• دوشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400051812799
  • خبرنگار : 50228

علوی: فولاد با پنجره بسته کار بزرگی انجام داد

علوی: فولاد با پنجره بسته کار بزرگی انجام داد

ایسنا/خوزستان سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید فولاد با رسیدن به قهرمانی جام حذفی آن هم با پنجره بسته، کار بزرگی انجام داد.

سید محمد علوی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: با این قهرمانی یک کار بزرگ انجام شد که می توان آن را حاصل صبر خوب هواداران تیم، حمایت خوب باشگاه و هیات مدیره، کار خوب کادرفنی و همت و غیرت بازیکنان تیم دانست. خوشحالیم که با این قهرمانی توانستیم کمی از درد و رنج مردم خوزستان کم کنیم و مطلع هستیم که آن ها تا ساعت ها پس از قهرمانی در خیابان ها بودند و حال و هوای شهر و استان تغییر کرده بود. واقعا تمام عزم مان را جزم کرده بودیم تا بتوانیم این مردم را خوشحال کنیم.

وی درباره روند موفقیت فولاد از لیگ نوزدهم تاکنون، گفت: فولاد آرام آرام خود را بالا کشاند و حاصل همین صبر در کار باعث شد که فصل نوزدهم به سهمیه آسیایی برسیم و امسال هم در جام حذفی قهرمان و مجددا آسیایی شویم. ضمن این که در لیگ بیستم نیز از طریق لیگ واقعا شانس کسب سهمیه آسیایی را داشتیم و اگر در بازی پایانی پدیده را شکست می دادیم از لیگ هم به نوعی صاحب سهمیه می شدیم اما خدا را شکر که همه دست به دست هم دادند تا این اتفاق خوب با قهرمانی در جام حذفی رقم خورد و امیدوارم موفقیت های فولاد تداوم داشته باشد.

سپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: به نظرم باتوجه به این که فولاد با پنجره بسته توانست به قهرمانی و سهمیه آسیایی برسد، کار بزرگی انجام داده است. از یک طرف پنجره بسته بود و از طرفی هم حضور در لیگ قهرمانان آسیا فشار مضاعفی به تیم وارد کرده بود اما بازیکنان مان کار بزرگی کردند و باید به تک تک این بازیکنان افتخار کرد.

علوی با بیان این که از همان ابتدا قهرمانی در جام حذفی مدنظر بود، افزود: ما هم برای لیگ برتر و هم جام حذفی برنامه ریزی خوبی داشتیم، ضمن این که می دانستیم جام حذفی یک راه کوتاه تر برای رسیدن به سهمیه آسیایی است. این موفقیت واقعا حاصل یک کار خوب در دو سال اخیر و در راس آن آقای آذری و هیات مدیره باشگاه است. آذری تمام خواسته های تیم را برآورده کرد و ما هم به نتیجه لازم رسیدیم.

وی تاکید کرد: نکونام کار بزرگی در فولاد انجام داده و تیم برای دو سال است که آسیایی می شود و مگر یک تیم، دیگر چه می خواهد؟ امیدوارم نکونام با یک برنامه ریزی خوب باعث شود که فولاد قهرمان لیگ نیز شود که این افتخاری برای خود این مربی و همکارانش هم است. نکونام یک مربی جوان و با تفکرات خاص خود است. باشگاه از نکونام برای لیگ بیست و یکم، برنامه خواسته است. البته او مطمئنا چند روزی استراحت خواهدکرد و تصمیم نهایی خود را می گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha