• چهارشنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400052014892
  • خبرنگار : 30054

معرفی بهترین بخاری برقی های کم مصرف بازار

معرفی بهترین بخاری برقی های کم مصرف بازار

با آغاز فصل سرما، همۀ ما نیاز به یک وسیله گرمایشی پیدا می‌کنیم. وسایل گرمایشی بسیار متنوع هستند و هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آرتا الکتریک، بعضی از این تجهیزات زمان زیادی نیست که در بازار متداول شده‌اند اما محبوبیت بالایی دارند، مانند اسپیلت‌ (کولر گازی). در کنار این تجهیزات جدید، سیستم‌های دیگری نیز هستند که سال‌های زیادی از اختراع آن‌ها می‌گذرد؛ اما هنوز هم استفاده از آن‌ها منسوخ نشده است. یکی از این سیستم‌ها بخاری برقی است که بیش از ۱۰۰ سال است به عنوان وسیله گرمایشی در منازل و ادارات استفاده می‌شود. 
بخاری‌های برقی یا همان هیترهای الکتریکی، با تبدیل انرژی الکتریکی به گرما فضای اطراف را گرم می‌کنند. مصرف برق این وسیله در مقایسه با وسایل برقی دیگر بیشتر است. در نتیجه عموماً از آن برای گرمایش کمکی و یا در شرایطی که دسترسی به سوخت‌های فسیلی ممکن نیست، استفاده می‌شود. البته در مدل‌های جدید، طراحی بهبود یافته است و در مقایسه با قدیمی‌ها برق کمتری مصرف می‌شود و انرژی کمتری هدر می‌شود. در این مقاله پرفروش‌ترین و بهترین انواع بخاری برقی کم مصرف بازار ایران  را معرفی می‌کنیم.

۱- فن هیتر پارس خزر مدل FH۲۰۰۰P

این محصول هم بخاری برقی است و هم یک پنکه کوچک. ابعاد جمع و جور و طراحی زیبای، به همراه گرمایش خوب، باعث شده است تا به یکی از محبوب‌ترین بخاری برقی‌ها در بازار ایران تبدیل شود. این فن هیتر را می‌توان به عنوان بخاری برقی رومیزی و زمینی استفاده کرد.
حداکثر توان گرمایشی محصول، ۲۰۰۰ وات است که بیشترین گرما در این حالت ایجاد می‌شود. با استفاده از دکمه چرخشی تعبیه شده بر روی بدنه، گرمای تولید شده توسط محصول تنظیم می‌شود. مزیت دیگر این مدل، فن به کار رفته در ساخت آن است، که باعث پخش بهتر گرما در محیط می‌شود و در روزهای گرم سال برای جابه‌جایی هوا و به عنوان یک پنکه کوچک کاربرد دارد.
بدنه محصول از مواد باکیفیت پلاستیکی ساخته می‌شود، در نتیجه وزن سبکی دارد و حمل آن بسیار آسان است. شرکت پارس خزر در قسمت زیر بخاری، کلید قطع کن خودکاری را تعبیه کرده است تا در صورت واژگون شدن، محصول خاموش شود و حوادثی همچون آتش سوزی رخ ندهد.

۲- بخاری برقی آراسته مدل زنبوری ۲۰۰۰ وات

این بخاری برقی به دلیل طراحی نوستالژیکی که دارد به شدت پرطرفدار است. برند آراسته از بهترین برندهای ایرانی تولید کننده انواع بخاری برقی های استاندارد در بازار ایران است و در مقایسه با مدل‌های دیگر قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز دارد.
حداکثر توان گرمایشی این مدل ۲۰۰۰ وات است و برای گرمایش یک اتاق تا متراژ ۱۵ متر مناسب است. بر روی بدنه یک دکمه سه حالته تعبیه شده است که در حالت اول بخاری خاموش است، در حالت دوم بخاری با نصف توان (۱۰۰۰ وات) کار می‌کند و در حالت سوم بخاری در حالت ماکسیمم است.
در قسمت بالای بخاری، دسته ای برای حمل آسان تعبیه شده است. همچنین در زیر محصول، کلید قطع کن تعبیه شده است تا در صورت واژگونی، بخاری را به طور خودکار خاموش کند. این بخاری را باید بر سطح زمین و یا میز قرار دهید.

۳- هیتر برقی سرامیکی تک الکتریک مدل CH۱۱۰۸-۲۰۰۰RB

اگر به دنبال یک بخاری برقی همه چی تمام هستید، این دستگاه را از دست ندهید. ویژگی‌هایی چون تایمر، قابلیت چرخش به طرفین، دماسنج، نمایشگر دیجیتال، امکان تنظیم دما، حمل آسان، وزن سبک و طراحی جمع و جور، تنها تعدادی از مزیت‌های آن هستند. 
بخاری های تک الکتریک از نظر طراحی در مقایسه با برندهای دیگر بازار، مدرن‌تر و زیباتر هستند. توان گرمایشی هیتر در حالت ماکسیمم ۲۰۰۰ وات است. با استفاده از دکمه‌های روی بدنه می‌توان بخاری را در سه حالت کاری هوای گرم، هوای داغ و فن تنظیم کرد. بخاری مجهز به ترموستات است. به کارگیری کلید قطع کن باعث شده است تا در صورت واژگون شدن به طور خودکار خاموش شود. مزیت دیگر این مدل ترموستات است که به طور خودکار با رسیدن دما به مقدار مشخص شده، بخاری را خاموش و با کاهش دما مجدداً آن را روشن می‌کند.
 


۴- بخاری برقی پنکه ای ارشیا

همانگونه که از اسم این بخاری مشخص است، طراحی آن به شکل پنکه است. این مدل شبیه پنکه‌های ایستاده است و با روش هالوژنی محیط را گرم می‌کند. ارتفاع بخاری قابل تنظیم است، ریموت و تایمر دارد و مصرف برق آن بسیار کم است. در این مدل از المنت‌های هالوژنی استفاده شده، بنابراین ۹۰ درصد از انرژی برق دریافتی را تبدیل به گرما می‌کند. 
حداکثر توان گرمایشی این محصول ۱۰۰۰ وات و کمترین توان گرمایشی آن ۵۰۰ وات است و به همین دلیل بسیار کم‌مصرف است. فن به کار رفته در بخاری، در حالت ۵۰۰ وات قابل استفاده است و گرما را در فواصل طولانی‌تری پخش می‌کند.

خرید آنلاین هیتر برقی

محصولات گرمایشی موجود در بازار تنوع بسیاری دارند که برای مشاهده، بررسی و خرید تمامی آن‌ها می‌توانید به سایت آرتا الکتریک مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی آرتا الکتریک، مرجع تخصصی خرید اینترنتی انواع محصولات روشنایی و برقی است و معتبرترین برندهای بازار را با بهترین قیمت به فروش می‌رساند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha