• سه‌شنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400051913278

رئیس کل دادگستری فارس خبر داد:

بازداشت یک مدیر در فارس به اتهام اخذ رشوه

بازداشت یک مدیر در فارس به اتهام اخذ رشوه

ایسنا/فارس رئیس کل دادگستری فارس از بازداشت یکی از مدیران استان به اتهام اخذ رشوه و در راستای مبارزه قاطع دستگاه قضایی با فساد خبر داد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده در شعبه ویژه دادسرای انقلاب شیراز متهم به صراحت به اخذ مبالغ رشوه اقرار داشته است، گفت: مبالغ دریافتی به صورت ارز بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، او با اشاره به اینکه کشف تخلفات و جرائم این مدیر استانی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شده است، بر قاطعیت برخورد دستگاه قضایی با عوامل فساد در هر جایگاهی تاکید کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: در دوران تحول و تعالی قوه قضائیه سیاست‌های ضد فساد از جمله سیاست‌های اولویت دار است و همه قضات نسبت به فساد در هر سطح جایگاهی و حساس باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۹ ۱۶:۵۷

بنام خدا. کاش اسم و مشخصات مفسدین رو هم اعلام می‌کردید تا بقیه هم به فکر بیفتن و بخاطر اینکه رسوای عام و خاص نشن دیگه خطا نکنن.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۹ ۱۹:۲۵

حناب موسوی دست مریزاد اما من یک سوال خدمت شما سید بزرگوار داشتم با وجود اقرارصریح متهم در خصوص اخذ رشوه چرا ازبردن نام متهم امتناع میورزید؟ ضرب‌المثلی هست که میگه وای به خونی که یک شب از آن بگذرد .باید سریع عاملان فساد به مردم معرفی بشوند این طرز خوبی برای مبارزه با فساد نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۰ ۰۲:۰۹

این مدیر این مسول اسم و رسم نداره که بخوان مردم بشناسنش یا بدونن باز چه کسی کلاه مردوم را برداشته؟؟!! تکرار و تکرار و باز تکرار