• پنجشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400052115260
  • منبع : نمایندگی مازندران

یک نماینده مجلس خواستار شد

لزوم اجرای قرنطینه اجباری در مازندران

لزوم اجرای قرنطینه اجباری در مازندران

ایسنا/مازندران نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر به دنبال رفع طغیان کرونا در پیک پنجم هستیم باید در مازندران قرنطینه دو هفته ای کامل شبیه حکومت نظامی اتفاق بیفتد.

علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تمام استان های شمالی امروز با مشکلات فراوانی رو به رو هستند، اظهار کرد: در مازندران این مشکلات تنها مربوط به کرونا نیست بلکه در تمامی مباحث این استان مظلوم واقع شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه مازندران جور استان تهران را می کشد و مسئولان مازندران نتوانستند آنچنان که شایسته است حق این استان را بگیرند، گفت: متاسفانه نداشتن مدیریت یکپارچه در موضوع کرونا به ویژه در خصوص ورود و خروج در محورهای مواصلاتی، مشکلات فراوانی را ایجاد کرده و ما به این موضوع معترض هستیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از اینکه نسبت به حال و روز این روزهای مازندران کسی پاسخگو نیست و مسئولان، توپ را به زمین یکدیگر می‌اندازند، خاطرنشان کرد: به عنوان یک متخصص عفونی می گویم اگر به دنبال رفع طغیان کرونا در پیک پنجم هستیم باید در مازندران قرنطینه دو هفته ای کامل شبیه حکومت نظامی اتفاق بیفتد.

باقرزاده ادامه داد: سرانه تخت های بیمارستانی مازندران هم اکنون از سرانه کشوری برای افراد بومی کمتر است و این موضوع با اضافه شدن مسافر و گردشگر بسیار بدتر نیز می‌شود بنابراین باید به دنبال ارتقای زیرساخت های بیمارستانی آن هم در این شرایط سخت باشیم.

وی در پاسخ این سوال که بسیاری از داروهای بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها وجود ندارد و در بازار آزاد به جای 1.5 میلیون تومان قیمت واقعی، حدود 18 میلیون تومان به فروش می‌رسد، چه راه برخوردی وجود دارد، گفت: کشورمان علیرغم تمام تهدیدها و تحریم‌ها، از سوء مدیریت‌ و فساد در مسائل اقتصادی، اداری و غیره رنج می‌برد، خرید و فروش دارو در بازار آزاد، یکی از این مظاهر فساد است و امیدواریم رئیس جمهور جدید با توجه به این دو مقوله، بسیاری از مشکلات را برطرف سازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha