• پنجشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400052115156
  • خبرنگار : 50175

معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی:

هدف از جذب دانشجوی خارجی، تربیت دانشجو با ترازهای انقلاب اسلامی است

هدف از جذب دانشجوی خارجی، تربیت دانشجو با ترازهای انقلاب اسلامی است

ایسنا/لرستان معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف از جذب دانشجوی خارجی، تربیت دانشجو با ترازهای انقلاب اسلامی است.

دکتر علاءالدین بروجردی در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد که امروز ۲۱ مردادماه برگزار شد، اظهار کرد: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب دانشجویان خارجی ارائه امکانات مجزا برای دانشجویان است، جدای درآمدزایی، جذب دانشجوی خارجی برای بحث امنیت ملی بسیار مهم است، دانشجویان خارجی بعد از جذب با آیین و فرهنگ کشور تربیت و پرورش می‌یابند و این به نفع کشور است.

وی تصریح کرد: هدف از جذب دانشجوی خارجی تأثیرگذاری بر افکار عمومی و تربیت دانشجو با ترازهای نظام انقلاب اسلامی است.

معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بروجرد تلاش داریم دانشجوی خارجی از کشورهای همسایه جذب کنیم، کلینیک دندانپزشکی واحد بروجرد یکی از کلینیک‌های بزرگ و پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است که ظرفیت جذب دانشجوی خارجی را دارد.

بروجردی اضافه کرد: ظرفیت مهم این است که دانشگاه آزاد اسلامی باید با تقویت حلقه ارتباط با صنعت وارد تولید شود و استعدادهای بزرگی داریم که باید به ثمر برسد، باید تلاش کنیم که شرکت‌های دانش‌بنیان تأسیس و تولید در کشور رونق بگیرد.

وی اظهار کرد: هنر تولید ثروت مهم است که دانشگاه باید نقش مهمی در این راستا داشته باشد، دانشگاه آزاد اسلامی باید از درآمدهای شهریه‌ای فراتر باشد و باید با تبدیل دانش تئوری به دانش عملی به سمت تولید ثروت برود.

این مسئول یکی از عوامل پیشرفت اقتصادی را جذب سرمایه‌های خارجی عنوان کرد و افزود: باید با جذب سرمایه خارجی توانمندی‌های اقتصادی کشورمان را بالا ببریم و فقر را در کشورمان ریشه‌کن کنیم.

گفتنی است، دکتر بروجردی و هیات همراه پس از حضور در مراسم زیارت عاشورا از کلینیک دندانپزشکی و مرکز پزشکی خاص دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد بازدید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha