• چهارشنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400052014824
  • خبرنگار : 71640

تاکید معاون سازمان ثبت اسناد و املاک بر تسریع در روند تثبیت و مستندسازی اراضی ملی و دولتی

تاکید معاون سازمان ثبت اسناد و املاک بر تسریع در روند تثبیت و مستندسازی اراضی ملی و دولتی

معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد که در روند تثبیت و مستندسازی اراضی ملی و دولتی در سال ۱۴۰۰ با توجه به برنامه هدف‌گذاری شده، ادارات کل ثبت استان‌ها و منابع طبیعی با همکاری و هماهنگی با دقت و سرعت قابل توجه‌ای اقدام نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسب دستور ذبیح‌الله خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جهت تشکیل جلسه وبیناری با استان‌ها در خصوص قراردادهای تثبیت و مستند سازی اراضی ملی و دولتی، معاونت املاک و کاداستر نسبت به برپایی این جلسه اقدام کرد.

بهبهانی معاون املاک و کاداستر در این جلسه ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام محرم حسینی و تسلیت درگذشت تعدادی از همکاران در استان‌های البرز و تهران از و اصفهان به علت بیماری کرونا گفت: جلسه وبیناری امروز با تقسیم‌بندی استان‌ها به ۶ گروه در خصوص تثبیت و مستند سازی اراضی ملی و دولتی با حضور معاونت حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیز داری کشور و مدیر کل و کارشناسان آن سازمان و مدیران کل ستادی کاداستر و املاک و دبیر کارگروه مربوطه و کارشناسان بودجه برگزار شد.

وی هدف از تشکیل این جلسه را پیگیری تفاهم فی مابین دو سازمان و پیگیری عملکرد استان‌ها در اجرای برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: بررسی اقدامات صورت گرفته استان‌ها با همکاری منابع طبیعی و ارائه میزان مساحت‌های تثبیت و مستندسازی و عنوان مشکلات و ارائه راهکارهای پیش رو در این جلسه به تبادل نظر پرداخته  شد.

معاون املاک و کاداستر ضمن تشکر از زحمات همکاران، تاکید کرد که در روند تثبیت و مستندسازی اراضی ملی و دولتی در سال ۱۴۰۰ با توجه به برنامه هدف گذاری شده ادارات کل ثبت استان‌ها و منابع طبیعی با همکاری و هماهنگی با دقت و سرعت قابل توجه‌ای اقدام نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha