• پنجشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400052115078
  • منبع : نمایندگی همدان

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کبودراهنگ زیر ۳۵ درصد

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کبودراهنگ زیر ۳۵ درصد

ایسنا/همدان رئیس شبکه بهداشت شهرستان کبودراهنگ از افزایش بیماران کرونایی خبر داد و گفت: همه تخت‌های بیمارستان امام رضا( ع) پر هستند و تخت خالی برای پذیرش بیمار نداریم، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در این شهرستان به کمتر از ۳۵ درصد رسیده است.

علی احمدی در گفت‌وگو با ایسنا از افزایش همه‌گیری کرونا در شهرستان کبودراهنگ ابراز نگرانی کرد و گفت: در حال حاضر در سطح شهرستان وارد خیز پنج شده‌ایم و ۵۳ بیمار کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) بستری هستند.

احمدی افزود: در حال حاضر ۱۳ نفر از بیماران کرونایی در قسمت  مراقبت ویژه کرونایی بستری هستند که این تعداد نسبت به ماه‌ها و هفته‌های گذشته نگران کننده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۱ هزار و ۵۵۴ نفر در سطح شهرستان تست کرونا داده‌اند که از این تعداد ۴۲۹۳ نفر از آنها کرونا مثبت بوده اند و ۱۱۸۰بستری شده اند و ۳۱۶ نفر نیز به صورت سرپایی و استراحت در خانه ارجاع داه شده‌اند و تست ۷۹۳۳ نفر نیز منفی بوده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴۹ بیمار کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) جان خود را از دست داده‌اند.

احمدی از  ابتلا به کرونا و بستری شدن کودکان دارای بیماری زمینه‌ای در کبودراهنگ خبر داد و از مردم شهرستان خواست از حضور در تجمعات، مجالس عزاداری و مکان‌های پرتردد خودداری کنند.

وی از راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون در پایگاه نوژه نیز خبر داد و گفت:  بیش از ۱۹ هزار دُز واکسن در سطح  شهرستان تزریق شده و در حال حاضر بیش از ۵ هزار دز واکسن موجود است در کل حدود ۳۸درصد از گروه‌های سنی و بیش از ۱۷ درصد جمعیت شهرستان واکسینه شده‌اند که متاسفانه قابل قبول نیست.

احمدی تأکید کرد: در شهرستان کبودراهنگ بیش از۶۵ درصد مبتلایان در دورهمی‌های خانوادگی به این بیماری مبتلا می‌شوند که بنابراین از همه مردم تقاضا داریم در دورهمی‌های خانوادگی و مراسم‌های پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha