• چهارشنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400052014796
  • خبرنگار : 50022

استاندار البرز از چهار دانش‌آموز البرزی با رتبه تک‌رقمی در کنکور تجلیل کرد

استاندار البرز از چهار دانش‌آموز البرزی با رتبه تک‌رقمی در کنکور تجلیل کرد

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: چهار نفر از دانش آموزان البرزی رتبه‌های تک رقمی در کنکور امسال را کسب کرده‌اند و در مجموع به نمایندگی از بیش از ۵۰۰ دانش آموز البرزی که رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ دارند مورد تجلیل قرار گرفتند.

عزیزاله شهبازی در مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری و المپیاد جهانی ریاضی که روز چهارشنبه ۲۰ مرداد در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با اشاره به اینکه همواره و به صورت مستمر در این سالن جلسات شورای آموزش و پروش حضور داشتم، افزود: بر این اساس با حساسیت ویژه‌ای برنامه‌ها و اهداف آموزش و پرورش استان را دنبال کرده‌ام چراکه ایمان دارم آینده سازان کشور از این نهاد مقدس رشد و شکوفایی خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: رشد بسترهای آموزشی و پرورشی استان یکی از اهداف کلان ما بود و در این راستا تمامی پیگیری‌ها و اقدامات لازم را با تمام قوای استان بسیج کردیم و با نتایج بسیار خوبی نیز مواجه شدیم.

شهبازی گفت: امروز نتیجه سه سال اقدام و برنامه ریزی در جهت رشد شاخص‌های علمی استان را مشاهده می‌کنیم و این دستاورد بزرگ جای بسی خرسندی دارد.

وی افزود: چهار نفر از دانش آموزان البرزی رتبه‌های تک رقمی در کنکور امسال را کسب کرده‌اند و در مجموع به نمایندگی از بیش از ۵۰۰ دانش آموز البرزی که رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ دارند مورد تجلیل قرار گرفتند.

استاندار البرز اضافه کرد: این دانش آموزان نماد علمی از نوجوانان مستعد البرزی در مسیر توسعه استان هستند.

وی گفت: نگاه عالمانه‌ای که در آموزش و پرورش استان و توجهی که از سوی سایر دستگاه‌ها به سمت این نهاد معطوف شد، چنین ثمره ارزشمندی را داشت.

شهبازی افزود: از خانواده‌های این عزیزان ارزشمند نیز نهایت قدردانی را دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha