• پنجشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400052115057
  • منبع : نمایندگی اردبیل

با ۱۱ رای؛

محمود صفری سکاندار شهر اردبیل شد

محمود صفری سکاندار شهر اردبیل شد

ایسنا/اردبیل با ۱۱ رای تمامی اعضای شورای شهر اردبیل محمد صفری به عنوان شهردار اردبیل انتخاب شد.

رئیس شورای شهر اردبیل در دومین جلسه رسمی شورای شهر در دوره ششم با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار کرد: تا ۱۸ مرداد ماه ۱۳ نفر برای عهده‌داری سمت شهرداری اردبیل برنامه داده بودند که محمدصادق اصغری کله‌سر، برزگر جلالی، داودزاده، شوقی، معنوی، کریمی، تراز، علیپور، عطرخانی، عادلی، فیضی، صفری و امانی کاندیدای عهده‌داری شهرداری اردبیل بودند.

جواد انصاری خاطرنشان کرد: با انصراف تعدادی از این نفرات و عدم تائید برخی از کاندیداها در بررسی اعضای شورای شهر اردبیل در نهایت سه نفر به مرحله نهایی راه یافتند که براتعلی شوقی، محمد فیضی و محمود صفری از جمله این چهره‌ها بودند.

وی ادامه داد: با انصراف محمد فیضی اعضای شورای شهر قبل از جلسه رسمی به مدت ۱۵ دقیقه با برنامه‌ها و دیدگاه‌های دو کاندیدای شهرداری اردبیل شوقی و صفری آشنا شده و در نهایت در صحن علنی رای‌گیری بین این دو نفر انجام شد و محمود صفری با کسب ۱۱ رای از ۱۱ عضو شورای شهر به عنوان شهردار اردبیل معرفی شد.

رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه بیان کرد: هفته آینده مصوبه شورای شهر در انتخاب شهردار در کمیته تطبیق تائید سپس از طریق وزارت کشور حکم شهرداری محمود صفری صادر خواهد شد.

انصاری افزود: به نظر می‌رسد با توجه به رای اعتمادی که مجلس به وزیر کشور در هفته‌های آینده خواهد داد صدور حکم شهرداری صفری تا یک ماه آینده به انجام برسد که در این مدت شهرداری اردبیل عهده‌دار مسئولیت خواهد بود.

وی در مورد مدرک تحصیلی کاندیداهای شهرداری اردبیل گفت: ما مدارک تحصیلی هر ۱۳ نفر را مورد بررسی قرار داده و با استعلام از مدیریت شهر و روستا و استانداری سعی کردیم تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به موضوع انتخاب اعضای شورای شهر برای حضور در کمیسیون‌ها تصریح کرد: برخلاف اظهارنظرهای مطرح شده در جلسه رسمی هیچ جبهه‌بندی و بی‌عدالتی در توزیع کمیسیون‌ها بین تمامی ۱۱ عضو شورای شهر انجام نشده و مباحث مطرح شده درست نیست.

انصاری اظهار کرد: ما سعی کردیم با نظر اکثریت اعضای شورای شهر انتخاب روسای کمیسیون‌ها و اعضای آن را انجام دهیم و به هیچ وجه در انتخاب روسای کمیسیون‌ها و اعضای آن و حضور اعضای شورای شهر در جلسات سازمان‌های شهرداری هیچ تبعیضی رخ نداده است.

وی در پایان با تبریک به شهردار منتخب از وی خواست تا در مدیریت‌های مختلف شهرداری اردبیل در مناطق و سازمان‌ها از افراد شایسته و جوانان توانمند استفاده کرده و برنامه‌ریزی‌ها بر مدار قانون و رویکرد حل دغدغه‌های شهر و شهروندان انجام شود تا منافع و مصالح شهر به درستی رعایت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha