• یکشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 1400051711877
  • خبرنگار : 71650

همزمان با روز خبرنگار انجام شد

دیدار مدیران عامل بانک سرمایه و ایسنا با خانواده مهشاد کریمی

دیدار مدیران عامل بانک سرمایه و ایسنا با خانواده مهشاد کریمی

مدیر عامل بانک سرمایه و مدیر عامل خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار امروز (۱۷ مردادماه) با حضور در منزل خانواده مهشاد کریمی، یاد و خاطره این خبرنگار فقید ایسنا را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز (۱۷ مرداد) فرج اله قدمی - مدیرعامل بانک سرمایه- و علی متقیان - مدیرعامل خبرگزاری ایسنا-  به‌ مناسبت روز خبرنگار با حضور در منزل خانواده مهشاد کریمی - خبرنگار فقید ایسنا - که در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران جان خود را از دست داد، یاد آن مرحوم را گرامی داشتند.

 قدمی در این دیدار گفت: واقعا سخت است. قطعا شک نکنید خداوند این دختر گلمان را دوست داشته است. درست است برای پدر و مادر، خواهر و همسر خیلی سخت است اما امتحان الهی است و امتحان الهی در شرایط خاص اتفاق می‌افتد. خداوند به شما صبر عطا فرماید. این عزیزان همیشه ماندگارند. این روز در جامعه ماندگار و به یاد این دو عزیز مهشاد کریمی  ریحانه یاسینی است.

وی با بیان اینکه یاد این عزیزان برای همیشه در تاریخ ماندگار و ثبت شد، خطاب به پدر مهشاد کریمی - که از پرسنل بانک سرمایه است - گفت: این برای خودش افتخار بزرگی است و در عین حال برای شما و مادر و خواهر سختی‌های زیادی دارد.  شما باید دوجانبه عمل کنید و هم برای همسر و دخترتان و هم برای خودتان تسلی خاطر باشید. ان‌شاءالله صبر و شکیبایی داشته باشید.

قدمی ادامه داد: مشیت الهی را نمی‌توان تغییر داد. اگر شرایط اکرونایی نبود، وظیفه داشتیم امروز مراسم باشکوهی برای شما و عزیزان و در جهت عزیز داشتن روز دختر گلمان مهشاد کریمی به دلیل شجاعت و نام نیک و آثارشان برگزار کنیم.

متقیان نیز ضمن گرامیداشت روز خبرنگار بار دیگر با ابراز همدردی با خانواده مهشاد کریمی اظهار کرد: امروز در همه رسانه‌ها روز خبرنگار با یاد مهشاد کریمی برگزار خواهد شد.

در این دیدار ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره مهشاد کریمی، تقدیرنامه‌ای به مناسبت روز خبرنگار از سوی  مدیر عامل بانک سرمایه و مدیرعامل خبرگزاری ایسنا به خانواده مهشاد کریمی که پدر از پرسنل بانک سرمایه است، تقدیم شد.

به گزارش ایسنا، مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی دو خبرنگار جوان ایسنا و ایرنا دوم تیرماه امسال در‍‍ حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران که برای بازدید از تونل انتقال آب از رودخانه زاب به دریاچه ارومیه به آذربایجان غربی سفر کرده بودند، جان خود را از دست دادند. در این حادثه که در حوالی نقده اتفاق افتاد ۲۱ خبرنگار و عکاس دیگر نیز مصدوم شدند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha