• سه‌شنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400051913844
  • خبرنگار : 71505

الزام شهرداری تهران به تهیه سند تغییر و تحول شهر/تصویب زمان کاری شورای شهر تهران درشش ماه آینده

الزام شهرداری تهران به تهیه سند تغییر و تحول شهر/تصویب زمان کاری شورای شهر تهران درشش ماه آینده

اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز(سه شنبه) شورای شهر تهران دو طرح دو فوریتی الزام شهرداری تهران به تهیه سند تغییر و تحول شهر و جدول زمان کاری شورا برای شش ماه اینده را به تصویب رساندند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم در سومین جلسه علنی خود دو طرح دو فوریتی را در دستور کار خود قرار دادند در هیمن راستا در بررسی جدول زمان کاری شورا برای شش ماه اینده مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران گفت: روزهای یکشنبه و سه شنبه جلسه هفتگی برگزار خواهد شد. در ماه شورای شهر باید قانونا دو جلسه داشته باشد که دو جلسه آن اصلی و مابقی به صورت فوق العاده تشکیل خواهد شد. 

در ادامه دو فوریت طرح جدول زمان کاری شورای شهر تهران برای شش ماه اینده به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید اما پس از تصویب، مهدی اقراریان درخواست تذکر داد که با واکنش چمران، رئیس شورای شهر روبرو شد و گفت: تذکر را در ابتدای جلسه می‌دهند. 

اقراریان نیز در پاسخ گفت: شما آیین نامه را رعایت نمی‌کنید. ما قسم خوردیم که آیین نامه را رعایت کنیم. الان دو فوریت طرحی را تصویب کردید که یا باید نمایش داده می‌شد و یا باید آن را می‌خواندید و یا باید در لیست قرار می‌دادید. شما به این مساله توجه نمی‌کنید و وظیفه من است که تذکر دهم. 

بار دیگر رییس شورای شهر تهران گفت: این طرح را همه ۲۱ نفر خواندند و امضا کردند. من که از جیبم درنیاوردم. 

اقراریان در ادامه از چمران تشکر کرد و رئیس شورا در واکنش گفت: تشکر نیازی نیست چرا که تذکر شما بی‌جا بود.

همچنین در ادامه اعضای شورای شهر تهران با ۲۱ رای دو فوریت الزام شهرداری تهران برای تهیه سند تغییر و تحول شهر را به تصویب رساندند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha