• شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1400051611347
  • خبرنگار : 90111

روزنامه اکیپ خبر داد:

قرارداد ۳ ساله مسی با PSG با سالی ۴۰ میلیون یورو

قرارداد ۳ ساله مسی با PSG با سالی ۴۰ میلیون یورو

روزنامه اکیپ با اعلام توافق نهایی مسی با پاری سن ژرمن تاکید کرد که قرارداد این بازیکن ۳ ساله خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، به نظر می رسد که پیوستن لیونل مسی به پاری سن ژرمن قطعی شده است.

روزنامه اکیپ اعلام کرد که مسی با قراردادی سه ساله راهی پاری سن ژرمن خواهد شد و سالانه ۴۰ میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.

این روزنامه معتبر فرانسوی تاکید کرد که پدر مسی فردا یکشنبه راهی پاری سن ژرمن می‌شود تا قرارداد این بازیکن را قطعی کند.

البته لو پاریزین اعلام کرد که مسی از دیروز در پاریس به سر می برد و بعد از توافق با سران پاری سن ژرمن به زودی قراردادش را امضا خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۲۰:۵۰

پایان اسطوره ای به نام مسی! به نظر من مسی از لحاظ تکنیکی بینظیر و حتی یک سر و گردن بالاتر از جادوگر فوتبال یعنی دیگو مارادونا بود ولی از لحاظ کاریزما و قدرت رهبری تیم، توانایی های مارادونا را نداشت. مسی محبوبیت زیادی داشت ولی این محبوبیت، محصول هنر و توانایی‌های خارق‌العاده او به تنهایی نبود. مسی محصول آکادمی فوتبال بارسلونا است و بخش زیادی از محبوبیت مسی به خاطر بازی در این باشگاه پرطرفدار بود. بی شک اگر این تصمیم عجیب و شوک ٱور را نمی گرفت می توانست عنوان محبوبترین فوتبالیست تاریخ را در قلب هوادارانش حفظ کند هر چند به پایان دوران فوتبالش رسیده باشد. دوران اوج مسی با این تصمیم اشتباه به پایان رسید و بعد از این فقط سایه ای از او را در مستطیل سبز شاهد خواهیم بود. مسی از این به بعد علاوه بر رویارویی با بازیکن حریف باید حریف سخت دیگری را نیز از پیش روی خود بردارد که به مراتب از بازیکن تیم حریف قوی تر است و ٱن هم چیزی نیست جز این تصمیم اشتباهی که گرفته است و با دست خودش، خود را در مقابل سابقه و گذشته خودش قرار داده است. البته این شکست تنها به مسی محدود نمی شود و مدیریت باشگاه بارسلونا هم شاهد تکانه های اساسی خواهد شد و باید جوابگوی میلیونها هوادار بارسا و انتظاراتی که داشتند باشد. در ضمن همانطور که گفتم مسی دیگر همان مسی سابق نخواهد بود و باشگاه متول پاریسی نیز از این خرید متضرر خواهد شد. جدا شدن مسی از بارسا یک اتفاق غم انگیز برای فوتبال نیز بود. چون با پایان اسطوره ای به نام مسی، فوتبال تا مدتها کمبود او را حس خواهد کرد.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۷ ۱۵:۴۴

فقط تو پی اس میشه همچین تیم پر ستاره و کاملی رو دید