• سه‌شنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400051913420
  • خبرنگار : 71560

اصرار مجلس بر بررسی طرح ساماندهی فضای مجازی در کمیسیون مشترک

اصرار مجلس بر بررسی طرح ساماندهی فضای مجازی در کمیسیون مشترک
عکس: آرشیو

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست لغو بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی در فضای مجازی براساس اصل ۸۵ قانون اساسی مخالفت کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس درخواست عده‌ای از نمایندگان به منظور لغو بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی در فضای مجازی براساس اصل ۸۵ قانون اساسی را بررسی کرده و در نهایت با این درخواست مخالفت کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو هفته گذشته با درخواست بررسی این طرح براساس اصل ۸۵ قانون اساسی و در کمیسیونی مشترک موافقت کرده بودند و در جلسه علنی امروز نیز  با ۱۳۰ رأی موافق، ۱۲۱ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۶۲ نماینده حاضر در جلسه مجددا بر تصمیم خود پافشاری کردند.

پیش از این صبح امروز در جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی رای‌گیری برای لغو بررسی این طرح به صورت هشتاد و پنجی به صورت استمزاجی صورت گرفت و نمایندگان با آن موافقت کردند.

پیش از این نمایندگان با بررسی این طرح به صورت اصل ۸۵ یعنی در یک کمیسیون مشترک به جای صحن علنی موافقت کرده بودند که با این رای استمزاجی نظر خود را پس گرفتند اما در نهایت در جلسه علنی امروز بر بررسی آن بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی تاکید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۹ ۱۶:۴۵

به جای اینکه به فکر شبکه مجازی هستید بیاید به فکر گرانی مرغ،گوشت،برنج و میوه جات که متأسفانه تولیدی مملکت خودمان هست،باشید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۹ ۱۶:۵۳

شفافیت آرای نمایندگان کی اجرایی میشه تا مردم تکلیف‌شون رو با نماینده خودشون!!!! بدونن؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۹ ۱۷:۴۶

من نمیدونم اینا چطوری اسم خودشون رو نماینده مردم گذاشتن ......

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۹ ۱۸:۱۵

نماینده فرستادیم از حق ما دفاع کنن بیا اینم از نمایندهامون

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۹ ۱۸:۳۱

سلام... این تصویر در شان و شایسته نماینده های همین مردم نیست ! همین یک خط کافیست . اگر روی این تصویر صحبت شود شاید یه مقاله می توان نوشت !