• پنجشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400052115114
  • خبرنگار : 71647

پیام سیمافیلم برای درگذشت علی سلیمانی

علی سلیمانی در بازیگری شخصیت متفاوتی داشت

علی سلیمانی در بازیگری شخصیت متفاوتی داشت

مرکز سیمافیلم در پیامی درگذشت علی سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، پیام تسلیت سیمافیلم در پی درگذشت علی سلیمانی که بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا رفت به شرح زیر است: 

"انا لله و انا الیه راجعون
اولین پنج‌شنبه ماه محرم و در سومین روز از ماه عزای حسینی به سوگ علی سلیمانی هنرمند ارزشمند کشورمان که در خلق آثار ماندگار و خاطره‌ساز برای ما نقش زیادی داشت و یکی از عاشقان اباعبدالله بود، نشستیم. بدون شک این غم دردناک موجب تأثر و اندوه عمیق جامعه هنری و مردم هنرپرور است.

علی سلیمانی از فعالان عرصه بازیگری در کشور بود که زحمات زیادی در این عرصه کشید و در  سریال‌های «وضعیت سفید»، «سقوط یک فرشته»، «داستان یک شهر »، «دادستان»، «ماه و پلنگ» و.‌.. به نقش‌ها جان بخشید. او شخصیتی متفاوت در بازیگری داشت و اواخر سال گذشته به عنوان یکی از بازیگران موثر در سریال‌های سال ۹۹ مورد تقدیر رسانه ملی قرار گرفت.

انتشار کلیپی از خاطره اشکبار او در جمع عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی اربعین درباره حضور مردم سراسر جهان در بزرگ‌ترین اجتماع دنیا، آن‌قدر در این سال‌ها اشک بر چشمان همه نشانده که قطعا باقیات صالحات ارزشمندی برای این عاشق امام حسین (ع) به حساب می‌آید.

خبر درگذشت این هنرمند بااخلاق و متعهد، موجب اندوه و تاثر خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان شد.

مرکز سیمافیلم درگذشت این هنرمند گرانقدر و باارزش را به خانواده ایشان، اهالی رسانه ملی و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوید."

به گزارش ایسنا، علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ساعت ۵ بامداد امروز (پنجشنبه، ۲۱مرداد) به دلیل ابتلا به کرونا در سن ۵۰ سالگی درگذشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۱ ۱۵:۱۲

پنجشنبه 5 بامداد در 50 سالگی همه اینا نشونه این بود که پنج تن آل عبا آقای علی سلیمانی رو انتخاب کردن چون فقط بازیگر نبود اون بنا به گفته دوستانش از عاشقان ابواالفضل (ع) و امام حسین (ع) بود که حتی رفتنش هم در روزهایی رخ داد که متعلق به اوناست . کاش ما هم یاد بگیریم به اندازه خودمون تبلیغگر خوبی برای خوبیها باشیم . راستی سلام ما رو هم برسونید . خدا به همسر و فرزند و خانواده تون صبر عنایت فرماید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۱ ۱۵:۳۳

عاشق امام حسین علیه السلام ،معلوم چه با کرونا چه به هر دلیلی ارباب توی این ایام پذیرفتش،به نوعی دوست امام حسین علیه السلام و یارانشون بودند،روحشون شاد پدر جوار ارباب انشاالله 😔🤲خداوند به خانواده ایشان صبری جمیل عنایت کند