• یکشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400051711691
  • خبرنگار : 71620

تبریک‌های توییتری نمایندگان مجلس به مناسبت روز خبرنگار

تبریک‌های توییتری نمایندگان مجلس به مناسبت روز خبرنگار

نمایندگان مجلس در صفحات شخصی خود در توییتر، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفتند.

به گزارش ایسنا، محمد رشیدی در صفحه شخصی خود در توییتر ضمن تبریک روز خبرنگار نوشت:

« غیرت ملی و شعورِ سیاسی همراه با تیزبینی و خیرخواهی در قالب مطالبه‌گری و نقدِ مشفقانه و ایجادِ شفافیت در جامعه، از ویژگی‌های ⁧‫خبرنگار‬⁩ موفق است. همه مدیران و نخبگان جامعه باید پاسخگو و حامی تمام عیار خبرنگاران عزیز باشند. حماسه آفرینان عرصه خبر و اطلاع رسانی روزتان مبارک باد.»

اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار در مجلس نیز در صفحه توییتری‌اش نوشت:

«روز خبرنگار بهانه‌ای است برای پاسداشت زحمات بزرگ مردان و غیور زنانی که در عرصه اطلاع رسانی، کاری پیامبرگونه را بر عهده دارند؛ این روز را بر همه اهالی قلم و رسانه تبریک گفته و از آنکه به قلم قسم یاد کرد برای همه عزیزان فعال در این عرصه سترگ، آرزوی توفیق، سربلندی و عزت دارم. همچنین یاد و خاطره شهدای والامقام این عرصه را گرامی می دارم و برای آنها از خداوند رحمان علو درجات مسالت می کنم.»

محسن فتحی نماینده سنندج:
«‏⁧‫خون خبرنگار‬⁩ شهید ما که توسط تاریک اندیشان و مخالفان روشنایی به زمین ریخته شد، هنوز سخن می گوید. تامین اقتصادی و حرفه ای‬⁩ دو نیاز اساسی ⁧‫خبرنگاران‬⁩ است. نسبت به ⁧‫خواسته خبرنگاران‬⁩ بی تفاوت نباشیم. هفدهم مرداد‬⁩ ⁧‫روز خبرنگار‬⁩ مبارک باد.»

محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه:
«‏⁧‫خبر‬⁩ جزء لاینفک حکمرانی است. خبر، نَقل اتفاقات نیست مبدع اتفاقات است. خبرنگار‬⁩ هم بعنوان خالق خبر، نقشی بی بدیل در نظام حکمرانی دارد. خبرنگار میزان سنج حساسیت جامعه، ضریب دهنده دغدغه های مردم، جهت دهنده و گاه تعیین کننده اولویت های حکومت است. روز خبرنگار مبارک.»

هادی بیگی نژاد نماینده ملایر:
«نظارت درست و شفاف بر عملکرد مسوولان و نیز حرکت مدیران در مسیر صحیح بدون خبرنگاران و رسانه‌ها مقدور نیست. روز ⁧‫خبرنگار‬⁩ گرامی باد.»

مجتبی محفوظی نماینده آبادان:
«خبرنگاران پیام آوران و حقیقت جویان و وقایع نگاران ماوقع های هر زمان و هر مکانند تا حقایق را برای مردم و تاریخ به ثبت رسانده و مخابره کنند. روز ⁧‫خبرنگار‬⁩ به خبرنگاران حقیقت جو مبارک.»

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ:
«روز خبرنگار، بر تمام فعالان عرصه رسانه، بویژه عزیزانی که در رصد حوادث واقع بین و در انتقال اخبار صادق و منصف هستند، گرامی باد.»

مالک شریعتی نماینده تهران:
«خبر امانتی است که باید به اهلش رسانده شود. روز خبرنگار را به تمام فعالان سختکوش و امانتدار عرصه خبر رسانی و آگاهی بخشی به جامعه و همچنین به خانواده خبرنگاران شهید، تبریک و تهنیت عرض می کنم.»

سید نظام الدین موسوی نماینده تهران:
«جان چه باشد جز خبر در آزمون
‏هر که را افزون خبر، جانش فزون
‏هفدهم مرداد روز خبرنگار را به همه مجاهدان بی ادعای عرصه خبر و رسانه و همکاران فهیم و پرتلاش خبرنگار تبریک عرض می کنم.
‏یاد و خاطره شهید محمود صارمی و همه شهیدان و به حق پیوستگان اهل خبر و قلم گرامی باد.»

زهرا شیخی نماینده اصفهان:
«۱۷ مرداد ⁧‫روز خبرنگار‬⁩ را خدمت راویان حقیقت و پرچم داران عدالت خواهی تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در این راه خطیر، با تمام مشکلاتش همواره در جهت نیل به آرمان پیشرفت و عدالت قدم بردارند.»

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار:
«خبرنگاری پل ارتباطی مردم و مسؤلین در تمامی رده های خدمتی است. هفده مرداد روز خبرنگار، بر اهالی زحمت کش بی ادعا، مخلص، سفیران گره گشا و گردانندگان جریان اطلاعات تبریک و تهنیت عرض می نمایم.»

کریم حسینی نماینده اهواز:
«‏⁧‫خبرنگاری‬⁩ رسالتی از جنس نگاه‌ دقیق و بی‌طرف تا رسیدن به مرز بیداری جامعه است. خبرنگار‬⁩ نماینده افکار عمومی است تا با آگاهی بخشی، مطالبات مردم را دنبال نماید.
‏چه زیباست که خدا بر قلم و آنچه می نویسد قسم یاد می کند.
‏۱۷ مرداد ⁧‫روز خبرنگار‬⁩ بر تلاشگران عرصه بصیرت و نیک‌اندیشی مبارک باد.»

مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد:
«خبرنگاران متعهد و صادق، مصداق بارز « سنگرسازان بی سنگر جبهه فرهنگی و اجتماعی» هستند که به قول حافظ؛ « در لباس فقر، کار اهل دولت می کنند»
‏⁧‫روز خبرنگار‬⁩ را خدمت این قشر زحمتکش تبریک عرض می کنم.»

سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس:

«خبرنگاران مسئولیت خطیر آگاهی بخشی جامعه را برعهده دارند و برای آن همواره پذیرای هرگونه خطرند. آنان چشمان جامعه خویش‌اند و بر چشمان همه نیز جای دارند. ضمن تبریک ⁧‫روز خبرنگاران‬⁩ به همه خبرنگاران عزیز میهن، یاد خبرنگاران محیط زیست حادثه اخیر و همه درگذشتگان این قشر فداکار گرامی باد.»

محمود عباس زاده مشکینی نماینده مشکین شهر:

«در عصر اطلاعات و ارتباطات "خبر" کالای استراتژیک است و "خبرنگاری" شغلی استراتژیک...
در این عصر فقیری در "بی خبری" است
‏به موضع خبر و خبرنگار لاجرم باید به دیده فراتر از تعارف و روزمرگی نگاه کرد...
‏روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک عرض می کنم.»

عبدالحسین روح الامینی نماینده تهران:
«تلاش ستودنی شما آگاهی و خرد ورزی را در جامعه رقم می زند، امانتداران راستین حقیقت و خبر  در سایه پروردگار متعال سربلندی و سعادتتان روز افزون باشد روز خبرنگار مبارک.»

زهره الهیان نماینده تهران:
«نوشته‌ها و گفته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی‌توانند بگویند و فریادشان بی صداست. روز ⁧‫خبرنگار‬⁩ مبارک.»

فاطمه قاسم پور نماینده تهران:
«اهالی قلم و رسانه؛ شما که متعهدانه و دلسوزانه صدای اقشار مختلف مردم را به گوش مسؤولان می‌رسانید، مطالبه‌گری می‌کنید و به دور از هیاهوی سیاسی به دنبال حل مسائل مردم و اعتلای کشور هستید، روزتان مبارک! قلم‌تان پرتوان و برنده و اندیشه‌تان جاری و پربرکت باد!»

محمدرضا احمدی نماینده رشت:
«خبرنگاران با توجه به ماهیت شغلی خود در معرض انواع تهدیدات هستند و برای خبررسانی سریع و دقیق در بسیاری از موارد مجبور به خطر کردن هستند.
‏در کنار این دشواری ها نباید دغدغه های مالی نیز بر دوش ایشان سنگینی کند و بهبود معیشت خبرنگاران می تواند بهترین هدیه برای ⁧‫روز خبرنگار‬⁩ باشد.»

روح الله نجابت نماینده شیراز:
« خبرنگار راستین و امین، «شهید» است. روز خبرنگار بر شاهدان امین مبارک باد.»

علی بابایی نماینده ساری:
«خبرنگاران را باید طلایه داران عرصه رسانه دانست.
‏برای پیشرفت و پیروزی در نبرد رسانه باید خط مقدم این نبرد را تقویت کرد و رویکردهای سلبی در قبال اصحاب رسانه را کنار گذاشت.»

آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران:
« خبرنگاری نه فقط حرفه بلکه هنر و عشق است هنری و عشقی که خبرنگار را تا پای جان در انجام این رسالت نگه می دارد خبرنگار دنیا را آنگونه که هست و آنگونه که باید باشد به جهان نشان می دهد از کوششها و تلاش‌های خستگی ناپذیر شما خبرنگاران عزیز تشکر کرده و آرزو می کنم روزگارتان آنگونه باشد که آرزو دارید.»

محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده مشهد:
«خبرنگاری در واقع شغل نیست، عشق است، کسانی که در حرفه خبرنگاری فعالیت می‌کنند در واقع پیامبرانی هستند که برای آگاه‌سازی و افزایش بصیرت مردم تلاش می‌کنند و ما باید قدردان عزیزان ⁧‫خبرنگار‬⁩ باشیم و آرزو می‌کنم همه خبرنگاران در مسیر خطیری که فعالیت می‌کنند بیش از پیش موفق باشند.»

علیرضا سلیمی نماینده محلات:
«خبرنگاری نه یک حرفه‌ی صرف، که یک رسالت عظیم است. این خبرنگار است که ابرهای تیره را با قلم قدرت خود می‌زداید. نور دانایی ثمره تلاش خالصانه اوست. سفیر عزیز آگاهی روزت مبارک. یاد باد خاطره تمام خبرنگاران مجاهد، به ویژه خبرنگاران شهید.»

مصطفی میرسلیم نماینده تهران:
« پیامبر اکرم قبل از تعلیم کتاب و حکمت به ⁧‫مردم‬⁩ و آزاد کردن  آنها از غل و زنجیرهای اسارت بار، به آگاهی دادن به مردم پرداخت. پس گرامی باد روز خبرنگاران که آگاهی رسانان حقیقی به بشریت اند.»

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha