• دوشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400051813155
  • خبرنگار : 71442

پخش ۲ سریال از داود میرباقری در ایام عزاداری

پخش ۲ سریال از داود میرباقری در ایام عزاداری
میرباقری در پشت صحنه سلمان فارسی

مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» همزمان با فرا رسیدن ایام محرم از شبکه الکوثر و «معصومیت از دست رفته» از شبکه آی فیلم روی آنتن می روند.

به گزارش ایسنا،  سریال «مختارنامه» از اولین ساعات روز سه شنبه نوزدهم مرداد ساعت ۱:۰۰ بامداد به وقت تهران در ۴۰ قسمت ۶۳ دقیقه ای از شبکه الکوثر پخش خود را آغاز می کند.

سریال «مختارنامه» با نویسندگی و کارگردانی داود میرباقری، تهیه کنندگی محمود فلاح، محصول سیما فیلم است و زبانگردانی و دوبله به زبان عربی آن در شبکه آی فیلم انجام شده است.

«مختارنامه» همچنین قرار است از شبکه‌ی قرآن و معارف سیما به روی آنتن برود.

«معصومیت از دست رفته» نیز با پایان‌یافتن سریال «پایتخت ۶» از امشب( ۱۸ مرداد) روی آنتن  شبکه آی فیلم می‌رود.

این سریال، به کارگردانی داود میرباقری محصول شبکه سه سیما بوده و بازیگرانی همچون امین تارخ، فریبا کوثری، سارا خویینی‌ها، امین زندگانی، حدیث فولادوند، انوشیروان ارجمند و داریوش فرهنگ به ایفای نقش در آن پرداخته‌اند.

این اثر، داستان شوذب یکی از یاران حضرت علی (ع) را روایت می‌کند که خزانه‌دار کوفه و امویان است و در میان عشق دو زن گرفتار می‌شود. اولین زن ماریا است که زمانی مسیحی بوده و خاطرات شیرینی از دوران خلافت علی (ع) دارد که به منزل آنها سر می‌زده و دست‌گیر فقر و تنگدستی آنها بوده است. زن دوم نیز یک یهودی به نام حمیرا است که با شمایل کولی‌وار خویش، دل شوذب را می‌فریبد و او را به تدریج با وسوسه به راهیابی بیشتر به دستگاه خلافت امویان، از ایمان دور می‌کند و...

«معصومیت ازدست‌رفته» هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۹ ۰۰:۲۴

مرسیییییییییییییییی آقای میر باقری دوتا سریال عالیییییییییییییین مخصوصا مختارنامه با بازی بی نظیر بازیگرای عشقش مرسیییییییییییییییی دستتون درد نکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۹ ۱۱:۲۵

معصومیت از دست رفته نیست مسونیت از دست رفته ست😉

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۹ ۲۱:۱۱

مختارنامه رو زود تر پخش کنین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۹ ۲۳:۵۶

ای کاش میشد تو آی فیلم فارسی هم پخش بشه با دوبله اصلی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۱ ۰۰:۴۳

شبکه قرآن ساعت ۱۱ اون فارسیه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۰ ۱۴:۰۲

یاخدا،چه غول پیکرهایی را آموزش داده است

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۱ ۱۱:۳۳

ای کاش مختارنامه هم در ای فیلم پخش بشه و اگه هم نشد ساعت پخشش رو در شبکه قران عوض کنید خیلی ممنون ولی ای کاش مختارنامه پخش بشه چون سریالی هست که هیچوقت قدیمی نمیشود و همه دوسش دارن