• چهارشنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1400052014627
  • خبرنگار : 71610

هشدار حماس و جهاد اسلامی فلسطین درباره پیامد تعرض هیئت آمریکایی به مسجدالاقصی

هشدار حماس و جهاد اسلامی فلسطین درباره پیامد تعرض هیئت آمریکایی به مسجدالاقصی

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین تعرض هیئتی آمریکایی به مسجد الاقصی تحت حمایت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، دفتر روابط بین‌الملل جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای تعرض هیئتی آمریکایی به مسجد الاقصی تحت حمایت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: این اقدام مردود و نادرست همانطور که همیشه تاکید کردیم، بیانگر سیاست‌های جانبدارانه آمریکا از مواضع رژیم صهیونیستی است و این یکی از دلایل اصلی تداوم اشغالگری و تجاوزات این رژیم علیه ملت و مقدسات فلسطین است.

حماس عنوان کرد که ورود هیئت آمریکایی به مسجد الاقصی تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی، با قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی منافات دارد.

در ادامه این بیانیه آمده که تکرار چنین اقداماتی، دشمن صهیونیستی را تشویق به حماقت بیشتر کرده و موجب تشدید تنش خواهد شد و آتش برافروخته در اراضی اشغالی به ویژه در قدس را شعله‌ورتر خواهد کرد و مسئولیت تمامی عواقب خطرناک آن متوجه دولت آمریکا خواهد بود.

همزمان جنبش جهاد اسلامی ضمن هشدار نسبت به پیامدهای سفر هیئت آمریکایی به اراضی اشغالی و دیدار با مسئولان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی و بازدید از قدس و مسجد الاقصی، تاکید کرد که هدف از این سفر تقویت همکاری امنیتی بین سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان و طرف صهیونیستی است.

طارق سلمی سخنگوی جهاد اسلامی اظهار کرد که این سفر در چارچوب تقویت همکاری امنیتی و بازگشت به مسیر مذاکرات بی‌نتیجه سازش از طریق اجرای سند توافق سه‌جانبه میان آمریکا، رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان صورت می‌گیرد.

وی تمامی جریان‌های ملی فلسطین را به مقابله با طرح‌های دشمنان برای پایمال کردن حقوق و اصول ملی فلسطینی ها فراخواند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha