• یکشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400051712033
  • خبرنگار : 71234

محمودوند: چه کسانی نیروهای خدوم امنیتی را تضعیف می کنند؟

محمودوند: چه کسانی نیروهای خدوم امنیتی را تضعیف می کنند؟

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که چه کسانی نیروهای خدوم امنیتی را تضعیف می کنند؟ گفت: آنها کسانی هستند که دکل‌های نفتی را دزدیدند و علیه امنیت ملی اقدام کردند. منتها امروز همان جریان کثیف انحراف به عزیزترین، صادق‌ترین و فداکارترین نیروهای نظام، انقلاب و کشور حمله می‌کند.

به گزارش ایسنا، مرتضی محمودوند در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در نطق میان دستور، گفت: اولین تذکر رسمی را به رئیس جمهور در جهت توجه به خواست ملت ایران می دهم مبنی بر اینکه ‌اولین و مهمترین نمود کار شما در انتخاب وزرا و اعضای هیات دولت متجلی می‌شود و مبنای قضاوت ملت ایران خواهد بود.

وی افزود: آقای رییس جمهوری، قرار است شما وزرا و روسای سازمان ها را انقلابی انتخاب کنید یعنی کسانی که در اوایل جنگ یمن مرد و مردانه در هواپیمایی بودند که با تهدید عربستان مواجه شد و لبخند می‌زد و مرگ را برای سربلندی ایران در آغوش می‌گرفت، ما به این نمونه از وزرای انقلابی نیاز داریم.

این نماینده مجلس همچنین با تبریک روز خبرنگار  گفت: این روز را به خبرنگاران نجیب تبریک می گویم نه خبرنگارنماهایی که سعی در نابودی هست و نیست ملت ایران دارند. با تمام وجود خود از خبرنگاران نجیب دفاع می‌کنم؛ آن زمانی که شخصی لفظ «پفیوز» را به کار برد هیچ کسی نگفت که چرا آقای محترم! با یک خبرنگار رسمی چنین برخوردی انجام می دهی؛ انسان ها محترم و عزیز هستند.

 محمودوند با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری درباره نفوذ  گفت: موضوع نفوذ همه جا است؛ آن هایی  که دل در گرو عظمت نظام، ملت و کشور دارند همواره سینه خود را سپرگلوله‌های دشمن می‌کنند، اشخاصی که در تمامی بحران‌ها هستند اما در زمان تقسیم پست و مقام توجهی به رزمندگی و جانبازی آنها نمی‌شود، جانبازان فداکار ملت ایران را فراموش نکنیم. تنها سلاح ما در مقابل نفوذ افرادی هستند که مردانه ثابت کرده‌اند از ایران و ایرانی دفاع می‌کنند.

وی با طرح این پرسش که چه کسانی نیروهای خدوم امنیتی را تضعیف می کنند؟ گفت: آنها کسانی هستند که دکل‌های نفتی را دزدیدند و علیه امنیت ملی اقدام کردند و بعد زمانی برای تایید صلاحیت به پای نیروهای امنیتی گریه کردند؛ امروز همان جریان کثیف انحراف به عزیزترین، صادق‌ترین و فداکارترین نیروهای نظام، انقلاب و کشور حمله می‌کند.

نماینده خرم آباد در پایان با اشاره به میزان آمار رسمی مهاجرت به کشور اظهار کرد: این آمار به معنای ضایع شدن همین میزان شغل از جوانان بیکار ملت ایران است لذا باید قانونی محکم و دلسوزانه تصویب شود تا این شغل ها از جوانان گرفته نشود به خصوص در شرایط فعلی که شاهد آغاز مجدد مهاجرت‌ها هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha