• پنجشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400052115368
  • خبرنگار : 71617

دلخوری مطهری از مدیریت باشگاه استقلال/ گیتاریست‌ جدا می‌شود؟

دلخوری مطهری از مدیریت باشگاه استقلال/ گیتاریست‌ جدا می‌شود؟

مهاجم تیم فوتبال استقلال از شرایط خود برای تمدید قرارداد با استقلال رضایت ندارد.

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال روزهای شلوغی را می‌گذراند و در حال حاضر مساله اصلی مدیران استقلال، مذاکره با لیست ورودی فرهاد مجیدی و تمدید قرارداد با بازیکنان مد نظر سرمربی استقلال است.

در این بین برخی از بازیکنان استقلال از شرایط  موجود از تمدید قرارداد خود راضی نیستند و گفته می‌شود اگر شرایط‌شان در استقلال مطلوب نباشد از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شوند.

ارسلان مطهری یکی از این بازیکنان است که مدت‌ها پیش از شرایط خود در استقلال رضایت چندانی نداشت. این بازیکن از وضعیت مالی خود در این تیم ناراضی بود و از مدت‌ها پیش هم اعلام کرده بود پس از پایان فصل و بررسی‌های موجود، با مدیران استقلال مذاکره می‌کند و اگر بر سر مطالبات و تمدید قرارداد با استقلال به توافق نرسد از استقلال جدا می‌شود. این بازیکن تاکید داشت تمایل زیادی به تعویق این مذاکره ندارد و برای روشن شدن تکلیفش، زمان زیادی به مدیران باشگاه استقلال نخواهد داد.

با این حال و با شرایطی که پیش آمده است، به نظر می‌رسد مطهری نتوانسته با مدیران استقلال به توافق مطلوبی برسد و اگر شرایط به همین شکل پیش برود، باید ارسلان مطهری را یکی دیگر از جدا شده‌های استقلال قلمداد کرد. او با انتشار مطلبی در فضای مجازی، به شایعات جدایی‌اش بیش‌تر دامن زده است.

مطهری نوشته است: "امیدوارم اسم خوبی از من به جای مونده باشه. من به عنوان یه سرباز برای شمایی که بهترین هواداران دنیا و مالک این تیم هستید، تا ابد دوستتان دارم."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۱ ۱۹:۳۳

نه جان من ارسلان نرو 😭😭😭😭😭😭

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۲ ۰۰:۴۴

بازیکنان عزیز مگر هوادار مددی را انتخاب کرده که قهر می کنید؟ گناه هوادار چی هست؟ مگر امسال با 11امتیاز اختلاف سوم شدید در جام حذفی قهرمان نشدید هوادار پای شما نایستاد؟ خب در خانواده بحرانی هست که با کمک هم حل میشه؟ اگر توانستید در این روزای سخت دوام بیارید که نشان می دهد هنوز تعصب و غیرت هست اگر هم رفتید به هر بهانه ای، به سلامت. بزرگتر از استقلال نامی نیست. استقلال با امیدهایش هم استقلال خواهد بود.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۲ ۰۱:۲۲

اشتباه بازیکنانی مثل مطهری این است که عاشق ویترین هستند. لذا تیم ذوب آهن را رها کرد و به استقلال رفت. به دنبال جدایی او و کلی بازیکن دیگر از ذوب آهن این تیم به فلاکت افتاده است. اگر این بازیکنان، به جای رها کردن تیم‌ها و تضعیف آن‌ها می‌ایستادند و در قالب یک تیم خود را اثبات می‌کردند، با چنین وضعیتی رو به رو نمی‌شدند که در ترافیک سنگین بازیکنان در تیم‌های بزرگ گرفتار شوند.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۲ ۱۲:۴۱

ارسلا چرارفتی عجب موندی سره حرفاتو قولاتو قرارات دمت گرم🥺ماخیییلی دوست داریم. نرو اینقد خوب بودی که هیچوقت کارت نگرفتی نرووو😭💙