• یکشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1400051712164
  • منبع : سازمان بهزیستی

تشکر رییس بهزیستی از خبرنگاران به عنوان سربازان عرصه خبر

تشکر رییس بهزیستی از خبرنگاران به عنوان سربازان عرصه خبر

همزمان با ۱۷ مرداد ماه و روز گرامیداشت مقام خبرنگار رییس سازمان بهزیستی کشور پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در متن پیام دکتر وحید قبادی دانا آمده است: خبرنگاران، سفیران عرصه خبر و آگاهی جامعه و بازتاب دهنده وقایع اند که با قلم نافذ و دوربین واقع بین شان تأثیری شگرف در نگاه و ذهن جامعه و روشنگری افکار عمومی ایجاد می کنند.

طی دو سال گذشته در اوج اتفاقات ناشی از همه گیری کرونا ویروس و دشواری های متاثر از تحریم های ناجوانمردانه بعنوان جنگ تمام عیار اقتصادی و در میانه کارزارهای هدفمند رسانه ای دشمنان که امید و آگاهی مردم را هدف گرفته بود این خبرنگاران بودند که خاکریز اطلاع رسانی صحیح، شفاف و سریع را حفظ کرده و نگذاشتند چراغ حقیقت زیر خاکستر هجمه های رسانه های بیگانه خاموش شود.

خبرنگاری، حرفه ای برگرفته از عشق، اخلاص تعهد و خطر پذیری است. روزنامه نگاران و خبرنگاران این صاحبان قلم و اندیشه که برای ثبت لحظات تقابل حق و باطل از ایثار جان خود نیز دریغ نمی ورزند الگوهای مجسمی همچون شهید والامقام محمود صارمی دارند.

وی در ادامه نوشته است: سازمان بهزیستی کشور نیز در سالی که گذشت همچون گذشته برای ارتقاء سطح رفاه و معیشت آحاد جامعه هدف با کمک شرکای کاری خود از هیچ تلاشی فروگذار نبود و خوشبختانه به دستاوردهای عظیمی نائل آمد که انعکاس این دستاوردها و اقدامات امیدبخش از سوی سربازان عرصه خبر و آگاهی موجبات افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه و دلگرمی کارکنان خدوم و پر تلاش این مجموعه حمایتی، تخصصی بود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و همه خبرنگاران شهید و فقید از جمله خبرنگاران مظلوم سانحه اخیر، این روز را به همه خبرنگارانی که خود را وقف ساختن ایرانی بهتر همراه با امنیت، پیشرفت، آزادی و صلح کرده اند، تبریک گفته و از تلاش بی وقفه، متعهدانه و دلسوزانه ایشان تشکر می کنم. از خداوند خبیر و بصیر برای این عزیزان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین، سلامتی و توفیق روزافزون مسألت می نمایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha