• یکشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400051712146
  • خبرنگار : 71505

عضو شورای شهر تهران خطاب به زاکانی:

شهردار منتخب تهران به بدنه شهرداری آرامش دهد

شهردار منتخب تهران به بدنه شهرداری آرامش دهد

عضو شورای شهر تهران خطاب به زاکانی با بیان اینکه به پرسنل شهرداری در زمان انتخابات قول دادیم و گفتیم به شما اعتماد داریم، گفت: خواهش می کنم موضع خود را در این زمینه روشن کنید و به بدنه شهرداری آرامش دهید که آنها نگران نباشند، شما نشان دادید ضد فساد و رانت هستید و این افتخار ما است.

به گزارش ایسنا، ناصر امانی پس از استماع سخنان علیرضا زاکانی، کاندیدای سمت شهرداری تهران گفت: چون اولین بار است که از این میکروفن با اراده مردم تهران استفاده می کنم و این قدرت را در اختیار من گذاشتند که بتوانم در صحن علنی صحبت کنم، از خدا می خواهم این میکروفن جز برای رضایت خدا و منافع مردم باز نشود.

وی در ادامه روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک گفت و افزود: آقای زاکانی در صحبت‌های خود به نکته خوبی اشاره کردند؛ شهر، شهروند و شهرداری مثلث سه ضلعی است و برای رسیدن به ایده آل الگوی جهان اسلام باید به شهرداری بپردازیم.

این عضو شورای شهر تهران گفت: بعد از انقلاب همیشه از بیرون به شهرداری آمدند و ایرادی ندارد و شما نیز وارد شهرداری تهران خواهید شد. اما الان شهرداری تهران به بلوغی رسیده است که می گوید من می توانم که مدیران را از بدنه خود عرضه کنم.

امانی تاکید کرد: بدنه شهرداری تهران نگران هستند، آقای علوی در صحبت های خود گفتند که ما می ایستیم در مقابل مدیران اتوبوسی، ما هم با شما هم پیمانیم اما از آقای زاکانی می خواهیم اینجا موضع خود را پشت این تریبون نسبت به این موضوع  روشن کنند. به پرسنل شهرداری در زمان انتخابات قول دادیم و گفتیم به شما اعتماد داریم، لذا خواهش می کنم موضع خود را در این زمینه روشن کنید و به بدنه شهرداری آرامش دهید که آنها نگران نباشند. شما نشان دادید ضد فساد و رانت هستید و این افتخار ما است اما این کافی نیست، مهم کار سنگین اجرایی است که از فردای انتخاب بر عهده می گیرید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha