• سه‌شنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400051914021
  • خبرنگار : 71560

پیام تسلیت نمایندگان در پی درگذشت فرزند و پدر نماینده خاش

پیام تسلیت نمایندگان در پی درگذشت فرزند و پدر نماینده خاش

کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با صدور پیام هایی درگذشت فرزند و پدر اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا؛ اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت فرزند و پدر اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

آقای اسماعیل حسین زهی نایب رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم خاش، میر جاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس  شورای اسلامی

درگذشت والد و فرزند گرامی‌تان موجب تاسف و تالم خاطر شد. این ضایعه را به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می‌گوئیم و از خداوند متعال برای آن مرحومان، رحمت و غفران الهی و برای جنابعالی و بستگان مکرم  صبر و اجر خواستاریم.کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی.»

همچنین، مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان نیز طی پیامی این ضایعه را به نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

برادر گرامی جناب آقای مهندس اسماعیل حسین زهی نماینده محترم مردم شریف خاش، میرجاوه، نصرت‌آباد و کورین

سَلَامٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ

درگذشت پدر بزرگوار و فرزند عزیزتان،‌ موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.خداوند شما را اجر صابرین دهد همانگونه که فرمود: وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ضمن عرض تسلیت و تعزیت به حضرتعالی، بیت مکرم و سایر وابستگان معزز، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان سفر کرده، علو درجات و برای جناب عالی و عموم بازماندگان، صبر و اجر همراه با سلامتی مسئلت می‌نماییم.

إنَّ لِلَّه ما أَخَذ ولَهُ ما أَعطَی، وکلُّ شَیءٍ عِنده بِأجَل مُسمَّی فَلتَصبِر ولتَحتَسِب»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha