• دوشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400051812901

رئیس پلیس آگاهی فارس اعلام کرد:

دستگیری جراح قلابی در شیراز

دستگیری جراح قلابی در شیراز

ایسنا/فارس رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در این استان، براساس گزارش‌های مردمی، فردی که اقدام به جعل هویت پزشک جراح بود را دستگیر کردند.

سرهنگ کاووس حبیبی توضیح داد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی با هویت و مدارک جعلی پزشک جراح، ضمن جلب اعتماد مردم اقدام به جراحی در اماکن زیرزمینی می‌کند، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فارس قرار گرفت.
به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد که این متهم در چند استان دیگر نظیر تهران، یزد و یاسوج نیز با همین ترفند اقدام به اغفال و کلاهبرداری از مردم کرده است، افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: متهم در بازجویی های تخصصی به جرم ارتکابی اعتراف و اعلام کرد فاقد هرگونه مجوز و پروانه در امور پزشکی بوده و فقط مدتی به عنوان دستیار پزشک جراح زیبایی فعالیت داشته و به صورت تجربی اقدام به انجام عمل جراحی زیبایی می‌کرده است.

حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص ۴ همدست متهم دستگیر و تعدادی از شاکیان نیز شناسایی شدند، افزود: افراد دستگیر شده با با اغفال مردم و انجام امور پزشکی در اماکن غیراستاندارد و خطرآفرین، بالغ بر ۶ میلیارد ریال کسب درآمد و کلاهبرداری کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: مردم باید مراقب باشند و بدانند که کلاهبرداران افرادی سود جو هستند که از سادگی آنان سوء استفاده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می کنند، بنابراین در برخورد با این افراد هوشمندانه رفتار و قبل از هر اقدامی تحقیقات لازم از مراجع مربوطه را انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha