردیم.

وی افزود: فکر می‌کنم لیاقت این تیم بیش‌تر از دو مدال بود، حداقل ما باید سه مدال کسب می‌کردیم و یکی از آن مدال‌ها باید زرد رنگ می‌شد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد اما ما تلاشمان را کردیم و فکر می‌کنم در این المپیک یک دستاورد خوب برای کشتی مملکت به دست آوردیم آن هم کسب مدال برنز توسط یک جوان ۲۰ ساله بود که به کشتی دنیا معرفی شد این مهم‌ترین دستاورد کشتی ما بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۲۱:۳۰

با سلام. جناب غلام محمدی، اینکه شما می گویید، ما برای لحظه به لحظه کشتی جناب یزدانی برنامه و تاکنیک داشتیم، بسیار دور از ذهن است.جهت اطلاع عرض کنم، برنامه و تاکنیکی موفق اتلاق می شود، که حاصلش پیروزی باشد. نه غم وغصه و درد، برای بیش از هشتاد میلیون نفر که پهلوان خود را عاشقانه دوست دارند. سرمربی محترم، تدبیر و نسخه تدافعی شما برای دلاور یزدانی حاصلی جز شکست نداشت.لطفا سفسطه و مغالطه را کنار بگذارید.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۲۱:۵۳

ضمن تشکراززحمات شما ، خواهش میکنم ،خودتون از تیم ملی کناربرین .باور کنید دیگه چیزه بیشتری نمی‌تونید و ندارید به ملی پوشان یاد بدین. واقعا حق کشتی ما این بود جناب محمدی؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۲۲:۰۰

اصلا هم عملکرد خوبی نداشتی و بهتره آدم کار بلدی سکان پ به دست بگیره.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۲۲:۰۳

آقای محمدی عزیز، بخدا شما توانایی مربیگری تون برای تیم ملی دیگه بیشتر از این نیست ضمن تشکراز زحمات حضرتعالی، خواهشمندیم خودتون کنار برید چون مردم عزیز ما عاشق کشتی هستن و تحمل همچین نتایجی رو ندارن. باتشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۲۲:۵۱

واقعاً کم‌توان، پر ادعا و پررویید آقای محمدی. همان بهتر که رسول خادم 10 سال قبل گذاشتتان کنار. کاش شما و آن مافیای حامیتان با این همه ادعا هرگز به کشتی برنمی‌گشتید.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۰۴:۳۳

آقای محمدی ،بدنها و روحیه کشتی گیران ما همگی نا آماده بود و نمی‌تونستد تایم دوم به مبارزه ادامه بدن .همه مسابقاتی که باختیم تایم اول با اقتدار جلو بودیم اما تایم دوم وا دادیم. در مورد محمدحسین محمدیان هم وقتی بعد از محرومیت به کشتی برگشت با تمریناتی که زیر نظر پدرش و در ساری انجام داد قهرمانی کشور اول شد و بعد ارتشهای جهان و بعد تو جام مایو پلیکونه بدون دادن امتیاز اول شد و اسنایدری که الان تو فینال حاضر شده رو ضربه کرد . معلوم نیست در اردوی تیم ملی با کشتی گیران ما چه کردید که توان و روحیه شش دقیقه مبارزه رو ندارند بعد شما طوری صحبت می کنید که انگار مقصر کشتی گیران ما هستند. لطفاً استعفا بدید و زحمت رو کم کنید تا بیش از این کشتی آزاد ضربه نخوره.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۰۶:۰۱

اگه شما پیش بینی ۳ مدال داشتین پس چرا وقتی ازتون سوال میکردن تفره میرفتین. چرا توجیح غیرواقعی میکنین محمدیان اصلا یک امتیاز سالم هم تو انتخابیا نتونست بیاره. دادا ش کشتی ایران مسعله داره و شما قادر به حل ان نیستید. حالا شما هی توجیح کن اذهان عمومیذرو که نمیتوننی گول بزنی هر بر خودش یه استدلالی داره.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۰۷:۲۹

به عنوان یک علاقمند به کشتی، کلا بدنسازی تیم کشتی آزاد افتضاح بود و کشتی گیران بدون برنامه کشتی می گرفتند. تیم مربیان کشتی آزاد در سطح تیم ملی نیست و باید سرمربی تیم در سطح باشگاه های داخلی کار کنه و کسب تجربه کنه. کشتی فرنگی خیلی چسبید و در آینده این تیم جوان از نام ایران بهتر دفاع خواهد کرد از تیم مربی گری باتجربه و برنامه دار فرنگی متشکریم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۱۲:۱۰

جناب دبیر شما هم عملکردتان قابل نقد هست. کادر کشتی فرنگی که از یک قرن پیش قابل اعتمادترین کادر ایرانی هست و کار شما نیست. کادر آزاد هم که کار شماست نباید سرمربی به این کم دانشی داشته باشه که حتی یک بار در نیمه دوم ما خوب ظاهر نشدیم. جناب دبیر من اگر کسی را می شناختم که از من بهتر باشه برای ملت عاشق کشتی ایران به نفعش استفا می دادم. شما هم صندلی ریاست رو به بزرگترهای کشتی بسپارید و در باشگاه و لیگ کسب تجربه کنید. کشتی گیر خوب دلیل نداره مدیریت بلد باشه.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۹ ۰۴:۱۱

باعرض سلام خدمت جناب دکتر دبیر عزیز لطفا ازآقای درستکار برای سرمربی گری تیم ملی برای قهرمانی جهان نروژ استفاده کنید ایشان مربی با دانش روزوآشنا باعلم تمرین هستن کارنامه درخشانی در۶ دوره لیگ کشتی ولیگ جهانی دارد🙏