• یکشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400051711739
  • خبرنگار : 30054

ساخت تیزرهای تبلیغاتی چطور منجر به افزایش درآمد شرکت‌ها می‌شود؟

ساخت تیزرهای تبلیغاتی چطور منجر به افزایش درآمد شرکت‌ها می‌شود؟

برای این سؤال ساده یک جواب منطقی وجود دارد: هر جا بیننده و مخاطب زیاد داشته باشد، می‌تواند محصول شما را معرفی کند و به دیده شدن برند یا کالای شما کمک کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آنی بین، سال‌هاست که تبلیغات جای خودش را در تلویزیون باز کرده است. در کنار همۀ برنامه‌های تلویزیونی، آگهی‌ها هم جای خود را دارند. بعضی از آن‌ها آن‌قدر شیرین و جالب‌اند که مثل خیلی از فیلم‌های خاطره‌انگیز، آهنگ یا شعرشان هنوز هم در ذهن‌مان مانده‌اند. شما کدام را به خاطر دارید؟

ساخت تیزر تبلیغاتی برای تلویزیون و شبکه های اجتماعی + لیست قیمت (کلیک کنید)

آیا با ساخت تیزر تبلیغاتی، می‌توانید بازار را از آنِ خود کنید؟

شما یک برند یا محصول دارید و می‌خواهید با هزینه‌ای مناسب، در جای مناسب و پر بیننده تبلیغش کنید، طوری که توجه همه را به خود جلب کند. بازار از رقیبان بگیرد و در نهایت به بهترین وجه بفروشد. چه جایی بهتر از تلویزیون؟ اما کی؟ چطور؟ با کدام تیزر تبلیغاتی؟ 

کانون آنی‌بین همیار شرکت‌ها و سازمان‌ها برای اجرای کمپین‌هایی با محوریت تیزر و فیلم تبلیغاتی

سال‌هاست که کانون آنی‌بین با ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی یار و همکار سازمان‌ها و برندهای بزرگ و کوچک در کشور بوده است.
۱. تیم حرفه‌ای: یک تیم تخصصی و حرفه‌ای به شما مشاوره می‌دهد. حتماً خودتان واقفید که به‌تنهایی و بدون کمک گرفتن از مشاور کاربلد (که قبلاً این راه را رفته باشد) نتیجۀ مطلوب به دست نمی‌آید. تیم آنی‌بین، با توجه به خواستۀ شما، بهترین سناریوی ممکن را برای معرفی محصولتان طراحی می‌کند. 
۲. ابزارهای کاری پیشرفته: این تیم با پیشرفته‌ترین‌ ابزارهای سینمایی و با به‌روزترین نرم‌افزارهای کامپیوتری، تصویری جادویی جلوی چشم شما و مخاطبانتان می‌گذارد. حتماً توجه کرده‌اید ویدئوها و عکس‌های حرفه‌ای، تا چه حد چشم‌ها را به خود خیره می‌کند!
۳. جلب رضایت: همۀ مراحل کار با همکاری و هماهنگی شما پیش می‌رود. ایده‌ها، پیشنهادها، نقاط قوت محصول یا برند شما و اهدافتان ارزیابی می‌شود. بر این اساس یک استوری‌بورد یا مودبورد ساخته می‌شود که در آن روندِ ساخت، داستانِ ویدئو، زمان‌ها و مکان‌های ضبط، دکوراسیون، نحوۀ طراحی صحنه، بازیگران یا هنروران یا گویندگان یا کاراکترهای احتمالی، تعریف و مشخص می‌شوند.
۴. خلاقیت؛ آنچه یک تبلیغ را ماندگار می‌سازد خلاق بودنش است. عموم تبلیغات تلویزیونی امروز تکراری، ساده و بعضاً مسخره شده‌اند، کاملاً بی‌فایده، بی ‌هیچ نکتۀ تأثیرگذار یا جالبی. اما شما بالطبع یک تیزر تبلیغاتی ویژه می‌خواهید که مخاطب را درگیر خود کند.
تیم آنی‌بین در این زمینه به شما کمک می‌کند؛ ابتدا دربارۀ محصول یا برند شما نیازسنجی می‌کند، بعد رقبای شما و امتیازاتتان را نسبت به آن‌ها شناسایی می‌کند. در مرحله‌ی بعد با کمک تیم جوان و خوش‌فکر و پرانرژی خود، با شناختی که از مخاطب شما پیدا کرده، یک ویدئوی خلاقانه می‌سازد، یک چیز تازه، که ذهن مخاطبتان را قلقلک دهد تا به سمت برند یا محصول شما کشیده شود.
۵. هزینه، مطابق نیاز شما: کانون آنی‌بین اینجاست تا به شما کمک کند تیزر تبلیغاتی مناسبی برای فروش محصولتان داشته باشید و به کمک آن سود کنید. قیمت‌گذاری‌ها متناسب با میزان بودجۀ مدنظر شما برای ساخت تیزر تبلیغاتی در چند کلاس (A , B , C , eco) انجام و برنامه‌ریزی شده است. همچنین این بخش ماجرا با هماهنگی و پس از جلب رضایت شما پیش خواهد رفت.
سری به وبسایت کانون آنی‌بین anibeen.com بزنید؛ دلایل فراوانی هست که شما آنی‌بین را برای ساخت ویدئوهای تبلیغاتی خود مد نظر خود انتخاب کنید.
 خیالتان راحت؛ می‌توانید برای ادامۀ مسیر به تیم آنی‌بین اعتماد کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha