• جمعه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۲۲:۴۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400051510610
  • منبع : نمایندگی کردستان

نماینده مردم بیجار در مجلس:

مخالف هرگونه محدودسازی در فضای مجازی هستم

مخالف هرگونه محدودسازی در فضای مجازی هستم

ایسنا/کردستان نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عدم حضور خود در جلسه رای گیری برای طرح صیانت کاربران در فضای مجازی بر مخالفت خود با هرگونه محدودسازی فضای مجازی تاکید کرد.

علیرضا زندیان شامگاه  جمعه (۱۵ مردادماه) در نشست هم اندیشی که با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان بیجار داشت، اظهار کرد: در اینکه فضای مجازی باید متولی داشته باشد، شکی وجود ندارد؛ دغدغه ما این است که چرا افراد بدون شناسنامه وارد فضای مجازی می‌شوند و شاهد آن هستیم افراد با هویت جعلی وارد این فضا می‌شوند؛ باید این فضا همانند فضای واقعی باشد تا با افراد جامعه گفت‌وگو و تبادل نظر کنیم. 

وی افزود: متاسفانه در همچنین فضایی خانواده‌ها دچار تنش شدند؛ در رای گیری طرح صیانت در صحن مجلس حضور نداشتم و جلسه‌ای در کمیسیون تلفیق با حضور دادستان کل کشور تشکیل شد که مدیریت آن با بنده بود و باید آن جلسه توسط من اداره می‌شد.

زندیان با اشاره به رای موافق خود به شفافیت آرا، عنوان کرد: من در این زمینه نیز به شفافیت اعتقاد دارم و اغلب فعالیت من در کمیسیون اقتصادی است با این حال باید در مسائل فرهنگی نیز شناخت داشته باشم؛ با هر طرحی که بخواهد برای کاربران واقعی فضای مجازی شامل نرم افزارهای واتس آپ، تلگرام و اینستاگرام محدودیت ایجاد کند، مخالف هستم و طبق جوابی که کمیسیون فرهنگی به من داد قرار نیست محدودیتی ایجاد شود.

وی در خصوص همکاری نکردن مسئولان دستگاه‌های اجرایی با نماینده شهرستان بیجار، عنوان کرد: در جریان سیلی که در بیجار آمد با یکی از بخشدارهای شهرستان تماس گرفتم و از او پیگیری مسائل مردم را درخواست کردم و متاسفانه آن شخص تا دو روز با من تماس نگرفت؛ متاسفانه این مدیران از افرادی تبعیت می‌کنند و برای کاری که منافع مردم در آن است گزارشی به نماینده مردم نمی‌دهند.

نماینده مردم بیجار در مجلس در پایان اظهار کرد: اگر در بازدیدهایی که از روستاها انجام می‌شود، خروجی وجود ندارد دلیل آن عدم همراهی مدیران اجرایی شهرستان و استان است؛ البته برخی از مدیریت‌ها هم کمک کردند و امیدواریم با آغاز به کار دولت جدید بتوانیم هر چه بهتر به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

در پایان این جلسه از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان بیجار تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha