• شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400051611356
  • خبرنگار : 30054

آیا باید به شرکت طراحی سایت کاسپید اعتماد کنیم؟

آیا باید به شرکت طراحی سایت کاسپید اعتماد کنیم؟

یافتن یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای که بتواند برای پروژه طراحی سایت شما مناسب باشد، کاری وقت گیر و پر از ریسک و موارد ناشناخته است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کاسپید، قبل از انتخاب یک شرکت طراحی سایت یا طراح مستقل، بهتر است ساعت ها به تحقیق پردازید. پس از جمع آوری و تهیه ی لیستی از متخصصین و شرکت های معتبر و بالقوه، باید با توجه به نکات زیر، بهترین گزینه ی را انتخاب کرده و سفارش خود را به آن شرکت ارسال کنید. شما می‌توانید شرکت مورد نظر را با معیارهای زیر انتخاب کنید.

  • این شرکت را از طریق وب سایت و رسانه های اجتماعی آن بشناسید.
  • نمونه کارهای طراحی وب آنها را مرور کنید.
  • بودجه خود را مشخص کنید.
  • رزومه ی آنها را بصورت آنلاین بررسی کنید.

کاسپید یک شرکت طراحی سایت در تهران است که با برجسته ترین سازمان ها، ادارات و برندها از جمله کارخانجات میهن، سبحان دارو، زرین غزال که ما آن را با نام دایتی میشناسیم سابقه ی همکاری داشته است. این شرکت برای طراحی و توسعه وب سایت های بازاریابی، سیستم عامل های وب و برنامه های تلفن همراه نیز آماده ی همکاری است. رویکرد کاربر محوری طراحان این شرکت در طراحی وب سایت ها، داده ها، فناوری و خلاقیت را با هم ترکیب می کند، که به تجربیات دیجیتالی عظیم و بزرگی منجر می شود که مخاطبین از آن لذت خواهند برد.
یک شرکت حرفه ای طراحی وب می تواند حضور آنلاین شما را به سرمایه ای ارزشمند برای تجارت شما تبدیل کند. طراحی خوب وب سایت فقط در مورد شکل ظاهری برند شما و الگوهای رنگ نیست ، بلکه به قابلیت استفاده و تجربه کلی سایت شما توسط کاربر نیز مربوط می شود و این همان نکته ایست که در شرکت طراحی سایت کاسپید به آن توجه فراوانی شده است.
بنابراین طراحی خوب وب سایت برای موفقیت در مشاغل جدید و مستقر بسیار مهم است. تا زمانی که اینترنت رسانه اصلی ارتباط و اشتراک اطلاعات است، نیاز به طراحی وب سایت برگ برنده ی اصلی برای مشاغل مختلف در حوزه های مختلف خواهد بود. طراحی وب دیگر یک چیز لوکس نیست بلکه بخشی جدایی ناپذیر از سرمایه گذاری در یک تجارت است. این امر باعث می شود شرکت های طراحی وب و آژانس های خلق ایده و صاحبان مشاغل متقابل به یکدیگر وابسته باشند تا بتواند آن را در اقتصاد مدرن و مبتنی بر اینترنت ایجاد کنند.

جنبه های مختلف طراحی سایت

منظور از طراحی وب، طراحی وب سایت هایی است که در اینترنت نمایش داده می شوند. این معمولاً به جنبه های تجربه کاربری توسعه سایت به جای توسعه نرم افزار اشاره دارد. طراحی وب در گذشته بر طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بود. با این حال، از اواسط دهه ۲۰۱۰، طراحی برای مرورگرهای تلفن همراه، تبلت و فبلت ها اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. امروزه شرکتهای طراحی سایت با قابلیت درک این نکته، همگانی بودن و منطبق بودن با انواع گجت ها را در طراحی خود مد نظر قرار می دهند.
بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند، به طوری که هیچ اطلاعات و عملکرد اضافی که باعث حواس پرتی یا گیج شدن کاربران شود در آنها دیده نمی شوند. از آنجا که سنگ بنای اصلی خروجی یک طراحظ، وب سایتی است که باعث جلب اعتماد مخاطب مورد نظر باشد، از بین بردن هرچه بیشتر نقاط احتمالی دیدگاه منفی کاربران یک نکته اساسی است.

چرا طراحی سایت خوب برای کسب و کارها اینقدر مهم است؟

مصرف کنندگان امروزی وقتی صحبت از یک وب سایت شرکت می شود، انتظارات زیادی دارند. باید کاربر پسند، آموزنده، از نظر بصری جذاب، سرگرم کننده و به یاد ماندنی باشد. مردم انتظار دارند وب سایت در همه مرورگرهای اصلی در تلفن همراه، تبلت و دسکتاپ به طور یکسان کار کند. در عصر ارایه ی خدمات مستقیم به مشتری از طریق اینترنت، وب سایت یک شرکت به اصلی ترین و تنها کانال فروش و همچنین به عنوان اصلی ترین ویترین نام تجاری تبدیل شده است. طراحی سایت اکنون بیش از طراحی و کپی کردن گرافیک ، با تجربه طراح ارتباط دارد.
بیماری همه گیر COVID-۱۹ طی سالهای اخیر ، انتقال کسب و کارها را به تجارت الکترونیکی تسریع کرده و بسیاری از برندهای تجاری را به ردیابی سریع ابتکارات تحول دیجیتال و وبسایت خود سوق داده است. بسیاری از مشاغل در این اوضاع پاندمی و از نظر اقتصادی پر مشکل توانسته اند زنده و پویا بمانند زیرا دارای کانال های تجارت الکترونیکی قوی از جمله وب سایت بودند. بسیاری دیگر که فاقد سایت های حرفه ای بودند، به سرعت یک وبسایت فعال را در دستورکار خود قرار دادند. 

کاسپید؛ انتخاب نهایی شما برای طراحی سایت

در سالهای گذشته شرکت طراحی سایت کاسپید با برگزاری رویدادهای مختلف و متعدد از جمله همایش های بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری سعی بر تاکید به بازاریابی اینترنتی در تمام نقاط ایران داشته و نسبت به ظرفیت موجود کشور ، در پنجمین همایش بین‌المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری در شهریور سال ۱۳۹۴ سعی بر آگاهی رساندن شرکت های بزرگ فعال در ایران داشته است.

امروز نیز شرکت کاسپید بعنوان یکی از قوی ترین شرکتهای طراحی سایت در ایران این ضمانت را به شما می دهد که با طراحی یک وبسایت عالی توسط تیم طراحی خود، بتوانید در این اوضاع اقتصادی، نفسی تازه کنید و با روشهای اینترنتی و ارتباطات گسترده ی آنلاین به کسب و کار خود رونق بدهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha