• چهارشنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400052014449
  • خبرنگار : 71468

رشیدی: به هیچ عنوان سلگی را به کنگره اتحادیه جهانی اعزام نمی‌کنم

رشیدی: به هیچ عنوان سلگی را به کنگره اتحادیه جهانی اعزام نمی‌کنم

رییس فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد که محسن سلگی را به کنگره اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری اعزام نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، کنگره اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در ماه سپتامبر در بلژیک برگزار می‌شود و قرار است کمیته مدیریت اتحادیه جهانی انتخاب شود. از قاره آسیا چند نفر کاندیدا هستند که یک نفر از آن‌ها محسن سلگی است.

محمود رشیدی در مورد این که سلگی را به کنگره اعزام می کند یا نه؟ به صراحت اعلام کرد: من به هیچ عنوان او را اعزام نمی‌کنم چون اولا اگر نماینده دوچرخه سواری ایران است من در جریان نبوده‌ام؛ دوما او امین من نیست و منافع دوچرخه‌سواری را در نظر می‌گیرم.

او ادامه داد: کسی باید به کنگره برود که من مطمئن باشم که با فدراسیون است نه علیه فدراسیون. حتی او خودش هم بیاید من می‌گویم که مصلحت نیست که برود.

رشیدی در پاسخ به این پرسش که جواب نامه سلگی را برای اعزام داده است؟ گفت: مراحل اداری نامه طی نشده است اما به او اطلاع داده‌ام که پاسخم در مقابل اعزام او منفی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۰ ۱۴:۳۰

چه خوبه هنوز اتحادیه جهانی انتصابات فدراسیون دوچرخه سواری به رسمیت نشناخته و به زودی شاهد یک محرومیت اساسی فدراسیون خواهیم بود اونوقت شما به جای اینکه دنبال گرفتن یک جایگاه در اتحادیه جهانی باشی دنبال حذف افراد اونم در بدو ورود میگردی دوچرخه سوارها کم بدبختی ندارن که الان تو هم بهشون اضافه شدی 🤦‍♂️🤦‍♂️

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۰ ۱۶:۰۴

با سلام واقعا باید تشکر ویژه از آقای رشیدی کرد که به فکر منافع فدراسیون هستن و واقعا این فرد در هشت سال چه کارهایی نکرد ویران کرد زیر و زبر دوچرخه سواری رو چه کارهایی که گفتنش بر زبان واقعا مشکله ،ایشون با دفترچه غیر رسنی و جعلی فعلا نفرات مسابقات فرانسه که قرار است در ماه های آتی نظامیان جهان برگزار بشه در حال تدارک مقدمات این سفر هست جای تاسف داره ایشون تازه بدنبال داشتن پستی در رشته دوچرخه سواری ست اصلا این آقا دوچرخه سوار نبود که هیچ از وقتی اومد با تهدید و اربده کشی کارشو پیش می برد خیلیا بدبخت شدن برای سیاست این شخص درود دکتر رشیدی حداقل در برایر ظلم ایستاده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۰ ۱۸:۳۷

گذشت زمان خیلی چیزها رو مشخص میکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۱ ۱۵:۴۱

همین الان مشخصه صد رحمت به قبلیا اینا اصلا کسی رو تو دفترشون راه نمیدن افرادی که قبلا مشکل اخلاقی و مالی داشتن دوباره پیداشون شده مربیان و روسای جیره خور فدراسیون قبلی شدن حامی رزمی کاران و ناجیان غریق در فدراسیون دوچرخه سواری